بیوگرافی کامل پیمان ابدی + عکس

بیوگرافی کامل پیمان ابدی + عکس

 

 

پیمان جلالی ابدی (۱۳۵۱ تهران – ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ تهران) بدل‌کار معروف ایرانی بود که به‌خاطر فعالیت در مجموعهٔ هشدار برای کبرا ۱۱ به شهرت رسید. وی در ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ در حین ایفای نقش بدل‌کاری در فیلم چشم‌های نامحسوس بر اثر حادثه، جان خود را از دست داد.

ملیت : ایرانی

تولد : ۱۳۵۱

ایران، تهران، محلهٔ یوسف آباد

مرگ : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۸

ایران، تهران، ۶ کیلومتری جادهٔ کن

همسر(ها) : ساناز نوروززاده

 

زندگی

پیمان جلالی ابدی زاده ۱۱ آبان ۱۳۵۱ در محله یوسف‌آباد تهران است. او در ۶ سالگی به ورزش اسکی پرداخت و در ۱۲ سالگی برای ادامه تحصیل به آلمان و شهر کلن سفر کرد. پیمان ابدی طراح و کارگردان صحنه های اکشن بود. وی همچنین به چهار زبان انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی تسلط داشت. رشته تخصصی ورزشی او شیرجه (Diving) بود. او در مسابقات قهرمانی جهان، قهرمانی اروپا و قهرمانی آلمان، مجموعا ۳۷ مدال کسب نمود و به خاطر شیرجه منحصر بفردش در فرانکفورت،موفق به ثبت نام خود در رکوردهای گینس گردید. او عضو تیم Action concept (یکی از ۴ تیم برتر اکشن جهان) بود و با طراحی و اجرای صحنه های اکشن در پروژه های مشهوری مانند هشدار برای کبرا ۱۱، پلیس های موتورسوار ، ۱۰۰ درجه، دلقک، و فرشتگان وحشی، مهارت‌های علمی و فنی خود را به نمایش گذاشت.

پیمان ابدی در سال ۱۳۸۵ به ایران بازگشت و یک آموزشگاه حرفه ای اکشن تاسیس نمود. پیمان ابدی در ۲۰ آذر ۱۳۸۶ با ساناز نوروززاده ازدواج کرد.

 

مرگ

او سرانجام در عصر روز چهارشنبه ۱۶ ماه اردیبهشت ۱۳۸۸ در حین اجرای یک صحنه اکشن، در تله‌فیلم چشم‌های نامحسوس به کارگردانی محسن موسویان جان خود را از دست داد. پیکر او در قطعهٔ هنرمندان بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شده‌ است.

 

فیلم‌شناسی

فیلم‌ها

    مجنون لیلی

    بختک

    قرنطینه

    ریسمان باز (۱۳۸۶)

    مخمصه (۱۳۸۶)

    کلانتری غیرانتفاعی (۱۳۸۷)

    سایه وحشت (۱۳۸۷)

    صندلی خالی (۱۳۸۷)

    پستچی سه بار در نمی‌زند (۱۳۸۷)

    باغ قرمز (۱۳۸۸)

    چشمهای نامحسوس (۱۳۸۸)

 

مجموعه‌های تلویزیونی

هوش سیاه

راه بی‌پایان (۱۳۸۵)

خواب زده

میوه ممنوعه

عملیات ۱۲۵

ترانه مادری

روز حسرت

آینه‌های نشکن

مرگ تدریجی یک رویا

بدلکاران

 

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا