بیوگرافی کامل تیلور آلیسون سوئیفت + عکس

بیوگرافی کامل تیلور آلیسون سوئیفت + عکس

 

 

تیلور آلیسون سوئیفت (به انگلیسی: Taylor Alison Swift)‏ (زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹)، خواننده و ترانه‌سرای اهل آمریکایی است .

نام اصلی : تیلور آلیسون سویفت

زادروز : ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹

اهل کشور : ریدینگ، پنسیلوانیا، آمریکا

کار(ها) : خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر، صداپیشه

ساز(ها) : گیتار، بانجو، یوکللی، پیانو

مدت کار : ۲۰۰۶-اکنون

ناشر(ها) : بیگ ماشین رکوردز

وب‌گاه : www.taylorswift.com

 

زندگی

تیلور آلیسون سوئیفت (به انگلیسی: Taylor Alison Swift)‏ (زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹)، خواننده و ترانه‌سرای اهل آمریکایی است. او در شهر ویومیسیتگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهارده‌سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد. او قراردادی را با بیگ ماشین رکوردز امضاء کرد و به جوان‌ترین ترانه‌نویس انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی تبدیل شد. او در اکتبر ۲۰۰۶، اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد. آهنگ «ترانهٔ ما» او را به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل کرد که به رتبهٔ اول جدول داغ‌ترین ترانه‌های کانتری رسیده‌است. سویفت در سال ۲۰۰۸ نامزد بهترین خواننده جدید در جوایز گرمی سال ۲۰۰۸ شد.

دومین آلبوم سوئیفت با نام بی‌باک در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. موفقیت هم‌زمان تک‌آهنگ‌های «داستان عشق» و «تو به من تعلق داری»، بی‌باک را به پرفروش‌ترین آلبوم سال تبدیل کرد و تور آن را به موفقیت جهانی رساند. بی‌باک، چهار جایزه گرمی دریافت کرد و تیلور جوان‌ترین برنده جایزه گرمی برای بهترین آلبوم سال شد. سومین آلبوم سوئیفت با نام حالا صحبت کن در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. در اولین هفته انتشار آلبوم در ایالات متحده، بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رسید و تور کنسرت آن در مدت سیزده ماه در سرتاسر جهان برگزار شد. سومین تک‌آهنگ این آلبوم با نام «پست» دو جایزه گرمی به دست آورد. چهارمین آلبوم سوئیفت با نام سرخ در ۲۰۱۲ منتشر شد. این آلبوم در اولین هفته،۱/۲ میلیون نسخه‌اش در آمریکا به فروش رفت. تیلور سوئیفت تنها خواننده زن آمریکا است که که دو بار رکورد فروش یک میلیون آلبوم در اولین هفته را در دهه اخیر ثبت نموده‌است.

تیلور سوئیفت با آهنگ‌هایی شناخته می‌شود که در آن‌ها تجربیات دوران نوجوانی و جوانی‌اش را بیان کرده‌است. او برای سرودن شعر چندین آهنگ، مورد تشویق انجمن تصنیف‌سازان نشویل و تالار مشاهیر تصنیف‌سازان قرار گرفته‌است. افتخارات او شامل هفت جایزه گرمی، یازده جایزه موسیقی آمریکا، هفت جایزه انجمن موسیقی کانتری و شش جایزه آکادمی موسیقی کانتری می‌باشد. تاکنون ۲۶ میلیون آلبوم و ۷۵ میلیون نسخه دیجیتال از تیلور در سراسر جهان به فروش رسیده‌است. او علاوه بر حرفه موسیقی، در سریال جنایی سی‌اس‌آی (۲۰۰۹)، فیلم کمدی روز والنتین (۲۰۱۰) و انیمیشن لوراکس (۲۰۱۲) به عنوان یک بازیگر ظاهر شده‌است. فوربز دارایی تیلور را ۱۶۵ میلیون دلار آمریکا تخمین زده‌است. تیلور به عنوان یک نیکوکار از پروژه‌های آموزش هنر، سوادآموزی به کودکان، مقابله با بلایای طبیعی، مقابله با تبعیض علیه همجنسگرایان و سازمان های خیریه کمک به کودکان بیمار حمایت می‌کند.

 

ابتدای زندگی

تیلور آلیسون سویفت در ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ در ریدینگ، پنسیلوانیا زاده شد. او دختر اسکات و آندره‌آ سویفت است و یک برادر کوچکتر بنام آستین دارد. پدرش یک دلال سهام و مادرش زنی خانه دار است. مادر او عقیده داشت که یک نام خنثی می‌تواند تاثیر مثبتی روی زندگی کاری او داشته‌باشد و به این دلیل نام او را پس از جیمز تیلور روی او گذاشت.

تیلور در مزرعه پرورش درختان کریسمس بزرگ شد که در خارج از ریدینگ، پنسیلوانیا قرار دارد.هنگامی‌که او سال چهارم بود در مسابقات ملی شعر با یک شعر سه صفحه‌ای بنام «هیولایی در گنجه من»∗ شرکت کرد و برنده شد. در ده سالگی او به اجراهایی در اطراف شهرش – رقابت‌های karaoke، فستیوال‌ها و نمایشگاه‌ها- پرداخت و همچنین شروع به نوشتن آهنگ کرد. در دوازده سالگی او تمام تابستان را به نوشتن یک رمان ۳۵۰صفحه‌ای اختصاص داد، که هیچ وقت چاپ نشد. شروع فراگیری گیتار تیلور را از یک تعمیرکار کامپیوتر بود که به او نشان داد چگونه می‌توان با سه آکورد بنوازد. بعد از آموختن آن او اولین شعرش بنام «خوشبختی تو»∗ را نوشت.

بیشترین تاثیر موسیقیایی را شنایا تواین بر روی سویفت گذاشت. ضمن آنکه افراد دیگری بر روی او تاثیر گذاشتند همچون لی آن ریمس، تینا ترنر، دالی پارتن و مادربزرگش. با اینکه مادربزرگش یک خواننده حرفه‌ای اپرا بود، اما ذائقه تیلور بیشتر به سمت موسیقی کانتری بود. در نوجوانی او علاقه و عشقش را نسبت به پتسی کلاین و دالی پارتن گسترش داد.

 

زندگی شخصی

محل زندگی اصلی سویفت در پنت هاوسی در وسط شهر نشویل در تنسی است. مطابق با مجله فوربز درآمد او در سال ۲۰۰۹ برابر با ۱۸ میلیون دلار، ۴۵ میلیون دلار در ۲۰۱۰ و ۵۷ میلیون در ۲۰۱۲ تخمین زده شد.

او در سال ۲۰۰۸ با خوانندهٔ پاپ جو جوناس ارتباط دوستی برقرار کرد که رابطهٔ آنها دراکتبر همان سال به پایان رسید، و در سال ۲۰۰۹ با تیلور لاتنر دوست بود. از اکتبر تا دسامبر سال ۲۰۱۰ او با جیک جیلنهال دوست بود. همچنین تیلور سوئیفت به جان مایر علاقه‌مند بوده و رابطه آنها از اواخر ۲۰۰۹ تا اوایل ۲۰۱۲ پایدار بود. در اواسط سال ۲۰۱۲ تیلور رابطه کوتاهی با کونور. اف کندی برقرار کرد اما رابطه آن‌ها دیری نپایید. وی از اکتبر ۲۰۱۲ تا ژانویه ۲۰۱۳ با هری استایلز خواننده گروه وان دایرکشن رابطه داشت.

 

حرفه موسیقی

تیلور سوئیفت تاکنون شش بار شناخته شده است. در سن یازده سالگی سویفت اولین سفرش را به نشویل انجام داد و امیدوار بود یک برنامهٔ ضبط با نمایش و توزیع آن و آواز خواندن با شعرهایش را داشته باشد. او کپی‌هایی را برای این کار انتخاب کرد، اماآن‌ها مورد قبول واقع نشدند. پس از بازگشت به پنسیلوانیا از او برای آواز خواندن در تورنمنت تنیس آزاد آمریکا دعوت شد، جایی که تفسیر او از سرود ملی مورد توجه بسیار قرار گرفت. سویفت در سن ۱۲ سالگی شروع به نوشتن آهنگ و نواختن آن‌ها با گیتار ۱۲ سیمه کرد. او مرتباً به نشویل رفت‌وآمد می‌کرد و آهنگ‌هایی را با ترانه‌نویس‌های محلی می‌نوشت.

هنگامی که۱۴ساله بود خانواده‌اش تصمیم گرفتند به حومه شهر نشویل بروند. در این سن او به عنوان جوان‌ترین فرد سراینده ملحق شده به انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی بود.در ۱۵سالگی او از انتشارات آرسی‌ای بیرون آمد. بعد از اجراهایش در کافه بلو برد، محل اجتماع ترانه‌نویسان در نشویل، توجه اسکات بورچتا∗، کسی که او را به شرکت بیگ ماشین رکوردز معرفی کرد، را به خودش جلب کرد.

 

آلبوم‌ها

    تیلور سویفت (۲۰۰۶)

    بی باک (۲۰۰۸)

    حالا صحبت کن (۲۰۱۰)

    مال من (۲۰۱۱)

    سرخ (۲۰۱۲)

 

تیلور سویفت

او برای نخستین بار اولین آهنگ خود را بنام تیم مک گراو، که نوشتن آن را در خلال کلاس ریاضی در دبیرستان انجام داد بود را روانه بازار کرد که رتبه ششم را در مجله «هات کانتری سونگس» ∗به دست آورد. موزیک ویدیو «تیم مک گراو» باعث دریافت جایزه " مهمترین پیشرفت ویدیوی سال " در اهدای جوایز CMT سال ۲۰۰۷ شد. او اولین آلبومش را بنام خودش یعنی "تیلور سویفت" را در ۲۴ اکتبر ۲۰۰۶ منتشر کرد. این آلبوم در هفتهٔ اول فروش خود با ۳۹۰۰۰ نسخه به فروش رسید. این آلبوم موفق به کسب رتبه ۱ در برترین آلبوم سبک کانتری در نمودارهای بیلبورد و رتبه ۵ درBillboard 200 نیز شده و به مدت ۸ هفته در بالای نمودار بهترین آلبوم‌های سبک کانتری قرار داشت. دومین آهنگ از آلبومش بنام قطرات اشکی بر روی گیتارم (آهنگ) در ۲۴ فوریه ۲۰۰۷ منتشر شد. این آهنگ رتبه ۲ را در «هات کانتری سونگس» و رتبه ۳۳ را در «بیلبورد هات ۱۰۰» ∗ بدست آورد. این آهنگ دوباره با یک رمیکس و ترکیبی از پاپ و کانتری پخش شد و رتبه ۱۳ را در «بیلبورد هات ۱۰۰» و رتبه ۱۱ را در «بیلبورد پاپ ۱۰۰» بدست آورد. در اکتبر ۲۰۰۷ تیلور جایزه " هنرمند/سراینده/سال " را از جشنواره " سرایندگان نشویل "∗ را برد که عنوان جوان ترین برنده این جایزه را کسب کرد. سومین آهنگش بنام آهنگ ما به مدت ۶ هفته رتبه ۱ را " کانتری چارتس" و رتبه ۱۶ را در «بیلبورد هات ۱۰۰» و رتبه ۲۴ را در «بیلبورد پاپ ۱۰۰» بدست آورد. برای چهارمین بار آلبوم قرمز Red در ۲۲ اکتبر ۲۰۱۲ منتشر شد.وی همچنین بار دیگر برنده ی جایزه ی گرمی برای تک آهنگ Safe & Sound شده است . گفتنی است این هفتمین جایزه گرمی است که وی دریافت کرده است.

 

بی باک

تیلور سویفت دومین آلبوم خودش را با نام بی باک در ۱۱ نوامبر ۲۰۰۸ توسط بیگ ماشین منتشر کرد سبک آلبوم کانتری پاپ بوده و در «بیلبورد ۲۰۰» رتبه اول را در آمریکا بدست آورد که در هفته اول، ۵۹۲٬۰۰۰ نسخه از این آلبوم فروخته شد. این آلبوم بعداً به عنوان اولین آلبوم فروخته شده بیش از یک میلیون نسخه در سال ۲۰۰۹ شناخته شد. و همچنین موفق به کسب ۴ جایزه گرمی از جمله تحت عنوان بهترین آلبوم سال نیز شد.

 

حالا صحبت کن

حالا صحبت کن نام سومین آلبوم خواننده کانتری آمریکایی تیلور سوئیفت است. این آلبوم ۲۵ اکتبر ۲۰۱۰ از طریق کمپانی "بیگ ماشین" منتشر شد. تیلور سوئیفت دو سال گذشته را بر روی این آلبوم کار کرده‌بود و در استودیوهای مختلف ضبط شده بود. سوئیفت متن تمام شعرها را خود گفته‌است و فضای کار نیز بمانند کارهای قبلی سوئیفت و متن ترانه‌ها نیز عاشقانه‌است. کاور آلبوم نیز در ۱۸ آگوست ۲۰۱۰ و از طریق مجله "یو اس ویکلی" رونمایی شد.

 

مال من

پس از انتشار، آلبوم نقدهای اکثراً مثبتی دریافت کرد و توانست در صدر بیلبورد ۲۰۰ قرار گیرد. آلبوم در هفته اول انتشار، به فروش ۱٫۰۴۷٫۰۰۰ رسید و تمام ۱۴ کار آلبوم، در بیلبورد ۱۰۰تای برتر قرار داشتند. برترین آهنگ نیز، ترانه "مال من" بود که در رده سوم قرار گرفت. قابل ذکر است که در ماه دسامبر سال۲۰۱۱ سه میلیون و هشت صد هزار نسخه از این البوم در ایالت متحده آمریکا به فروش رسید و موفق به کسب پلاتین ۳گانه از طرف انجمن صنعت ضبط آمریکا(RIAA)نیز شد. برای این آلبوم نیز تور جهانی در نظر گرفته شده بود که در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۱۲ در اوکلند/نیوزلند به پایان رسید.

 

قرمز

سرخ نام چهارمین آلبوم سویفت است که در اکتبر سال ۲۰۱۲ عرضه‌گردید. این آلبوم دارای ۱۶ ترانه می‌باشد که ۹عدد از آن‌ها را خود سویفت به تنهایی نوشته‌است و ۷عدد دیگر را با کمک افراد برجسته‌ای چون مکس مارتین، لیز روز، دن ویلسون، اد شیرن و گری لایت‌بوی نوشت.

 

در این سال سویفت برنده ۳ جایزهٔ موسیقی ام‌تی‌وی اروپا گردید و لقب بهترین خوانندهٔ زن و بهترین اجرای زنده را نیز از آن خود کرد.او به عنوان بهترین خواننده کانتری زن در سال ۲۰۱۲ از سوی جوایز موسیقی آمریکا انتخاب گردید.همچنین برای پنجمین بار پی در پی جایزه بهترین خواننده و ترانه نویس سال نشویل را نیز از آن خود کرد.

 

فعالیت‌های وی در سال ۲۰۱۲ تا کنون

در اکتبر ۲۰۱۱، سوئیفت به همراه Ryan Seacrest تا آن زمان ۲۵ آهنگ برای آلبوم بدون عنوان و بعدی Speak Now ضبط کرده‌است و طبق برنامه در اواخر سال ۲۰۱۲ منتشر خواهد کرد. او در این باره گفت: «اگر بخواهم صادق باشم، آن‌ها غمگین هستند». در فوریهٔ ۲۰۱۲ او در مصاحبه‌ای با MTV این مسئله را بیان کرد که قرار است با افرادی مشغول به کار شود که همیشه آرزو داشته‌است. افرادی که از جای مختلف موسیقی سربرآورده‌اند. دربارهٔ مضمون آلبوم نیز این گونه توضیح داد: «عشق همیشه مهمترین موضوع در هر آن چیزی که من می‌نویسم است. به این دلیل که هیچوقت هیچ دو رابطهٔ یکسانی وجود ندارد. هیچ دو باری وجود ندارد که عشق را در یک حالت حس کنید و یا شکست خوردن و یا رد کردن را. همهٔ این‌ها متفاوت اند و من همیشه مجذوب آن‌ها بوده‌ام. من واقعاً دوست دارم که به تأثیرات متقابل انسان‌ها بازگردم و این که چگونه در یکدیگر احساس ایجاد می‌کنیم». در پایان آوریل ۲۰۱۲، سوئیفت همچنان مشغول ضبط آلبوم بود.

همچنین همکاری سوئیفت در آهنگی به نام «هر دوی ما»(Both of Us)ازآلبوم جدیدانتشارB.O.B، ابرهای عجیبClouds که در اولین روز مه ۲۰۱۲ منتشر شد تأیید شده‌است.

 

کارهای مد و دستاوردها

سوئیفت، عکس روی جلد چندین مجله بوده‌است. اوcover girl مجلهٔ blender بوده‌است. که در پانزدهمین سالگرد این مجله یکی از دو خوانندهٔ کانتری بوده که این مجله به آنها پرداخته‌است. وی در مجلهٔ people در لیست زیباترین اشخاص سالهای ۲۰۰۸و۲۰۰۹و۲۰۱۰ بوده‌است. همچنین، به عنوان نفر پنجاه و هفتم درلیست جذابترین ترین خانم‌های سال ۲۰۰۸ مجله maxim، نفر پنجاهم در سال ۲۰۰۹ و نفر سی و یکم در سال ۲۰۱۰ انتخاب شد.Cosmo Girl سوئیفت را به عنوان دختر سال ۲۰۰۸ انتخاب کرد. وی توسط مجله رولینگ استونStone Magazine به عنوان یکی از The RS 100:Agents of Change انتخاب شد. سوئیفت کاندیدای نامزدی مجله تایمز در لیست TIMEs “2009 The Time 100 Finalists” شد، که بر مبنای رای گیری اینترنتی می‌باشد.مجلهٔ people سوئیفت را به عنوان یکی از بیست و پنج نفر جالب سال ۲۰۰۹ انتخاب کرد.

 

محصولات

در اواخر سال 2008، Jakks Pacific یک عروسک از سوئیفت را روانهٔ بازار کرد. همچنین سوئیفت چهرهٔ تبلیغاتی جین‌های L.E.I Jeans  از سال ۲۰۰۸ تا به حال بوده‌است. سوئیفت و خط تولید لباس L.e.i با هم قرار داد بسته تا بر مبنای نوع لباس پوشیدن سوئیفت، یک خط تولید را راه اندازی کنند. که درنمایشگاه وال-مارت به نمایش درآمد. با این وجود سوئیفت گفته‌است که نمی‌خواهد به او لقب طراح لباس را بدهند بلکه می‌خواهد الهام بخش این خط تولید لباس بر مبنای نوع پوشش خود باشد. او گفته:من نمی‌خواهم این طور به نظر برسد که من یک شغل جدید به عنوان یک طراح را شروع کرده‌ام… این خط تولید لباس تیلور سوئیفت نیست. در سال ۲۰۰۹ سوئیفت جدید ترین هنرمند سخنگوی National Hockey Leagues شد و در تبلیغات Nashville Predators نیز ظاهر شد. در می۲۰۰۹ سوئیفت یک شکایت نامه(که تا آگوست سال ۲۰۱۰ سربسته ماند)را علیه تعدادی از فروشندگان غیر مجاز که محصولات تقلبی را با نام وی عرضه می‌کردند، تنظیم کرد. وی خواستار یک محاکمه شد که در آن موضوعات: جبران خسارت مالی، مجازات کیفری، سه نمونه از خسارات متحمل شده و لطمه به اعتبار وی را بررسی کنند و خواهان بازپرداخت حقوق وکلایش توسط آنها گردید. دادگاهی در نشویل آمریکا مسئولیت اعلام حکم و بررسی قضایی را علیه فروشندگان بر عهده گرفت، کسانی که در چندین کنسرت مختلف تیلور سوئیفت شناسایی شده بودند. دادگاه دستور توقیف محصولات فروشندگان و نابودی آنها را صادر کرد. در پانزدهم ژوئیه سال ۲۰۱۱ وب سایت رسمی سوئیفت اعلام کرد که او با شراکت Elizabeth Arden در حال ساخت یک عطر می‌باشند، که در اکتبر سال ۲۰۱۱ عرضه شد. اسم این عطر Wonderstruck می‌باشد که نام این عطر الهام گرفته از آهنگ Enchanted است که در آلبوم Speak Now می‌باشد. همچنین سوئیفت با Greetings American Greetings در حال کار کردن می‌باشد.

 

فعالیت‌های خیرخواهانه

در بیست و یکم سپتامبر ۲۰۰۷ سوئیفت به مبارزه برای محافظت از بچه‌ها علیه مهاجمان و سارقان اینترنتی کمک کرد. وی با [Phil Bredesen] شهردار شهر تنسی تشکیل یک تیم را داده تا با سواستفاده‌های جنسی در اینترنت مبارزه کنند. این مبارزات یک ساله با همکاری رییس پلیس شهر تنسی، باعث تامین امنیت اطلاعات و محتوای اینترنت برای والدین و دانش آموزان در سراسر ایالت می‌باشد. در اوایل سال ۲۰۰۸ سوئیفت وانت پیک آپ صورتی رنگش را که توسط کمپانی موسیقی وی به او هدیه داده شده بود را به صندوق حمایت از بچه‌های Victory Junction Gang اهدا کرد. در جون ۲۰۰۸ سوئیفت تمام درآمد محصولات خود در فستیوال موسیقی محلی ۲۰۰۸ آمریکا را به سازمان صلیب سرخ اهدا کرد. سوئیفت در جشنوارهٔ Time 100، جایی که از وی تقدیر به عمل آمد.

سوئیفت صد هزار دلار را به سازمان صلیب سرخ در Cedar Rapids [۳] آیووا اهدا کرد، تا به سیل زدگان سال ۲۰۰۸ آیووا کمک شود. سوئیفت با شبکهٔ ساند مترز همکاری نمود تا به شنونده‌ها آموزش بدهد که چگونه شنوندهٔ مسئولیت پذیری باشند.Swift Supports@15 یک گروه اجتماعی است که توسط Best Buy[۴] حمایت مالی می‌گردد و به نوجوانان این فرصت را می‌دهد تا از طریق این وبلاگ فعالیت‌های خیر خواهانه را مدیریت نمایند. یکی از آهنگ‌های سوئیفت"Fifteen" در این مبارزات اجرا شد. سوئیفت با شرکت کردن در کنسرت Sound Relief سیدنی به سازمانVictorian Bushfire Appeal کمک کرد، تا بیشترین همکاری را با سازمان صلیب سرخ استرالیا که تا کنون توسط یک هنرمند انجام شده‌است را داشته باشد. سوئیفت لباس جشن فارغ التحصیلی خود را به DonateMyDress.orgاهدا نمود که فروش آن هزار و دویست دلار برای این سازمان به ارمغان آورد. در بیستم نوامبر سال ۲۰۰۹ پس از یک اجرای زنده در برنامه، شب بچه‌های محتاج به کمک در بی بی سی سوئیفت به تری وگان اعلام کرد که او سیزده هزار دلار از دارایی شخصی خودش را برای این هدف اهدا می‌کند.

در سیزدهم دسامبر در جشن تولد خود تیلور سوئیفت او یکصدو پنجاه هزار دلار را به مدرسه‌های مختلفی که با آنها در ارتباط بوده یا در آنها تحصیل می‌نموده اهدا کرد. سوئیفت یک جفت از کفشهای خود را که بر روی آنها امضا کرده بود را به سازمان هیرو اهدا کرد تا در حراجی به و برای کمک به زنان سرطانی به مصرف برسد. در مواجه با سیل می۲۰۱۰ تنسی، سوئیفت نیم میلیون دلار را طی یک مراسم در ایستگاه تلویزیونی نشویل که با مجری گری WSMV بود، اهدا کرد. در بیست و سوم می‌سال ۲۰۱۱ تیلور سوئیفت آخرین اجرا از تور آمریکای شمالی خودش را به یک کنسرت خیر خواهانه برای آسیب دیدگان طوفان‌های جنوب شرقی آمریکا تبدیل کرد این کنسرت در نشویل باحضور سیزده هزار نفر انجام شد و بیش از هفتصد و پنجاه هزار دلار از فروش بلیط‌ها و محصولات دیگر عرضه شده در این نمایش به دست آمد. بلافاصله این کنسرت در جشنوارهٔ Do Something سال ۲۰۱۱ تقدیر شد. در ژوئیه سال ۲۰۱۱ در همین راستا سوئیفت دویست و پنجاه هزار دلار را به صندوق خیریهٔ مربی تیم فوتبال آلاباما Nick Saban’s -که صندوقی برای کمک به بچه‌های طوفان زدهٔ آلاباما می‌باشد- اهدا کرد. تیلور به خاطر این سوابق نیک در مراسمجایزه برگزیده کودکان نیکلودین سال ۲۰۱۲ از بانوی اول ایالت متحده آمریکا، میشل اوباما، موفق به کسب جایزه گردید.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا