بیوگرافی علی طباطبایی + عکس

سید علی طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی متولد  ۱۳۶۲ می باشد. پدر وی سید کمال طباطبایی از تهیه کنندگان سینما و تلویزون می باشد.

در اکثر تیتراژها نام او را “علی طباطبایی” معرفی می‌کنند. اولین کار او بازی در “سالاد فصل” محصول سال ۱۳۸۳ به تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی، نویسندگی و کارگردانی فریدون جیرانی بود.

علی طباطبایی در سریال های از جمله : آشپز باشی,ترانه مادری,قلب یخی و به تازگی در سریال بچه های نسبتا بد به ایفای نفش پرداخته است.

على طباطبایى، بازیگر جوان سریال «قلب یخى» ساعاتى پیش در مورخ 9 شهریور 1394 به علت ایست قلبى درگذشت.

از دیگر آثار او می‌توان به فیلم‌های «سالاد فصل» (فریدون جیرانی – ۱۳۸۳)، «ساعت ۲۵» (مسعود آب پرور)، «آماده باش» (بهرنگ توفیلی – ۱۳۸۸)، «اسب سفید پادشاه» (محمد حسین لطیفی – ۱۳۹۳)، تله فیلم «ماه از روی سکو» (آرش معیریان) و سریال‌های «باجناق‌ها» (داریوش مودبیان)، «آشپز باشی» (محمدرضا هنرمند) و «ترانه مادری» (حسین سهیلی‌زاده) اشاره کرد.

درگذشت علی طباطبایی

بازیگران سینما و تلویزیون ایران با انتشار پست‌هایی در صفحات اینستاگرامشان درگذشت علی طباطبایی بازیگر 32 ساله را تسلیت گفتند.

نسرین مقانلو، امیر جعفری، گلاره عباسی، لیلا بلوکات، صابر ابر و … با انتشار تصاویری از این بازیگر درگذشت او را تسلیت گفتند.

على طباطبایى، بازیگر جوان سریال «قلب یخى» یکشنبه شب بر اثر ایست قلبی زندگی را بدرود گفت.

** امیر جعفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کنار عکس طباطبائی نوشت: «خداحافظ رفیق»

** صابر ابر عکسی سیاه و سفید را به اشتراک گذاشت و نوشت: «برایت آرامش در آغوش خداوند را میخواهم و برای خانواده ات صبر …علی جان… علی طباطبایی عزیز را هیچ وقت ندیدم، اما از رفتنش سخت غمگین شدم و بیش از پیش به نبودن در زمانی که فکرش را نمی کنی …»

** نسرین مقانلو هم این متن را به اشتراک گذاشت: «انا لله وانا الیه راجعون خدایا سخته دور از بچه ماندن چه رسد به اینکه حس میکنی دیگه هیچوقت نمیتونی ببینیش. خدایا به مادر و پدرش صبر بده. دلم داره میترکه، یا پروردگار باورم نمیشه…علی رفت…….»

** گلاره عباسی هم نوشت:«اخ که چقدر دل همه ی ما سوخت امشب با پر کشیدنت .علی عزیز .»

** لیلا بلوکات هم این متن را به اشتراک گذاشت: «انّالله و انّا الیه راجعون، علی طباطبایی روحش شاد، شوکه شدم خدای من … بر اثر سکته قلبی فوت شده. تسلیت میگم.»

سیدعلی طباطبایی متولد ۱۳۶۲ بود و با حضور در مجموعه «قلب یخی» و «بچه‌های نسبتا بد» مورد توجه مخاطبان به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گرفته بود. او فرزند سید کمال طباطبایی تهیه کننده سینما و تلویزیون است. بیوگرافی

کار غیراخلاقی با خبر فوت «علی طباطبایی»

چند ساعت پس از انتشار خبر درگذشت سیدعلی طباطبائی بازیگر جوان سینما، تصویری در شبکه‌های مجازی دست‌به‌دست چرخید که از زنده‌بودن این بازیگر حکایت داشت.

پیش‌ازاین انتشار شایعه‌ی درگذشت هنرمندان در فضای مجازی و شبکه‌های ارتباطی بازارگرمی داشت، حالا اما انتشار خبر سلامتی آن‌ها پس از سرگذشتشان هم دارد به یکی از سرگرمی‌های دنیای مجازی تبدیل می‌شود. آن‌هم با ترفندهایی که این خبرها را باورپذیر می‌کند.
در آخرین ساعات شامگاه یکشنبه 8 شهریور خبر درگذشت بازیگر 32 ساله‌ی سریال‌هایی چون «قلب یخی» و «آشپزباشی» منتشر شد، اما چند ساعت بعد تصویری از یک صفحه‌ی اینستاگرام در گروه‌های ارتباطی تلگرام، وایبر و واتس آپ به اشتراک گذاشته شد که در آن علی طباطبائی نوشته بود که صفحه پابلیک او هک شده و نمی‌داند که چرا خبر درگذشتش منتشر شده است.

در این صفحه ادعاشده بود که او دارد پست‌های قبلی‌اش را پاک می‌کند و پیگیر ماجراست.

علی طباطبایی

این در حالی بود که صفحه‌ی اصلی این بازیگر در اینستاگرام وجود داشت و هیچ خبری هم از درگذشت او در این صفحه‌ منتشرنشده بود.

انتشار این تصویر جعلی باعث شد تا کاربران سایت‌های خبری و دنبال کنندگان صفحات شخصی بازیگران در اینستاگرام، پیام‌های مختلفی را بگذارند و با گلایه از منتشرکنندگان این اخبار (خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبر) و پیام‌های تسلیت (بازیگران سینما و تلویزیون) بنویسند که چرا یک شایعه را باور کرده‌اند.

با توجه به فراگیر بودن گروه‌های ارتباطی، این خبرها خیلی سریع بازنشر می‌شود و فضای اطلاع‌رسانی را در کشور مخدوش می‌کند.

روز گذشته، علاوه بر این خبر، شایعه‌ی درگذشت ناصر ملک‌مطیعی هم در شبکه‌های مجازی منتشر شد و همین باعث شد تا فرزند این بازیگر از منتشرکنندگان این شایعه گلایه کند.

علی طباطبایی

اخبار جعلی، انتشار خبرهای کهنه با لینک معتبر از خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی، انتساب برخی جملات و اشعار به شخصیت‌های سیاسی، ادبی و اجتماعی و … ازجمله مسائلی است که این روزها در فضای مجازی و گروه‌های ارتباطی به اشتراک گذاشته می‌شود.

خبر درگذشت علی طباطبایی تایید شد

علی طباطبایی که شب گذشته خبر درگذشت او نخست در شبکه‌های اجتماعی و سپس در خبرگزاری‌ها منتشر شد، با حاشیه‌هایی نیز همراه بود.

تکذیب این خبر خیلی از علاقمندان سینما و مردم را در شک فرو برد ولی امروز درگذشت این بازیگر جوان سینما بر اثر ایست قلبی تایید شده است.

مراسم خاکسپاری سیدعلی طباطبایی روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری مراسم تشییع علی طباطبایی

مراسم تشییع علی طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون فردا سه شنبه دهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

علی طباطبایی فرزند سیدکمال طباطبایی تهیه کننده فیلم و سریال های سینما و تلویزیون است که شب گذشته هشتم شهریور ماه بر اثر ایست قلبی در بیمارستان درگذشت.

زمان و مکان دقیق این مراسم و اینکه پیکر زنده یاد طباطبایی از مقابل تالار وحدت تشییع خواهد شد و یا از مقابل خانه سینما هنوز مشخص نیست.

این بازیگر جوان تاکنون در مجموعه های متعددی چون «قلب یخی»، «بچه های نسبتا بد»، «آشپز باشی»، «ترانه مادری» و تعدادی دیگر از آثار سینمایی و تلویزیونی به عنوان بازیگر حضور داشته است.

عکس علی طباطبایی

 بیوگرافی کامل علی طباطبایی + عکس, تاریخ تولد علی طباطبایی, تحصیلات علی طباطبایی, سریال های علی طباطبایی, عکسهای جدید علی طباطبایی, عکسهای خانوادگی علی طباطبایی, علی طباطبایی و همسرش, علی طباطبایی چند سالشه؟, علی طباطبایی کیست؟, فیلم های تلویزیونی علی طباطبایی, فیلم های سینمایی علی طباطبایی, همسر و فرزندان علی طباطبایی, علی طباطبایی در سریال بچه‌های نسبتا بد, اسامی بازیگران سریال بچه‌های نسبتا بد, دانلود سریال بچه‌های نسبتا بد, عکسهای سریال بچه‌های نسبتا بد, خلاصه سریال بچه‌های نسبتا بد, بیوگرافی بازیگران سریال بچه‌های نسبتا بد, دانلود تیتراژ سریال بچه‌های نسبتا بد, Ali Tabatabei, آدرس سایت علی طباطبائی, پدر علی طباطبایی, سید کمال طباطبایی

تصویر علی طباطبایی بازیگر ایرانی

 بیوگرافی کامل علی طباطبایی + عکس, تاریخ تولد علی طباطبایی, تحصیلات علی طباطبایی, سریال های علی طباطبایی, عکسهای جدید علی طباطبایی, عکسهای خانوادگی علی طباطبایی, علی طباطبایی و همسرش, علی طباطبایی چند سالشه؟, علی طباطبایی کیست؟, فیلم های تلویزیونی علی طباطبایی, فیلم های سینمایی علی طباطبایی, همسر و فرزندان علی طباطبایی, علی طباطبایی در سریال بچه‌های نسبتا بد, اسامی بازیگران سریال بچه‌های نسبتا بد, دانلود سریال بچه‌های نسبتا بد, عکسهای سریال بچه‌های نسبتا بد, خلاصه سریال بچه‌های نسبتا بد, بیوگرافی بازیگران سریال بچه‌های نسبتا بد, دانلود تیتراژ سریال بچه‌های نسبتا بد, Ali Tabatabei, آدرس سایت علی طباطبائی, پدر علی طباطبایی, سید کمال طباطبایی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

۳۳ دیدگاه

  1. واقعا که خواننده محبوبم باشایی بود که دستش د ر د نکنه تنهام گذاشت بازیگر محبوبم هم علی بود که اونم د ستش د رد نکنه تنهام گذاشت بخد ا قسم میخورم هردوتاشونو کمتر از خدا بیشتر از جونم د وس د اشتم ولی افسوس………

  2. سلام به والدین عزیز سید علی طباطبایی
    همدردی و تسلیت من رو به عنوان یک شاعر و نویسنده هموطن بپذیرید
    خیلی دردناک و تلخه
    گل ما زود پرپر شد
    فکر نکنید فقط غم شماست از دست رفتن یه هنرمند غم یک ملته
    سعدی وقتی میگه “در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن
    من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود”
    حق مطلبو ادا کرده
    مصراعم رو تقدیم میکنم به دل شما بزرگوارانم
    “تا ابد من داغدار مرگ لبخند توام”
    درداور و تلخه واستون اینا حرفه می دونم ولی همدردی ما ایرانیهای هنر دوست رو. بپذیرید
    دل خیلی ها به درد اومد خیلی ها از شگفتی و تلخی ضایعه اسفناک از دست رفتن این عزیز سکوت کردند
    خدا به همه ما صبر بده
    داغ عزیز سخته
    واستون صبر و سلامتی آرزو می کنم
    امیدوارم روح عزیز از دست رفته با آرامش دلتون آروم بشه
    “آمین یا رب العالمین”

  3. در گذشت بازیگر جوان ..علی طباطبایی رو به همه دوستان خانواده عزیزش و همه طرفدارای خوبش تسلیت میگم از خدای بزرگ شادی و ارامش روح ان عزیز .و صبرو تحمل رو برای داغدارانش خواستارم …..باشد که نامش جاویدان ویادش گرامی ….خیلی ناراحت کننده است خیلی ..

  4. من که اصلا بیوگرافیشو نمیخونم فقط عکسا بانظرات.همچین گفتن خشگل فکر کردم حالاچیه. اون ابرویی که اون برداشته والا زلیخا برنداشته والابقران.این بازور اون همه ژست وابروومدل مو خشگل شده اون علیرضا حقیقی که مادرزادخشگله تازه هم تیپش اسپرته هم نمازمیخونه هم سنگین تره.غرورم اصلانداره

  5. سلام آقای طباطبایی عزیز،واقعا خوب بازی میکنید و افتخار تمام ایرانی ها هستید،امیدوارم همیشه بتونید خوش درخشش کنید و دلتون همیشه شاد و سالم باشید،با آرزوی لحظه های خوبو آروم در کنار خونواده تون و کسایی که دوستشون دارید.

  6. سلام
    آقای علی طباطبایی خسته نباشین من که از بازی های شما خیلی خوشم میاد میتونم بگم از طرفدارای پرپا قرص شماهستم همیشه برات آرزوی موفقیت وشادکامی در همه لحظه زندگیتون دارم
    موفق باشین دوستون دارم خدافظ

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا