بیوگرافی کامل علیرضا منصوریان + عکس

بیوگرافی و زندگینامه علیرضا منصوریان همراه با جدیدترین تصاویر 

 

علی‌رضا منصوریان بازیکن سابق تیم فوتبال باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی کنونی تیم ملی زیر ۲۲ سال و آنالیزور تیم ملی فوتبال است. وی برای باشگاه‌های مختلفی از جمله پارس خودرو، استقلال، آپولون اسمیرنیس و سن پائولی بازی کرده است.

زادروز : ۲ دسامبر ۱۹۷۱

زادگاه : تهران

قد : ۱٫۷۸ متر

پست : هافبک

علیرضا منصوریان ویکی پدیا
علیرضا منصوریان ویکی پدیا

علیرضا منصوریان (متولد ۱۱ آذر ۱۳۵۰) فوتبال را به صورت رسمی و از سال ۱۳۶۶ در تیم بنیاد شهید تهران شروع کرد و بعد از ۲ فصل بازی در این تیم برای گذراندن خدمت سربازی در سال ۱۳۷۰ به تیم فجر سپاه تهران پیوست. پس از پایان خدمت سربازی و به دلیل درخشش در تیم فجر سپاه، در سال ۱۳۷۲ راهی تیم تازه‌تأسیس و متمول پارس خودرو شد. بازیکن سابق تیم فوتبال باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال و آنالیزور تیم ملی فوتبال بود.[۲] وی در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ به عنوان سرمربی باشگاه فوتبال استقلال تهران و جانشین پرویز مظلومی انتخاب شد. هم چنین در ۲۹ شهریور ۹۶ از سرمربی گری استقلال استعفا داد.

علیرضا منصوریان کجاست
علیرضا منصوریان کجاست

وی برای باشگاه‌های مختلفی از جمله پارس خودرو، استقلال تهران، اشکودا یونان، آپولون اسمیرنیس و سن پائولی بازی کرده‌است.

وی سرانجام در ۲۷ خرداد ۱۳۸۷ پس از بازی پایانی و قهرمانی در جام حذفی به همراه تیم استقلال، از دنیای بازی در فوتبال کناره‌گیری کرد. لقب او در میان هواداران استقلال «علی منصور» است.

وی سرانجام در ۲۷ خرداد ۱۳۸۷ پس از بازی پایانی و قهرمانی در جام حذفی به همراه تیم استقلال، از دنیای بازی در فوتبال کناره گیری کرد. لقب او در میان هواداران استقلال «علی منصور» است.

علیرضا منصوریان بیوگرافی
علیرضا منصوریان بیوگرافی

آکادمی فوتبال استقلال

منصوریان پس از کناره‌گیری از بازی، از سوی علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه، به‌عنوان رییس آکادمی فوتبال باشگاه استقلال منصوب شد.در بهمن ماه ۱۳۸۷ پس از بازی تیم فوتبال زنان استقلال با تیم نوجوانان این باشگاه که زیر نظر آکادمی اداره می‌شود، از سوی کمیته انضباطی باشگاه استقلال به پنج میلیون تومان جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد. در پی این ماجرا تیم فوتبال زنان استقلال منحل شد.

علیرضا منصوریان اینستاگرام
علیرضا منصوریان اینستاگرام

مربی گری در تیم ملی

منصوریان در سال ۲۰۱۱ همراه با تیم ملی فوتبال ایران به جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ اعزام شد که در انجا وی به عنوان دستیار افشین قطبی اجرای مسئولیت می‌نمود. همچنین،پس از جدایی افشین قطبی از تیم ملی فوتبال ایران او به عنوان سرمربی تیم ملی در مقابل تیم ملی فوتبال روسیه حاضر شد که در ان دیدار تیم ملی فوتبال ایران توانست با نتیجه ۱-۰ تیم ملی فوتبال روسیه را شکست دهد.

علیرضا منصوریان و پسرش
علیرضا منصوریان و پسرش

رستوران‌های علی‌رضا منصوریان

منصوریان پس از عقد قرارداد با استقلال، چند شعبه رستوران در مناطق لوکس تهران افتتاح کرد

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا