بیوگرافی لیو تایلر + عکس

بیوگرافی لیو تایلر + عکس

 

لیو تایلر, بیوگرافی لیو تایلر, زندگینامه لیو تایلر, جوایز لیو تایلر, فیلم های لیو تایلر, همسر لیو تایلر, سن لیو تایلر, والپیپر لیو تایلر, عکسهای لیو تایلر, عکسهای جدید لیو تایلر, لیو تایلر 2014, سینمای هالیوود, رویستون لنگدان, Liv Rundgren Tyler, لیو روندگن تایلر

 

لیو روندگن تایلر (به انگلیسی: Liv Rundgren Tyler) (زادۀ ۱ ژوئیۀ ۱۹۷۷) بازیگر و مدل آمریکایی است. او دختر خوانندۀ اصلی اروسمیث، استیون تایلر، و ببه بیول، مدل و خواننده،است.

نام اصلی : لیو روندگرن

تولد : ۱ ژوئیهٔ ۱۹۷۷

شهر نیویورک، آمریکا

پیشه : بازیگر

سال‌های فعالیت : ۱۹۹۴ تاکنون

شریک(های) زندگی : رویستون لنگدان (۲۰۰۳–۲۰۰۸)

 

زندگی هنری

تایلر در ۱۴ سالگی وارد حرفۀ مدل شد، اما تنها پس از یک سال تصمیم گرفت که بر بازیگری تمرکز کند.

نخستین حضور او در یک فیلم در سال ۱۹۹۴ در سقوط خاموش بود. پس از آن در نقش‌های مکمل در اثرهای امپراتوری (۱۹۹۵) سنگین (۱۹۹۶) و آن چیزی که تو انجام دادی (۱۹۹۶) ظاهر شد. تایلر بعدها به خاطر بازی در نقش اصلی سرقت زیبایی (۱۹۹۶) از نگاه منتقدان شناخته شد. او این رویه را با بازی در نقش‌های مکمل شامل Inventing the Abbotts (۱۹۹۷) و Cookie's Fortune (۱۹۹۹) ادامه داد.

 

تایلر در نتیجهٰ بازی در نقش آرون (یک دوشیزه الف) در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها در جهان شناخته شد. او در یک سری از فیلم‌ها متفاوت مانند کمدی سال ۲۰۰۴، دختر جرزی (فیلم ۲۰۰۴)، فیلم مستقل جیم دلتنگ (۲۰۰۵)، درام حکومت بر من (۲۰۰۷) و فیلم‌های استودیویی پرفروشی مانند آرماگدون (۱۹۹۸)، غریبه‌ها (۲۰۰۸) و هالک شگفت‌انگیز (۲۰۰۸) به ایفای نقش پرداخته است.

از سال ۲۰۰۳ تایلر به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف برای ایالات متحده، و سخنگوی گیونچی (عطریات و لوازم آرایشی) فعالیت کرده است.

 

زندگی شخصی

تایلر در سال ۲۰۰۳ با رویستون لنگدان از گروه موسیقی اسپیس‌هاگ ازدواج کرد و حاصل آن یک پسر به نام میلو (متولد ۱۴ دسامبر ۲۰۰۴) بود. در مه ۲۰۰۸ این زوج جدایی خود را از یکدیگر اعلام کردند.

 

بیوگرافی لیو تایلر + عکس

 

بیوگرافی لیو تایلر + عکس

 

بیوگرافی لیو تایلر + عکس

 

بیوگرافی لیو تایلر + عکس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا