بیوگرافی مجید بهرامی – Majid Bahrami

مجید بهرامی

مجید بهرامی (۱۳۵۶ – ۲۴ آبان ۱۳۹۳) بازیگر و تئاتر سینمای اهل ایران بود. بهرامی در فیلم‌هایی چون بدرود بغداد، گیلانه، دانه‌های ریز برف و تئاتر سیاه‌ها، خانه‌ای در گذشتهٔ ما، عشق آباد و عجایب المخلوقات ایفای نقش کرده است. او به بیماری سرطان مبتلا شد و برای درمان بیماری او و اعزام او به کشور آلمان خانه هنرمندان ایران و انجمن عکاسان تئاتر نخستین اکسپو عکس تئاتر ایران را برگزار کردند که درامد حاصل از فروش این اکسپو به درمان بیماری مجید بهرامی اختصاص داده شد.

تولد : ۱۳۵۶

تهران

مرگ : ۲۴ آبان ۱۳۹۳ (۳۷ سال)

بیمارستان پارس، تهران

ملیت : ایران

پیشه : بازیگر

زمینه فعالیت : تئاتر و سینما

مرگ

مجید بهرامی بازیگر جوان سینما و تئاتر ایران که طی چئد سال اخیر با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۳ درگذشت.

فیلم شناخت

سینمایی

بدرود بغداد

دانه‌های ریز برف (۱۳۸۲)

گیلانه (۱۳۸۳)

تئاتر

سیاه‌ها

عشق آباد

خانه‌ای در گذشتهٔ ما

عجایب المخلوقات

مراسم تشییع و خاکسپاری مجید بهرامی

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مجید بهرامی بازیگر جوان تئاتر و سینمای کشورمان دقایقی پیش در تالار وحدت با حضور هنرمندان برگزار شد.

در این مراسم،‌فاطمه معتمدآریا بازیگر سینمای ایران که در فیلم سینمایی گیلانه با مجید بهرامی همبازی بود، طی سخنانی کوتاه گفت: برای از دست دادن مرد عزیزی که حیاتش هیچ وقت از شور و نشاط خالی نبود، نباید حرفی زد.

همه ما خاطره‌های ریز و پر از مهر از مجید داریم و اینکه بخواهیم به خاطرش تسلیت بگوییم غیرممکن است. وی افزود: بهتر است چیزی را که مجید به دنبالش بود حس کنیم و آن چیز، چیزی جز رفاقت نبود که طی این سال‌های اخیر زندگی رفاقتش را حفظ کرد، فقط می‌گویم «خداحافظ رفیق»!

در ادامه این مراسم، حسین پاکدل نویسنده تئاتر و سینما به رسم یادبود متنی را که برگرفته از یکی از اجراهای مجید بهرامی بود برای حضار قرائت کرد.

پانته‌آ پناهی‌ها از بازیگر تئاتر و سینما نیز طی سخنانی گفت: من اصلاً باور نمی‌کنم که مجید نیست و فقط خواهش می‌کنم برای آرامش او دعا کنند، چون مجید خیلی از ما زنده‌تر است و تقاضا می‌کنم برای شادی روح او یک صلوات به همراه فاتحه قرائت کنید.

رضا ثروتی کارگردان تئاتر کشورمان نیز دلنوشته‌ای را در ادامه این مراسم به روح زنده‌یاد مجید بهرامی تقدیم کرد. بنا بر این گزارش، بهرام ریحانی بازیگر تئاتر که با حال نامساعد همراه با کپسول اکسیژن با ویلچر به تالا وحدت آمده بود، گفت: مجید عزیز!

من برای سوگ تو به اینجا نیامده‌ام، چون می‌دانم تو در لحظات آخر هم لبخند بر لب داشتی و درود می‌فرستم بر افرادی مثل رضا ثروتی که وقتی مجید در بیمارستان بود، اجراهای خود را کنسل می‌کرد و می‌گفت اجرا بدون مجید معنایی ندارد.

بیوگرافی سامان صفاری

در ادامه این مراسم، مهدی نادری کارگردان فیلم سینمایی «بدرود بغداد» که مجید بهرامی در این فیلم بازی درخشانی داشت، گفت: فقط به خودمان تسلیت می‌گویم. در چنین ایامی به هیچ عنوان نمی‌توانم برای مجید اشک بریزم، چون او همیشه لبخند بر روی لب دارد و فکر می‌کنم نقش چنین قهرمان بامعرفتی شایسته معرفت و لبخند است و این چیزی است که در بین ما کم شده است.

در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام محمود دعایی به همراه حاضرین در تالار وحدت و هنرمندان بر پیکر این هنرمند فقید نماز خواند. پیکر مجید بهرامی برای همیشه از صحنه تئاتر کشور و سینمای ایران خداحافظی کرد و به آرامگاه ابدی خود در ردیف ۸۸ قطعه هنرمندان راهی شد.

در این مراسم چهره‌های از جمله حجت‌الاسلام محمود دعایی، حسین مسافر آستانه، نرگس آبیار، فاطمه معتمدآریا، مهدی نادری، محسن تنابنده، حسین پاکدل، پانته‌آ پناهی‌ها و … حضور داشتند.

عکس مجید بهرامی

مجید بهرامی

زندگینامه مجید بهرامی

مجید بهرامی

بیوگرافی مجید بهرامی بازیگر ایرانی

مجید بهرامی

مراسم تشییع پیکر مرحوم مجید بهرامی

مجید بهرامی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا