مجموعه عکس پروفایل شاد|مجموعه پروفایل های شاد برای تلگرام و اینستاگرام

مجموعه پروفایل شاد و جذاب برای شما

همراهان عزیز بیوگرافیها با توجه به استقبال شما در مطالب عکس پروفایل بر آن شدیم تا مجموعه پروفایل شاد را برای شما جمع اوری کنیم طوری که از انها در پروفایل های تلگرام و اینستاگرام از آنها استفاده کنین و لذت ببرید مجموعه پروفایل های شاد در حقیقت بیانگر حس شادی شما میباشد که به دیگران القا میکنید که چقدر شاد و شنگول هستید و در شادی خود نمیگنجید تقدیم به شما باد این همه عکس پروفایل شاد و جذاب …

اگر از پروفایل ها ی فاز سنگین فلسفی و غم انگیز که پر از دلتنگی و شکست و عشقی و  آه و نفرین به زمین و زمان است خسته شده اید وقتش است یک پروفایل شاد رنگی رنگی پر از امید و روحیه و با انرژی مثبت و انگیزشی را انتخاب کنید که هم به خودتان و هم به همه اطرافیان خود نشان دهید که این همه بهتر است به جای این همه غم و غصه و آه و ناله به خودشان وبقیه روحیه بدهند ، شاد باشند و بخندند و بخندانند . وقتی قرار است بهرحال زندگی کنیم چرا آن را فقط به غم و غصه بگذارنیم ؟

یا موفق میشی یا یاد میگیری پس شک نکن …

مجموعه عکس پروفایل خاص

چرا بعضیا همیشه شاد هستن ؟

واقعا هم همینطوره ، حتما همه شما در طول زندگی با آدم هایی برخورد داشتین که مشکلاتشون هزار برابر مشکلات ما بوده ، غصه هاشون رو حتی نمیتونیم تصور کنیم .  مث ماها یک عالمه گرفتاری و بی پولی و مریضی دارن ، آدمای زندگی شون از خانواده و دوستان و همسر و … بدتر و بدرفتار تر از اطرافیان ما نباشن بهتر نیستن …

اماااااا ، اماااااا ، اما شادن !

خوشن ! به هم چیز میخندن ! از هر مساله ساده ای بهونه ای برای شادی و خنده و ساختن خاطره های خوب استفاده میکنند ! همه چیز رو راحت میگیرن ! همه چیز رو زود فراموش میکنن ! غر نمیزنن و سنگ صبور غر زدن های دیگران هم میشن ! بدی های زندگی رو زود فراموش میکنن و دو دستی خوبی های زندگی شون رو میچسبن ! خلاصه انقدر خوشحال و سرخوشن که اگه از دور نگاهشون کنی میگی این آدم هیییییچ غمی تو زندگیش نداره .

چرا ما نمیتونیم همیشه شاد باشیم؟

چرا ماها مثل اونا نیستیم ؟ چرا انقدر زندگی رو سخت میگیریم ؟ چرا از شادی و خوشحالی فرار میکنیم ؟ چرا یادمون میره داشته هامون حسرت و  آرزو برای خیلی های دیگه است و این که همه آدما قدر خودشون سختی و گرفتاری و غصه دارن و ما تنها آدمای روی زمین نیستیم که تو زندگیمون مشکل هست.

بد نیست گاهی یه تلنگر محکم به خودمون بزنیم ، خوبی ها و نعمت های زندگی رو به خودمون یاد آوری کنیم و به جای این همه غر و ناله و شکایت کمی شکر گذار باشیم . به قول حافظ جان جانان :

گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع ، سخت می‌گردد جهان بر مردمان سخت‌کوش

منظور حافظ البته سخت کوش همون سخت گیری به خودتون و دیگران تو زندگیه .

خوب فکر کنم به اندازه کافی نصحیحت کردم ، خلاصه اول اینکه خودم و شما را به کمی صبر و کمی راحت گرفتن و کمی بیشتر شادی و خوشی بی بهانه دعوت میکنم. دوم این که شما را دعوت میکنم به تماشای این مجموعه عکس های پروفایل شاد که حتی دیدنش هم حال شما را خوب میکند چه برسد به این که از آنها برای پروفیل شبکه های اجتماعی که مدام چشماتان به آن میافتد استفاده کنید و حال خودتان و دیگران را حتی یک ذره کوچک بهتر کنید . موفق باشید و شاد. : )

زندگی کوتاه تر اونیه که بگردی لنگه جورابتو پیدا کنی

پروفایل خوشگل 

خودم دنیامو رنگی میکنم بدون شماها …

پروفایل دخترونه

قوی باش درست مثل یه دختر …

پروفایل سنگین 

لبخند بزن اینم میگذره …

خدایا واسه اینترنت خانوادم زمین گردولی لباسام خونمون خوشحالیام خورشید خوابیدنم شکرت …

پروفایل شاد

وقتی دیگه واقعا برات مهم نی همه چیز خودش درست میشه …

حالا که مدام صحبت از شاد بودن و داشتن انرژی مثبت شد گفتم بجز نصیحت های مادربزرگانه خودم بد نیست از یک منبع موثق هم مشورت بگیریم و روش های ساده و عملی برای شاد بودن را بیاموزیم . این بود که با گشتی در نت این نوشته به درد بخورد و مفید و کوتاه در مورد چند فرمول ساده برای شاد بودن را از سایت خوب نمناک برای شما اینجا بازنشد میکنم : شاد بودن در زندگی هنری است که باید راهکارهای آن را بیاموزید . رازهایی برای شاد زیستن وجود دارد که اگر آنها را در زندگی به کار ببرید میتوانید زندگی شادی داشته باشید . تمام اصول شاد بودن در زندگی بستگی به خود شما دارد .

برو بابا دلت خوشه!!

وقتی صحبت از شادی و نشاط به میان می آید، خیلی ها می گویند:”برو بابا دلت خوشه”! این شاه بیت کلام کسانی است که فکر می کنند با وجود گرانی، ناهنجاری های اجتماعی و مشکلاتی مانند این دیگر شادی مفهومی ندارد! شاد بودن برخلاف تصور این افراد بستگی مستقیم به خود ما دارد. زندگی سخت است، فراز و نشیب دارد، پلشتی و سختی در آن کم نیست، اما آن کسی در زندگی هنرمند خوبی است که در حضور همه این موانع بهانه ای برای شادی پیدا کند.

زندگی سرشار از نکات مثبت و زیبایی های کوچک و بزرگ است.

قطعا می توان در این دنیا شاد بود هر چند گاهی ما غصه هایی را پشت سر می گذاریم که شاید واقعا سزاوار آن نبوده و استحقاق زندگی بهتری داشته باشیم. شادی یک انتخاب است و شاد بودن فرمول خاص خود را دارد که شما می توانید آن را انتخاب کرده و زندگی خود را رنگ و بوی بهتری دهید. در ادامه ۵ فرمول شاد بودن را به شما یاد خواهیم داد. با خواندن این مقاله خودتان متوجه خواهید شد که شاد بودن چه بهای کمی دارد و دست یافتن به آن تا چه حد آسان است.

پروفایل عاشقانه

۱. برای شاد بودن باید لذت ببرید.

لذت ببرید، میپرسید از چی؟ از هر چیزی که به ذهن تان می رسد و هر چیزی که می تواند به شما حس خوبی بدهد لذت ببرید. به همنی سادگی. از لبخند یک کودک یا آسمان آبی یا هوای آزادی که تنفس می کنید لذت ببرید. از حیوانات بامزه و کوچکی که در محل زندگی تان رفت و آمد دارند لذت ببرید. می توانید می توانید خودتان تصمیم بگیرید که از چه چیزی خوش تان می آید و از چه چیزی نه. شما قادرین انتخاب کنید که لذت بخش بودن را خودتان به تمام آنچه در اطراف تان وجود دارد اضافه کنید.

۲. برای شاد بودن بازی کنید.

زنگ های تفریح زمان مدرسه را به یاد دارید؟ حس خوبی داشت که در کنار رخوت استراحت و فراغت از درس با صدای جیغ و داد و بازی بچه ها رنگی از شاید به خود می گرفت. با هر چیزی که به ذهن تان می رسد سر خودتان را گرم کرده و از آن بهانه ای برای شاد بودن تان بسازید. از چشمک زدن به دوست تان گرفته تا ساختن یک مجسمه ی شنی ساده کنار باغچه یا یک بازی دو نفره ی ساده با دوست تانتان یا بازیگوشی های ساده ای که به زندگی روزمره شما رنگ و بوی دیگری بدهد می توانند در شاد بودن شما موثر باشند.

۳. برای شاد بودن غم های گذشته را پشت سر بگذارید.

گذشته شما با هر داستان غمگین یا شادی که داشته دیگر شما را ترک کرده و حالا وقت آن است که زمان حال تان را بسازید. لازم است غم ها و ناراحتی هایی که مربوط به گذشته شماست را فراموش کنید و هرچیزی که حال تان را بد می کند کنار بگذارید. اگر غم های زیادی دارید به دیگران اجازه دهید با شما همدردی کرده و در فراموش کردن غصه های تان به شما کمک کنند. به علاوه از پیگیری اخبار ناراحت کننده ای که در دنیا در حال وقوع است خودداری کنید. اطلاع یافتن از ناراحتی دیگران درحالی که کمکی از دست شما بر نمی آید هیچ حسنی برای شما یا دیگران ندارد.

۴. با خودتان آشتی کنید

ممکن است از خودتان ناراحت باشید که گاهی از پس بعضی چیزهای برنیامده باشید یا دربرخی مواقع همه چیز را به همان ترتیبی که لازم بود انجام نداده باشید. به علاوه ممکن است اشتباهاتی داشته باشید یا حتی حماقت هایی کرده باشید که زندگی تان را تحت سلطه ی خود قرار داده باشد. باور کنید که شما هم مانند بقیه حق اشتباه دارید و قطعا استحقاق بخشیده شدن را دارید. خود را ببخشید تا بتوانید باور کنید که شادی حق مسلم تان است.

۵. خود تان را همانطور که هستید دوست داشته باشید.

دوست داشتن خود کلید اصلی شاد بودن است. اگر خود تان را دوست داشته باشید خود را مستحق شادی دانسته و از آن بهره مند خواهید شد. درصورتی که خود را مستحق عشق خود بدانید عشق دیگران را هم پذیرفته و شاد بودن را برای خود تان رقم می زنید.

خودت رو دوست داشته باش چون باقی عمرت رو باید با خودت بگذرونی …

پروفایل غمگین

روزهای شادم میاد ایمان داشته باش که خدا چاره سازه …

پروفایل معنادار

انگیزه رو اونی بهت میده که باورت نداره و تو ثابت میکنی اشتباه میکرده …

تو تونستی تا اینجای راه رو بیای هیچ دلیلی نداره که نتونی تا تهش بری …

عکس نوشته

عکس نوشته احساسی

شادی یعنی بعد از خرید بیاین خریدارو بریزین وسط و بپوشید خل بازی در بیارین …

پروفایل شاد | بیوگرافیها

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا