بیوگرافی کامل سمانه پاکدل + عکس

زندگینامه سمانه پاکدل + مصاحبه و عکس 

 

سمانه پاکدل (زادهٔ ۱۳۶۶) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. بازی در سریال دلنوازان، معراجی ها و …، موجب شهرت سمانه پاکدل شد.  هادی کاظمی همسر سمانه پاکدل میباشد که در ادامه بیوگرافی میتوانید تصاویر این بازیگر ایرانی را مشاهده کنید 

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

تولد: مهرماه ۱۳۶۶ 

محل زندگی: تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۳ تا اکنون

همسر: هادی کاظمی

سمانه پاکدل دورهمی

زندگی 

سمانه پاکدل متولد 26 مهر 1366 در اصفهان، بازیگر است. سمانه پاکدل فارق التحصیلی رشته روانشانی دارد ، از دستیاری صحنه تئاتر به بازیگری تلویزیون و سینما رسیده است. سمانه پاکدل در یک خانواده 5 نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد، پدر و مادرش هر دو کارمند بودند.

سمانه پاکدل دلنوازان
سمانه پاکدل دلنوازان

وی از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بوده‌ است و تصمیم داشت تا رشته هنر را در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده اش روبرو می‌شود. سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد؛ به گفته ی خود سمانه پاکدل جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام (تهیه کننده) است که وی را سال 88 به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریال دلنوازان معرفی کرده استکه سمانه پاکدل با این سریال به شهرت رسید. بعد ها با بازی نقش رها در سریال معراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی شاهد هنرنمایی دیگری از این بازیگر زن ایرانی بودیم 

سمانه پاکدل ویکی پدیا
سمانه پاکدل ویکی پدیا

ازدواج سمانه پاکدل 

در برنامهٔ دورهمی که ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ از شبکه نسیم پخش شد، سمانه پاکدل خود را بسیار علاقه‌مند به ازدواج معرفی کرد و در مرداد ۹۷ با هادی کاظمی ازدواج کرد؛ 

هادی کاظمی متولد 13 آبان 1355،  هنرپیشه ایرانی است؛هادی کاظمی از سال ۷۵ وارد تلویزیون شد اما با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره برای عامه مردم شناخته شد. او از همان کار به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد و تقریباً در همه کارهای بعد از «پاورچین» مدیری حضور داشت

سمانه پاکدل اهل کجاست
سمانه پاکدل اهل کجاست

بازیگر نقش مهتاب در مجموعه تلویزیونی “دلنوازان” راهنمایی دقیق حسین سهیلی‌زاده و حضور بازیگران پیشکسوت را بزرگترین کمک به بازیگران جوان در ایفای نقش دانست.

 سمانه پاکدل درباره بازی در مجموعه تلویزیونی “دلنوازان” به کارگردانی سهیلی‌زاده گفت: خصوصیات اخلاقی مهتاب که دختری احساسی است، اما منطقی تصمیم می‌گیرد و بین احساس و تدبیر توازن را رعایت می‌کند برایم جالب بود و من را برای بازی در این پروژه ترغیب کرد.

 وی در ادامه افزود: حضور سهیلی‌زاده و پخش شبانه “دلنوازان” در انتخابم بی‌تاثیر نبود. به هر حال مخاطبان دیدن مجموعه‌های اجتماعی را دوست دارند و این مجموعه هم تعلیق‌های زیادی برای مخاطبان دارد. به نظرم شخصیت مهتاب سفید مطلق نیست و نقاط خاکستری هم دارد مثل قضاوت نادرست او درباره دکتر فرهاد زند.

سمانه پاکدل ازدواج کرده
سمانه پاکدل ازدواج کرده

بازیگر نقش مهتاب ادامه داد: مهتاب درونگرا است و سعی می‌کند مشکلاتش را خودش حل کند، چون مادری بیمار و خواهری دارد که بیشتر به دنبال شیطنت است. مهتاب دختری است مستقل که روی پای خودش می‌ایستد. بنابراین سر زدن اشتباهات کمتر از او به دلیل تحصیلات و موقعیت خانوادگی‌اش بیراه هم نیست.

 پاکدل ادامه داد: نقش مهتاب را خیلی دوست داشتم و سعی کردم نقش را آنطور که آقای سهیلی‌زاده و فیلمنامه از من می‌خواهد دربیاورم. نقش دختری صبور و متین. مهتاب یک عاشق واقعی است و سنت‌شکنی می‌کند. او عشق خود را با بهزاد نادیده می‌گیرد تا یک ازدواج تحمیلی انجام نشود.

سمانه پاکدل بازیگر
سمانه پاکدل بازیگر

 وی درباره همکاری با سهیلی‌زاده گفت: با توجه به اینکه من به درجه‌ای از بازیگری نرسیده‌ام که بخواهم درباره شخصیتی که بازی می‌کنم نظر بدهم، اما کارگردان مانند پدری مهربان نه تنها به بازیگران هنگام بازی آرامش می‌داد، بلکه برای تمام صحنه‌ها از نظر بازیگران هم استفاده می‌کرد و می‌خواست دیالوگ‌ها را آنطور که راحت‌ترند، اما صحیح بیان کنند.

سمانه پاکدل پیج اینستا
سمانه پاکدل پیج اینستا

این بازیگر درباره حضور بازیگران پیشکسوت همچون پرویز فلاحی‌پور گفت: نمی‌دانم چگونه از کمک بازیگرانی چون آقای فلاحی‌پور، خانم کوثری و… تشکر کنم. آنها نهایت همکاری را با بازیگران جوان کردند. از زحمات سهیلی‌زاده کارگردان، ایرج محمدی و مهران مهام تهیه‌کنندگان و امیر سلیمانی دستیار کارگردان قدردانی می‌کنم که کمک زیادی به من کردند.

آثار

مجموعه تلویزیونی:

همسایه‌ها

دیگری (۱۳۹۳)

پنجره (مجموعه تلویزیونی)

معراجی‌ها

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

دلنوازان (۱۳۸۸)

دست بالای دست (۱۳۹۱)

بچه‌های نسبتاً بد (۱۳۹۲)

سمانه پاکدل و همسرش
سمانه پاکدل و همسرش

فیلم های سینمایی:

یکی از ما دو نفر (۱۳۸۹ تهیمنه میلانی)

معراجی‌ها (۱۳۹۲ مسعود ده‌نمکی)

لبه پرتگاه

سمانه پاکدل تاریخ تولد
سمانه پاکدل تاریخ تولد
همسر سمانه پاکدل
همسر سمانه پاکدل

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا