گپی کوتاه با مهران رجبی بازیگر طنز

گپی کوتاه با مهران رجبی بازیگر طنز

 

 گپی کوتاه با مهران رجبی بازیگر طنز, مهران رجبی, بیوگرافی مهران رجبی, مصاحبه با مهران رجبی, بازیگران طنز تلویزیون, فهرست بازیگران طناز, سایت بیوگرافی, عکسهای مهران رجبی, mehran rajabi, فیلم های مهران رجبی

 

مهران رجبی یکی از چهره‌های دوست‌داشتنی تلویزیون و سینماست که در این سال‌ها به یکی از پرکارترین بازیگران نیز تبدیل شده است. موضوع مورد بحث‌مان پرکاری این بازیگر طناز بود.

 

آقای رجبی! چه شد یکدفعه تا این حد پر کار شدید؟

بازی‌های من خوب دیده شده است و بیشتر به چشم آمد. نقدی ایرج کریمی برای من نوشت که خیلی خوشم آمد. عنوانش «بازیگری نابازیگران» بود که در آن تذکر داده بود به بازیگران حرفه‌ای که اگر خوب بازی نکنید یکی مثل فلانی می‌آید و جای شما را می‌گیرد.

بعد از فیلم «زیر نور ماه» پیشنهادها به من برای بازی زیاد شد. داوران و برخی سینماگران گفتند جایزه جشنواره را باید به تو می‌دادند؛ ولی چون نقشت روحانی و حساس بود انتخاب نشدی. ولی منتقدان مجله فیلم که رای دادند مرا با ۱۴ رای انتخاب کردند و دومین بازیگر بعد از من ۵ رای گرفت.

 

هیچ وقت نظر کارگردان‌ها را درباره خودتان پرسیده‌اید؟

بله، اتفاقا این موضوع برایم بسیار اهمیت دارد. مثلا آقای عیاری راجع به بازی من می‌گوید چیزی که در بازی او دیده می‌شود خالی بودن بازی از ژست‌های بازیگری است. ایشان معتقد است نبود هنر بازیگری در بازی‌های من دیده می‌شود و همین موضوع یک جور موفقیت است. البته ایشان نسبت به من لطف دارند.

 

آقای رجبی! حالا واقعا نقش‌ها به دنبال شما می‌آیند یا شما در پی نقش‌ها می‌روید؟

نقش‌ها به دنبالم می‌آیند و به واسطه آنها در جایگاه فرد دیگری قرار می‌گیرم که این موضوع خود بسیار دلچسب است. چون تجربه‌هایم زیاد می‌شود و مردمم را بهتر می‌توانم بشناسم.

 

شما در این سال‌ها یکی از پرکارترین بازیگران بوده‌اید. می‌خواهم بدانم فرصتی برای استراحت کردن و خوابیدن هم دارید؟

خیلی کم. البته دوست ندارم زیاد استراحت کنم،چون بعدها فرصت برای خوابیدن زیاد خواهم داشت.

 

یادم می‌آید قبلا می‌گفتید بیشتر کارها را به خاطر رودربایستی و تعارف می‌پذیرید. آیا هنوز هم این‌گونه است؟

من جواب «نه» را به دوستانم می‌گویم، اما آنها حرف مرا نمی‌پذیرند و می‌گویند تو بیا قرارداد را امضا کن ما بقیه‌اش را درست می‌کنیم. حتی گاهی وقت‌ها به دروغ می‌گویم چند تا کار دارم؛ ولی می‌گویند ما برنامه‌ریزی داریم و اصلا حقوق می‌گیریم که این کارها را درست کنیم.

 

شما بسیار بازیگر بانشاط و پرانرژی‌ای هستید. این ویژگی‌ها از کجا می‌آید؟

این از فضل خداست. به واقع همه انرژی و نشاط را از خداوند دارم. خداوند به یکی ثروت و به یکی مثل من دماغ خوب! و به دیگری فرزند یا پدر و مادر خوب می‌دهد که البته من همه آنها را دارم و شاکرم.

 

فکر می‌کنید تاریخ مصرف مهران رجبی تا چه زمانی است؟

تا وقتی مخاطبانش او را دوست داشته باشند و به یادش باشند.

 

راستی چطور وقتتان را تنظیم می‌کنید که با کار‌های دیگر تداخل نداشته باشد؟

این دیگر کار من نیست. این کار را برنامه‌ریزان انجام می‌دهند، اما معمولا سعی می‌کنم کارهایم با یکدیگر تداخل نداشته باشند یا حداقل قبلش هماهنگی‌های لازم انجام شود.

محبوبه ریاستی / جام‌جم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا