بیوگرافی کامل هالک هوگان + عکس

بیوگرافی کامل هالک هوگان + عکس

 

 

تری جین بولا (به انگلیسی: Terry Gene Bollea)‏ کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی است که با عنوان هالک هوگان (به انگلیسی: Hulk Hogan)‏ مشهور است.

زادروز : ۱۱ اوت ۱۹۵۳

آگوستا، جورجیا – ایالات متحده آمریکا

پیشه : کشتی گیر، بازیگر، مجری، خواننده

سال‌های فعالیت : ۱۹۷۷تاکنون

قد : ۱.۹۳ متر

وزن : ۱۳۷ کیلوگرم

لقب : اَبَرویرانگر، هالیوود هالک هوگان، مستر آمریکا، هالک ماشین

وبگاه : www.HulkHogan.com

 

زندگی

تری جین بولا (به انگلیسی: Terry Gene Bollea)‏ کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی است که با عنوان هالک هوگان (به انگلیسی: Hulk Hogan)‏ مشهور است. هوگان به‌جز کُشتی گرفتن در زمینه‌های بازیگری, مجری‌گری، و خوانندگی مهارت دارد. وی هم‌اکنون در شرکت کُشتی حرفه‌ای تی ان ای فعالیت دارد. او را همواره به‌عنوان برزگ‌ترین کشتی‌گیر حرفه‌ای در تمامی دوران نام می‌برند. هوگان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها در دهه‌های هشتاد و نودِ قرن بیستمِ میلادی بوده‌است.

 

دوران حرفه‌ای

هوگان کار خود را از شرکت دابلیو دابلیو اف آغاز کرد و تا اواسط دهۀ نود با نام هالیوود هالک هوگان حضور داشت؛ سپس به گروه پرطرفدار ان دابلیو او پیوست و به‌عنوان رئیس گروه،به همراه اسکات هال و کوین نش قهرمانی‌های زیادی به دست آورد.

ازجمله افتخارات هوگان در دابلیو دابلیو ای می‌توان به دوازده بار قهرمانی سنگین‌وزن، پیروزی در دو مسابقۀ رویال رامبل در سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱، شش بار قهرمانی دابلیو دابلیو ای و قهرمانی تگ تیم به همراه اج نام برد. نام هوگان به‌عنوان اوّلین نفری که دو بار پشت‌سرهم برندۀ رویال رامبل شد و همچنین کسی که بیشترین زمان قهرمانی سنگین‌وزن را نگه داشته‌است ثبت شده‌است. هوگان در سال ۲۰۰۵ به جمع تالار مشاهیرِ (به انگلیسی: Hall Of Fame)‏ شرکت دابلیو دابلیو اف رسید.

 

فینال سال 1990

هالک هوگان تا سال 1990 هیچ رقیبی نداشت و برترین کشتی گیر WWE بود تا این که در فینال سال 1990 WWE، آندرتیکر پس از یک سال کشتی گرفتن خود را به فینال این سال رساند. بیشتر مردم فکر می کردند که آندرتیکر هم حریف هالک هوگان نخواهد شد. این بازی حدود 14:30 دقیقه طول کشید و در پایان آن آندرتیکر، هالک هوگان را شکست داد و خود را به دنیا معرفی کرد. پس از پایان بازی آندرتیکر کمربند WWE را گرفت و بیرون رفت و هوگان حدود 4 دقیقه کشید به هوش بیاید.

 

افتخارات هالک هوگان

    قهرمان WWF/E: برای 6 بار

    قهرمان ولد تگ تیم: 1 بار همراه اج

    برنده رویال رامبل: در سال های 1990 و 1991

    هال آو فیم کلاس: در سال 2005

    قهرمان ولد هوی ویت WCW: برای 6 بار

    قهرمان ولد هوی ویت NWA: برای 2 بار

    قهرمانی هایی در: NWA و IWGP

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا