بیوگرافی ترلان پروانه همراه با جدیدترین تصاویر اینستاگرامش

عکس ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه همراه با مصاحبه 

ترلان پروانه بازیگر و نوجوان ایرانی متولد ۱۸ تیر ماه ۱۳۷۸ است.

زمینه فعالیت : بازیگر

ملیت : ایرانی

تولد : ۱۸ تیر ۱۳۷۸

شیراز

جوایز : – دریافت پروانه زرین از بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان.(در سال ۱۳۹۰)

با ادامه بیوگرافی ترلان پروانه در بیوگرافی‌ها‌دات‌کام همراه باشید

اینفوگرافی 

زندگی شخصی ترلان پروانه

در خانواده فرهنگی و هنرمند در شهر شیراز بدنیا آمد، در سه سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت و در فیلم سینمایی رویای آخر به کارگردانی آقای مهرداد خوشبخت و سریال بچه‌های خیابان به کارگردانی آقـای همایون اسعدیان و تئاتر آفتاب و درخت نقشی کوتاه اجرا نمود. پس از نشان دادن استعداد خود کارش را به طور جدی در سینما، تلویزیون و تئاتر ادامه داد. او تا کنون بیش از ۶۰ کار سینمایی و تلویزیونی انجام داده‌است.

او در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم “آهوی پیشونی سفید” برنده “پروانه زرین” به عنوان بهترین بازیگر دختر شد. (در سال ۱۳۹۰)عکس های ترلان پروانه 2017

کمک پدر و مادرم

مادر من علاقه زیادی به بازیگری دارد و حتی مدتی قبل از ازدواج در زمان دانشجویی در تئاتر فعالیتهای هنری انجام میداده. او و پدرم بزرگترین مشوقهای من بودند. به همین دلیل وقتی برای اولین بار در ۳ سالگی خانمی در فرودگاه من را دید و به مادرم پیشنهاد بازی من را در یک تیزر تبلیغاتی داد، مادرم با علاقه قبول کرد.

بردن و آوردن و مواظبت از من سر صحنه، به خصوص وقتی خیلی کوچک بودم، برای مادر و پدرم زحمت زیادی داشت، اما آنها به عشق اینکه من روزی هنرمند بزرگی شوم، همه این سختیها را قبول کردند. آنها همیشه با من سر صحنه بودند و حتی وقتی مادر و پدرم نمیتوانستند بیایند برایم پرستار میگرفتند و او را با من سر صحنه میفرستادند تا تنها نباشم و ساعتهای بین کار با او بازی کنم و کارهای شخصیام را انجام دهد.

ترلان پروانه بیوگرافی
ترلان پروانه بیوگرافی

نکته جالب در بیوگرافی ترلان پروانه و دوران بچگی اش این است که میگوید :برای مادرم مهم بود که من علاوه بر بازی، بچگیام را از دست ندهم. شاید برایش سخت بود اما همیشه اسباب بازیهایم را با خودش سر صحنه میآورد و با من بازی میکرد تا من پشت دوربین خیلی سرگرم بزرگترها و دنیای آنها نشوم. مادرم من را در کلاسهای مختلف ثبتنام کرد و من به جز بازیگری هنرهای دیگری هم بلد هستم مثلا پیانو میزنم و ورزشهای مختلف انجام میدهم. خانوادهام به من یاد دادند فقط به چهره تکیه نکنم و سعی کنم شایستگیهای دیگری هم داشته باشم. من علاوه بر بازیگری از بازیگران بزرگی مثل خانم فاطمه معتمدآریا و آقای پرویز پرستویی و دیگر بزرگانی که با آنها همکاری کردم، اخلاق و رفتار کار را هم یاد گرفتم.

عکس کودکی ترلان پروانه
عکس کودکی ترلان پروانه

مادرم به من میگفت به این بزرگان نگاه کن و از آنها اخلاق و رفتار شایسته یک هنرمند را یاد بگیر. من حتی به لباس پوشیدن آنها هم دقت میکردم تا ببینم یک بازیگر حرفهای چطور باید بپوشد. کتاب هم زیاد میخوانم و فیلم هم خیلی میبینم و سعی میکنم از کتاب و فیلم هم یاد بگیرم. اما از همه چیز مهمتر برایم درسم است و دلم میخواهد در یکی از رشته های تجربی ادامه تحصیل بدهم. خدا را شکر با اینکه کار میکنم توانستم همیشه نمرات خوب بگیرم و از درسهایم عقب نمانم. من برای اینکه بازیگر شوم خیلی زحمت کشیدم. من که یادم نمیآید ولی مامانم تعریف میکند ۴-۳ سال بیشتر نداشتم که برای یک تیزر شامپو هر روز ساعتها کار میکردم و گاهی چند ساعت پیشانیام عرق میکرد. خیلی کوچک بودم و این کارها برای یک بچه در آن سن خیلی سخت است.

ترلان پروانه و همسرش 

ترلان همسری ندارد و مجرد است مدتی شایعه امرخیر وی با سردارآزمون به گوش میرسید که همه اینها شایعه است و حقیقت ندارد

tarlan parvaneh
tarlan parvaneh

مصاحبه با ترلان پروانه

در «تا ثریا» نقشی در گروه سنی متفاوت را تجربه کردی، چه حس و حالی داشت؟

تجربه یک نقش متفاوت و جدید را خیلی دوست داشتم و خوشحالم که این کار را قبول کردم. نقش عسل یک مقدار از سن واقعی خودم بزرگتر بود اما کار با آقای مقدم و خانم حاجیان و بقیه گروه را دوست داشتم و سختی آن را زیاد احساس نکردم. من نکات زیادی در بازی و رفتار و اخلاق کاری از این گروه یاد گرفتم.

تفاوت سبک زندگیات با بچه های دیگر باعث اذیت تو نمیشود؟ در مدرسه مشکلی نداری؟

همیشه سعی میکنم رفتار عادی مثل همه داشته باشم ولی خب بالاخره یکسری بچه ها مخصوصا سال پایینی ها خیلی علاقه نشان میدهند و دائم میآیند سوال میپرسند و … اما ناظمهای مدرسه سعی میکنند آنها را کنترل کنند تا نظم مدرسه را به هم نزنند. اما من با همه باادب رفتار میکنم چون بالاخره لطف دارند که من را دوست دارند و علاقه نشان میدهند. معلمها هم مثل بچه های دیگر با من رفتار میکنند البته گاهی واقعا کار من را درک نمیکنند و مثلا میگویند نمیشود فقط تابستانها سر کار بروی؟ یا درسهایت را ببر سر کار بخوان. یعنی متوجه نمیشوند کار ما چطوری است.

عکس ترلان پروانه

 وقتی سر کار هستی دلت برای مدرسه تنگ میشود؟

برای درس که نه خیلی ولی برای دوستانم دلم تنگ میشود.

 بیشترین تفریحت چیست؟

من که اینقدر یا سر کار هستم یا درس دارم که وقتی برای تفریح ندارم اما کتاب خواندن و فیلم دیدن را خیلی دوست دارم. عاشق فیلمهای ژانر وحشت هستم. یک بار هم فیلمی با نام «عروس غریبه» در این ژانر بازی کردم که پخش نشده.

تصویری از اینستاگرام ترلان پروانه
تصویری از اینستاگرام ترلان پروانه

 تا به حال به جز «تا ثریا» کار دیگری هم بزرگتر از سنات پیشنهاد شده؟

بله، نقش حضرت آمنه در فیلم «محمد (ص) » آقای مجید مجیدی به من پیشنهاد شد که بزرگتر از سنم بود و اتفاقا از نقشهای اصلی کار هم بود. رفتم تست گریم هم دادم اما آقای مجیدی گفتند هنوز برای این نقش کم سن هستی. من ۱۳ سالم است و نقش ایشان ۱۹ ساله بود. اما گفتند احتمالا برای نقش دختر نوجوانی در قسمتهای بعدی این مجموعه از تو استفاده میکنیم. همین که من را برای این نقش دعوت کردند و تست گریم دادم، باعث افتخارم است.

 در چهار سالگی به دار آویخته شدم

«زیر تیغ» هم یکی از سختترین تجربه های کاری من بوده و هم یکی از بزرگترین شانسهای زندگی کاریام. یادم هست در دفتر آقای هنرمند بودیم. در راه پله او را دیده و گفتم شما چقدر شبیه آقای پرستویی هستید. از همان جا آقای هنرمند از برخورد من خوششان آمد و من را برای «زیر تیغ» انتخاب کردند. خانوادهام هم از این که قرار بود من کاری را با پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، فریبا جودیکار، نگار جواهریان و … بازی کنم فوقالعاده خوشحال بودند. فقط آن صحنهای که اول فیلم پدرم خواب میدید من به دار آویخته شدم، برای مادرم خیلی سخت بود.

یادم هست موقع ضبط آن صحنه هم خیلی اذیت شدم. آقای پرستویی زیر طنابدار ایستاده بودند و به محض اینکه من را پایین میآوردند بغلم میکرد. خیلی ناراحت بود من که دختر بچه کوچکی بودم و ۵۴ سال بیشتر نداشتم باید این صحنه را بازی میکردم. من را با یک تاپ کشی به شاخه درخت وصل کرده بودند و فشار کشها قسمتهایی از تنم را کبود کرده بود. مادرم هم وقتی این صحنه را دید خیلی ناراحت شد مخصوصا که یاد عذاب من موقع فیلمبرداری افتاد. اما در کل «زیر تیغ» را خیلی دوست داشتم و گروه بسیار خوبی داشت مخصوصا آقای پرستویی و خانم معتمدآریا خیلی مهربان بودند.

تصویری ناز از کودکی ترلان پروانه
تصویری ناز از کودکی ترلان پروانه

روی سینما نمیشود حساب کرد

تصمیمت برای آینده چیست؟ میخواهی بازیگر بمانی یا شغل دیگری را در نظر داری؟

ترلان پروانه : بازیگری را که قطعا کنار نمیگذارم اما به عنوان رشته اصلی هم ادامه نخواهم داد و کنار درسم آن را دنبال خواهم کرد. یعنی نمیخواهم رشته تحصیلی ام بازیگری یا سینما و هنرهای نمایشی و این چیزها باشد.

 چرا؟ تو که میگویی به کارت علاقه داری؟!

چون هنر و به خصوص بازیگری کاری است که نمیتوان خیلی روی آن حساب کرد. یعنی امن و قابل اعتماد نیست.عکس ترلان پروانه

 چرا این را میگویی خیلی بازیگرهای حرفهای داریم که کارشان همین است و با همین بازیگری زندگی میکنند؟

من چون از بچگی در این کار بودم و با بازیگران سرشناسی مثل آقای پرستویی و خانم معتمدآریا و خانم حاجیان و … کار کردم، درسهای زیادی در این کار گرفتم و واقعا به این نتیجه رسیدم که خیلی نمیتوان روی این کار حساب کرد.

از چه نظر نمی توان روی آن حساب کرد؟ امنیت شغلی ندارد؟ امنیت مالی ندارد؟

نه، روی پیشنهادهای آن نمیتوان حساب کرد. معلوم نیست چه جور فیلمهایی ساخته شود و آیا پیشنهادهای خوب داشته باشی یا نه. بعد هم این کار خیلی سخت و بیبرنامه است. مثلا من همین الان خیلی کلاسها میروم و سعی میکنم هنرهای دیگری مثل پیانو و … را یاد بگیرم اما همیشه کارم برنامه کلاسهایم را به هم میزند و نمیگذارد زندگی منظم و درستی داشته باشم. نمیدانم اما شاید همین بینظمی هم یکی از دلایل تردیدم در اینکه بازیگری شغل اصلیام در آینده باشد، است.

 چه چیزهای در قبول یک پیشنهاد برایت مهم است؟

ترلان پروانه اینستا
ترلان پروانه اینستا

کارگردان، بازیگرهای دیگر و فیلمنامه.

  یک بازیگر همه فن حریف

در ادامه بیوگرافی ترلان پروانه ترلان میگوید : من برای ارتقای کار بازیگریام خیلی تلاش کردم و انواع هنرها و فنها را فقط به خاطر اینکه بازیگر تواناتری باشم، آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفهام آمادهتر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده. من فقط ۳ سال و نیم داشتم که وارد این کار شدم. شروع کارم را حتی به یاد نمیآورم. مادرم تعریف میکند که خانمی در فرودگاه ما را دیده و به مادرم پیشنهاد داده من در تیزری تبلیغاتی بازی کنم.

بعد شماره ما را گرفته و خیلی اصرار و پیگیری کرده تا اینکه مادرم راضی شده. مادرم خیلی دوست داشته من بازیگر شوم. پدر و مادرم برای موفقیت من در این کار خیلی تلاش و از خودگذشتگی کردند و از خیلی چیزها به خاطر موفقیت من گذشتند. هیچ وقت من را سر صحنه تنها نگذاشتند و حتی وقتهایی که خودشان نمیتوانستند با من باشند، پرستاری را همراهم میفرستادند تا تنها نباشم. الان به خاطر محبتهایشان از آنها متشکرم.

هر چند یک بازیگر کودک سختیهای زیادی را تحمل میکند و اصولا کار کردن مثل آدم بزرگها برای بچهها سخت است اما چون کارم را دوست دارم فکر میکنم ارزشش را داشته. خدا را شکر نتیجه زحمتهایم را هم گرفتم. همین امسال در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان برای ایفای نقش اصلی فیلم «پیشونی سفید» تندیس بهترین بازیگر دختر را دریافت کردم.

برخی از فیلم‌های سینمایی

– مردن به وقت شهریور (هاتف علیمردانی – ۱۳۹۲)

– زندگی مشترک آقای محمودی و بانو (زوح الله حجازی – ۱۳۹۱)

– به خاطر پونه (هاتف علیمردانی – ۱۳۹۱)

– بی خداحافظی (احمد امینی – ۱۳۹۰)

– آهوی پیشونی سفید (سید جواد هاشمی – ۱۳۹۰) – اختاپوس

– چپ دست (آرش معیریان – ۱۳۸۴)

– مادر صدامو می‌شنوی (کامبیز کاشفی – ۱۳۸۴)

– زن بدلی (مهرداد میرفلاح – ۱۳۸۴)

– بالا بلند (جلال فاطمی – ۱۳۸۴)

– دغدغه (فرزاد فرزام – ۱۳۸۴)

– عاشق (افشین شرکت – ۱۳۸۵)

– پاپیتال (اردشیر شلیله – ۱۳۸۵)

– نصف مال من، نصف مال تو (وحید نیکخواه آزاد – ۱۳۸۵)

مجموعه‌های تلویزیونی

-سرزمین کهن (کمال تبریزی  –  ۱۳۹۲)

-گذر از رنج ها (فریدون حسن‌پور – ۱۳۹۲)

– تا ثریا (سیروس مقدم – ۱۳۹۰)

– ملکوت (مجموعه ماه رمضان، محمدرضا آهنج – ۱۳۸۹)

– شبی از شبها (رضا کریمی – ۱۳۸۳)

– ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدرها و مادرها (حجت قاسم زاده – ۱۳۸۳)

– خوش غیرت (علی شاه حاتمی – ۱۳۸۳)

– جایزه بزرگ (مهران مدیری – ۱۳۸۳)

– مسافری از گرونگول (مرتضی متولی – ۱۳۸۴ – برنامه کودک و نوجوان)

– داوری (نیکا عزیزپور – ۱۳۸۴)

– زیر تیغ (محمدرضا هنرمند – ۱۳۸۵)

– بی مقدمه (رضا کیایی – ۱۳۸۵)

 شبکه نمایش خانگی

دیگر آثار

– فیلم ویدئویی باغ آلوچه (بهروز شعیبی – ۱۳۸۳)

– تئاتر ادیب (فرانسوی – ۱۳۸۵)

مجموعه های اینترنتی(فضای مجازی)

– سریال اینترنتی نفوذ (۱۳۹۱)

اینستاگرام و ویکی پدیا ترلان پروانه 

صفحه اینستاگرامصفحه ویکی پدیا 

عکس های جدید ترلان پروانه 

عکس های ترلان پروانه 2017
عکس های ترلان پروانه 2017

عکس کودکی ترلان پروانه

عکس ترلان پروانه

عکسهای دوران خردسالی ترلان پروانه

 عکس ترلان پروانه

بیوگرافی و عکس ترلان پروانه

عکسهای ترلان پروانه سال 93

عکس ترلان پروانه

عکس پرتره ترلان پروانه

عکس ترلان پروانه

عکس سلفی ترلان پروانه

عکس ترلان پروانه

عکسهای ترلان پروانه در منزل

عکس ترلان پروانه

آلبوم عکسهای خصوصی ترلان پروانه

عکس ترلان پروانه

جدیدترین عکس های ترلان پروانه بازیگر ایرانی

عکس ترلان پروانه

عکس هنری ترلان پروانه

عکس ترلان پروانه

زندگینامه ترلان پروانه با عکس

عکس ترلان پروانه

تصاویر جالب و دیدنی از ترلان پروانه

عکس ترلان پروانه

بهترین تصاویر ترلان پروانه

عکس ترلان پروانه

عکسهای آتلیه ای ترلان پروانه

عکس ترلان پروانه

ترلان پروانه در فیلم اختاپوس

عکس ترلان پروانه

تک عکس ترلان پروانه

عکس ترلان پروانه

دریافت جایزه ترلان پروانه

عکس ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه|سایت بیوگرافی‌ها

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

۵۶۰ دیدگاه

  1. اوووو…چخبرتونه ب جون هم افتادین..یکم خجالت بکشین..هرچی میرسین ارسال میکنین..عوض اینکه خوشحال باشین که یه هم وطن انقد رشد کرده باشه تو کارش به تیپو قیافش گیرمیدین؟؟واقعا متاسفم برا همتون..
    ترلان جان ایشالا همیشه موفق و سر بلند باشی خواهری

  2. قیافش معمولیه. شاید بنظرخوشگل بیاد ولی اصلا جذابیت نداره.والا جایی ک ما یادمونه اینو ازخیلی وقت پیشا میبینیمش توفیلما اونوخ این چطوری۷۸میشه اصلا تابلوعه. بعدشم صورتش کلا ادم ۱۸ساله فهمیده میشه ک واقعا ۱۸ساله . ولی این۷۴هستش صددرصد

  3. بنظر من که قیافه قشنگی داره و با نمکه امید وارم موفق بشه شماهم سر دوتا عکس اینقد دعواو کلنجار نرید پولشو یکی دیگه میبره حرسشو شما میخورید شما چه کاره اید برید سر کارتون ایران تا بیست سال دیگه خشک میشه ها از ما گفتن بود …

  4. من خودم ی دختر دارم که از ترلان خانوم بزرگترهستن ومهندسن من نه کاردارم چطورلباس میپوشه نه چطورآرایش میکنه من فقط میخوام درمورد واکنش تندایشون به حرف یکی ازهنرمندان خوب کشورمون درمورد زیباشیون بگم که خانم پروانه عزیز شما درواکنش به این حرف گفتین خدامنو آرایش کرده دخترم شما زیبایی چهره ات رابا آرایش میپوشانی خدابی کارنیست هرروز شمارورنگ آمیزی کنه شما هنرمند هستین یک هنرمند ?

  5. همه ی دخترای ایرانی قشنگن هرکی به سبک خودش ترلان عزیز ما هم به اندازه خودش چه با ارایش چه بدون ارایش .
    زیبایی فقط زیبایی صورت نیس
    زیبایی طرز حرف زدنه
    زیبایی طرز نگاه کردن
    زیبایی مجذوبی از رفتاراست
    خیلیا به خیلی افراد میگن زیبا که من زیبایی در اونها رو در چهره نمیبینم برای بعضی افراد زیبایی ترلان رو تو صورتش میبینن من مثلا اندامش یا معصومیتش هر کسی زیبایی رو به نوبه خودش میبینه پس دوستای گلم به نظر هم احترام بذارید خواهر عزیز من ترلان زیباست ، زیباست به سبک خودم
    ممنون

  6. هه به نظر من ترلان پروانه اصلا بازیگر به حساب نمیاد البته خیلیهای دیگر هم بازیگر حسابش نمیکنند دیگه یه بچه که با پول وارد میشه آخر به کجا میرسه اون رول هایی که او به نمایش میگذارد یک فرد بی استعداد ولی با اعتماد به نفس هم میتواند به نمایش بگذارد

  7. هه!متاسفم براتون دخترا ک چشم دیدن یکی بهتر از خودتونو ندارین,نترسین اگه ب ترلان بگین خوشگله(ک البته هم هست)از زیبایی شماها چیزی کم نمیشه.انقد حسود نباشین.اللهم شفاعت کل الحسودیون!!!

  8. من میدونم درد شما دخترا چیه.اینه که هرموقع یکی خوشگل تر و بهتر خودتون میبینین زورتون میگیره آمپر حسادتتون میزنه بالا .لطفا خودتونو کنترل کنین.چون هرچی هم بگین ترلان خوشگل و بانمکه .همشهری خودمم هست.خدافظ

  9. نگار جان خیلی بی فرهنگی عزیزم. هرکسی ی عقیده ای داره نباید ب کسی توهین کرد… ب نظر من ک باریش خیلی خوبه و بااین سن کمی ک داره قشنگ و جدی و طبیعی نقشش رو بازی میکنه. در رابطه با قیافشم ک بد نیست خوبه. ولی نمیشه به گفت خوشگل. زشت نیست ها ولی قشنگه جوری ک ب دل میشینه امیدوارم هر جا ک هست تو کارش و صدالبته در زندگیش موفق باشه. ترلان جون منم ۱۶ سالمه و میخوام بهت تبریک بگم بابت پیشرفتی ک داشتی…. خوش باشی .

  10. من از ترلان بدم نمیاد ولی واقع بین باشیم این دختره بدون گریم اصلا خوب نیست و واقعا قشنگ نیست
    این اقایونی هم که قربون صدقش میرن یه ذره خجالت بکشن خاااااااک برسرتون ترلان ی نگاه به شماها هم نمیندازه احمقا این به ارسلان هم به زور پا میده خیییییییییلی خرین

  11. با عرض سلام وخسته نباشید خدمت همگی …ترلان جان از حرفای بد حسودا ناراحت نشی هیچوقت فقظ به فکر کسی که عاشقته فک کن ..ماهنه دوستت داریم وواسه موفقیتت همیشه دعا میکنیم. زنده باشی. پیشاپیش هم عید فطر بر همگی مبارک طاعات وعبادات قبول ..نگار هستم ۱۸. ساله از شهرستان عسلویه

  12. من کمتر از ی ماه از تلان کوچیکترم اما از بچگی خیلی دوسش داشتم
    ب نظر من خیلی با نمکه
    دوست عزیز شماا ک میگی شانس داره همه شانس دارن
    اما بستگی داره چطور ازش استفاده کنن
    من ۵ سالم ک بود بهم پیشنهاد بازیگری دادن
    اما گفتم دوست ندارم اومدیم بیرون از دفتر اون اقا ک این پیشنهادو داد بود
    پشیمون شدم خیلیم پشیمون شدما اما دیه فایده نداش دیه

  13. سلام ترلان جون اولاً تولدتو پیشاپیش بهت تبریک میگم….من از مشهدم…..و خیلی از بازیت خوشم میاد…..
    ی چیزه دیگ اینو میدونستی ک یکم بزرگتر شدی…خیلی شبیه مهناز افشار شدی…..راستش بقیه ب من میگن شبیه مهناز افشارم اما ب نظر من تو بیشتر شبی هسی ایشالله خوشبخت بشی…هرجا هسی….فداااایی داااااری

  14. بسم رب
    بچه ها واغعا بعضی انتقاداتون زننده و زشته بالاخره هر کسی ک تو ی کاری موفق تر از بقیس حتما تلاش کرده دیگه شمام میتونستین تلاش کنین:|
    الانم دیگه دیره چون ماهی رو هر وقت از آب بگیری میمیره!!!
    ترلان خانوم موفق باشید
    در ضمن بخاطر حرفه اش مجبوره اکثرا گریم داشته باشه ک همینم باعث شده صورتش بی آرایش از نمک بیفته!
    ولی خداییش چهرش جذاب و قشنگ و شرقیه عکسای بچگیشم هست دیگه اونجام آرایش خوشگلش کرده؟؟؟؟؟!!!!
    بس کنین این خاله زنک بازیا رو ……

  15. سلام ترلان خانوم.بازیت رو دوست دارم ولی بچگی هات ناز تر بودی.من الان حدودا هم سن تو هستم و دخترایی به سن و سال تو رو زیاد دیدم به خدا قسم میخورم من قبل از اینکه بیام تو وبلاگت و بیوگرافیت رو بخونم فکر میکردم بیست سال بیشتری،آخه خیلی گریم داری .ولی به هر حال کارات رو دوست دارم.موفق باشی

  16. سلام ترلان میخواستم بگم که تو که۱۶سالت است چرا سنت را بالا میبری خودت و پیر نشون میدی تو خوشگل هستی ولی هیچ کس به خوشگلی من نیست من اگه ارایش کنم خوشگل تر از تو میشم و همین طوری بدون ارایش هم زیبا هستم من زیاد از تو خوشم نمیاد

  17. اگه این اعتماد به سقفیو که این داره و انقد احساس خوشگلی میکنه من داشتم الان اینجا نبودم داشتم تو یه فیلم بازی میکردم اصن مگه این خانوم چند تا فیلم بازی کرده که شصت هزار تا عکس از خودش گذاشته
    آخه به چی خودت مینازی خواهر

  18. وقتی ارسلان ارایش میکنه ابرو میگیره و… این چرا نه البته مورد دوم تو ایشون صدق نمکنه ارسلان چرا ارایش میکنی بقیه هم ازت یاد میگیرن هااااااااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟چراااااااااااااااااااااااااااا ؟؟ راسی کسی ادرس ارایشگاه ارسلانو داره بگه شدیدا منم بهش نیاز دارم ….

  19. خیلی دوست دارم ترلان جونمممممممممممممممممممممممم ینی عاشقتم بدون تو میمیرم هیشوقت از دلم پاک نمشی میدونم هیشکی منو دوس نداره اما اگه میدونسم توهم ب ادمی مث من فک میکنی تو زندان هم باشم انگار توبهشت بودم ..هی سینای لوس و جلف تو هم دیگه بهم گیر نده دس از سرم بردارا اعصاب ندارم .. بازم منو ببینی بیای اینجا چرتو پرت سوارم کنی نمشه ها

    1. به به اقای امیر نبودی چن وقتی دلمون خیلی واست تنگ شده بود ینی من که بهت علاقه شدید پیدا کردم و رقیبمی بگو ببینم سربازی رفته بودی خبر نبود ازت ای بابا .سوسوا…..چ ب ای کارا امیر میخواستم ازت خواهش کنم به عروسی من و ترلان بیایی خواهش میکنم داداش مثلا زن داداشت میشه میایی عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییزم ؟؟؟ کارت عروسی کجا بفرستم ؟؟؟؟؟

  20. ههه توروخدا نیگا نظر دخترا نیگا نظر پسرا پسرا خودشون دارن اعتراف میکنن که ارایش میکنن و ابرو اصلاح میکنن خوشم میاد این راستگویی و اعتماد به نفس بابا آآآآآقا پسرا یکم دهنتوم گیروکش داشته باشه هرچی داشیدریختید بیرون ….. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جنسیتتون یادتون نره اقاپسرا

  21. خوشگل نیس که نیس مگه قراره خوشگل باشه که دوسش داشته باشیم بعضیا همینطوری هم نمیدونم چرا به دل ادم میشینن بدون ایکه خوشگل باشن … خواهشا اتیش نگیرین ..والکی پای اینو اونو وسط نکشین من نمدونم چه ربطی داش مثلا بعضیا پای ارسلانو وسط میکشن … واقعا باید خجالت بکشید ازحرفای مسخرتون اصلا اینجا جای همچین مزخرفاتیه ..این دوس دخترارسلان این دوس پسر ترلان …. واقعا که..

  22. سلام.شمایی که میگی وای چقدر این دختر ارایش میکنه وجلفه وازاین حرفا…یه لحظه خودتو بذار جای اون٬فکرکن معروفیو با بازیگرای مشهورمیپری٬خداییش چیکار میکنی؟؟؟بد نیست یه کم واقع بین باشیم…درضمن ادم همینجورتوخیابون راه میره بد ترازاین میبینه والا…

  23. ترلان من خودم تو این باورم حتی اگه جای تو بودما اصلا به حرف بعضیا اهمیت نمدادم ینی ارزششو نداره به این اعتقاد داشته باش که همیشه دشمن های آدم بیشتر از دوستانش هستن … هیچ کس لیاقت تورا ندارد و اگر داشته باشد هیچگاه به تو شماتت نمیکند

  24. برا اینکه ترلان فقط مال منه و مطمئنم منو دوس داره همه مث اقای قاسمی نیسن که در آشکارا بی گدار به آب بزنند عشق فقط باید برای یک نفر باشه و اون یک نفر هم برای ترلان من باید باشم نه کس دیگه هرکس هرچی خواس بگه ترلان و من به نظر هیشکی نیازی نداریم نظراتون به درد …دیوارمیخوره

  25. آخه من واقعا درکتون نمیکنم شما چیکار ب این دختر بلا نسبت بدبخت دارین فرهنگتون در حدی نیست ک بخواید نظر دهی کنین البته من مخاطبم بعضی هاس ک توهین کردن ،بعضی از این دخترای حسود !!!خلاصه…برین نگا کنین تو کشورای دیگه چطور و با چ احترامی نظراتشون چ خوب، چ بد مینویسن…بله دیگه لیاقت ندارین نظر بدین درباره ی بازیگر کشورتون.!!!!

    1. کیمیا جون من کاملا بانضرت موافقم بعضیا همین کارارو میکنن که هرکس و ناکس بیاد وهرچی ازدهنش در بیادو به ایرانیا بگه نمونش همین مسی من از طرفدار های پروپاقرصش بودم اما بعضی ازاین آدمای بی…………….. ادب کاری کردن که این آرژانتینی بیادو بگه ایرانیا وحشی اند که بااین حفه واقعا نامنصفانه حلم ازش بهم خورد بعضیا فکرکردن وقتی میگن نظر بده حتما باید یه آدم بی فرهنگ بش یو ….. بخدا این خارجی ها فرهنگ دارن ازخداوند براتون طلب شعور میخوام البته میدونم که اگه خودتون نخواین بافرهنگ باشین هیچی درست نمیشه جای تاسفه که ایران بااین مردمی پرشده:-((((

    1. به همین خیال باش پسر خوشتیپ و مهربون و خوش اخلااااااااااق و مسئولیت پذیر و دوس داشتنی مث منو ول میکنه به تو میزنه ترلان تورو میخواد چیکار اگه ترلان کسی رو بخواد انتخاب کنه بنده خودم بهترین گزینه به عنوان همسر ایشون هسم البته شما تو خیالات دوس شو وهرکاری دوس داشتی بکن همچنین قابل توجه MR امییییییییییییییییر گ لش

  26. ببخشیدها پسرا ول کنش نیسن وعاشقشن بیچاره ترلان چیکارکنه ؟ به ترلان چه ربطی داره مگه ترلان اینارو دعوت کرده …همه دل پری هاتون رو میریزین سر ترلان ببخشید ترلان خانوم هم خودشون عقل و شعور دارن ومیدونند کی خوبه کی بد هس ..لازم نیس کسی پیشگوی آیندش باشه ……ترلان عزیز خیلی ماه و گلی عزیزم فقط کاری کن الگوی خوبی برای ما باشی

  27. اول سلام
    و دوم اینکه خداتون بگیره از نظر من به اون ور کسی بگه ترلان را دوست دارم
    خواستید نظر بدید بگید
    ممنون از ساییتون وازاین چیزا بگید
    وای با این نظراتون حالم وبد کردید بد سلیقه ها
    فقط نظرای سینا وامیر گ وگلی خوب بود
    ونظرای خودم خخخخخخخخخخخخخخخ
    خدانگهدار عزیزانم

  28. سی لام به بینندگان موحترم ما تازی این سای ت پیدا کردم و تاحدودی نظراتتون رو خوند ام ولی بی ادبی نشی بضیا خیلی به مسئله ای گیر دادن ماخودمان و پسرای طایفه در عروسی هایمان من واقعا از حرفم عذر میخوام حالا موردپسندتان باشی نباشی رسم و اداب اس کی ابروهایمان را میگیریم کمی هم چیزهای دیگر که میترسم اگربگویم عصبانی بیشین وحالیمان باکایم ولی به خداوند رسم است و مان کاره ای نیسم والله

    1. احسن آبجی جونم عزیزم حرف دلمو گفتی حواهشاا یه چیزی هم به این داداشم بگین والا ابروی هرچی پسره بردن این بعضیا ….وشهامت اینو ندارن که قبول کنن بابا بین حقیقت و واقعت زمین تا آسمان فاصلس وقتی نمتونی به هدفت برسی حرف گنده تر از دهنت نزن شایداز شماقبول کنن

  29. چرانظرمنو نذاشتین مگه من چی گفتم؟؟گفتم نظر هیچ کس برام مهم نیس هرکس هرچی میخواد بگه یه درصد هم از علاقه من به ترلان کم نمیشه من به نظر هیشکی وابسته نیسم و نظر هرکس به خودش مربوطه و نظر کسی برام اهمیت نداره که بعدا هرکی از روی حسادت و … حرفایی می زنه لطفا نظراتشون (زشته …سلیقت بده ….خجالت بکش ….)رو برا خودشون نگهدارن من به نظر هیچکس نیاز ندارم وعشق ترلان زمانی از دلم بیرون میره که مرده باشم در ضمن خجالت هم نمییییییییییییییییییییییییییییی کشم به کوری خیلیا تادنیا دنیاست عاشق ترلان میمونم چون دست خودم نیس

  30. با سلام خدمت همه عزیزای دلم چه دختر خانوما چه اقا پسرا
    تموم نظراتو خوندم و کلی گریه کردم به حال خودم
    واقعا واقعا به چیزایی که بعضی از داداشام نوشتن خودشون فکر کردن؟؟؟؟
    اخه چرا باید یه پسر فقط با دیدن عکس یه دختر عاشقش بشه و خیال پردازی کنه
    یعنی ارزش دختر خانومامون همین قدره ؟؟؟ که با دیدن عکسشون عاسق بشیم و بعد چن وقت اگه یه خوشگلترشو دیدیم اونو ول میکنیم و سراغ بعدی بریم ؟؟؟ اصلا چرا بعضی از پسرا اینجورین که فقط از عکس طرف عاشقش میشن و ….
    ارزش دختر ایرانی خیییلی بیشتر از ایناس نه فقط خانوم پروانه همه دخترا با ارزشن
    و مطمئن باشید هیچ دختر عاقلی با خوندن این نظر که عاشقتم و میمیرم برات خام نمیشه حتی واکنشی نشون نمیده
    ایشالا هممون یه کمی بیشتر برای دخترای ایرانی ارزش قائل باشیم

  31. ترلان من تورو با تموم حرفا دوس دارم و حرفای این و اون نمیتونه از عشق من بهت حتی یک درصد کم کنه و ابدا به حرف کسی اهمیت نمیدم و واقعا برام مهم نیس کی چی میگه اصل کارخودمم که عاشقتم من که به نظر اونا وابسته نیسم و ناامیدم نمیشم شایدم خدا خواست من بهت رسیدم البته شدیدا تلاش میکنم که بهت برسم ۱۰۰%

  32. ترلان ای همه کسم عشقم نفسم تورو خدا به دادم برس دارم از درون خفه میشه چرا باید تو حسرت نداشتن بمونم عزیزم به خدا اگه منو قبول نکنی برای اولین و اخرین بار باید تو قبرستان کنار قبرم سنگ قبرمو ببینی جان دلم من عاشقتم و ول کنت نیستم ۱۰۰%%%%%%%%%%%%%%%%%%حالا ببین

    1. ..خخخخخخخ…. الکی زور نزن مستر امیر گ لش ترلان پروانه کجا تو کجا ؟؟؟ یکم به خودت بیا ؟؟؟اون که نمیتونه با همتون ازدواج کنه …البته آقای امیر گ لش شما میتونی تو خیالاتت هم باهاش ازدواج کنی هم باهاش خوش باشی و…ولی فعلا باید دنبال یه قبر باشی واسه خوابیدنت توش …..تازه من تمام مشخصات ترلان جانمممممممممممممم را دارم وقتی ترلان با من ازدواج کرد تو از کجا میتونی به اون برسی هان ؟؟ در ضمن اگه خدایی نکرده اونجاها پیدات شد و شناختم که تو همون آقای گ لش هستی ؟؟ بامن طرفی و بنده خودم میفرستمت قبرستان که خوابای خوش ببینی ..هههههههه

      1. نه بابا یکی میخواد خودتو جم و جور کنه م سینا کی میخواد با تو ازدواج کنه ترلان ؟؟؟؟ بذار منم خیالتو راحت کنم ترلان حتی نمیخواد ریختتو ببینه چون ترلان فقط مال منه …..توهم الکی خودتو خسته نکن برو خداروزیتو یه جای دیگه …. در ضمن دوست داشتن تو هم محبت نیس خاص خودشو داره فقط مواظب باش وقتی بدنت تب میکنه عرقتو نریزی رو فرش خونتون خب یه ظرفی بذار اونجا بریزه مامانت دعوات نکنه خوب زشته دیگه مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟

        1. آخه داداش قربونت برم من که چیزبدی نگفتم جوش اوردی دوربر ترلان یه عالم پسر هسکه حالا میون اون همه آدم یه وقت سردر بیاره تارموی تورو ببینه اگه تو تونستی از میان جمعیت بپرپیش ترلان فقط یادت باشه وقتی با ترلان ازدواج کردیو… از طرف من یه بوسی ازش بگیر خیلی تو حسرتشم عشقم البته تو خیالاتت ها هوایی نشو …….راستی شماره ترلان جانم رو دارم ولی بهت نمی دم دللللللللللللللللت کباببببببببببببببببببببببببببب شه داداش جونم عزیزم

          1. خجالت بکش بی شرم کی به تو گفته که به من بگی بعضی چیزارو که نباید بگی ؟؟دست از سرم بردار… درضمن اینقدم داداش داداش نکن فک نکن با داداش صدا زدنم میشی داداشم ازت بدممممممممممممممممممممم میاد حوصله مزخرفاتتو ندارم اسم ترلان روهم به زبونت نیار

          2. تو هنوز دس از سرم برنداشتی بابا عجب سیریشی هسی تو …خیلی هم بی تربیت درضمن اینقدم داداش داداش نکن فک نکن با این حرفت میشی داداشم ..ونیز اینقدم چاپلوسی نکن خصوصا واسه دخترا فک نکن بااین کارات میشی محبوب قلب ترلان و ما نمی فهمیم از حرفات معلومه از کدوم نوع پسرا هسی چاپلوس خان

  33. وای خوشحالم که همسر آیندم یه عالمه حسود داره یعنی خیلی همسر آینده منو برتر از خودشون میدونن جاااان وای ترلان تو باید مال من بشی نفسمممممممممم ترلانم خوهش التماست میکنم منو دوس داشته باش و با من ازدواج کن در اینده من به عنوان همسر ایشون داماد کنارشون هسم وهمه منو میبینید

  34. درضمن دیگه نشنوم نمیدونم ارسلان و پرسلان و ازدواج کردن و فلان ترلان فقط مال من عاشقشم بدجوری دیگه در مورد ه م س ر من اضافه نگین هرجوری باشه قبولش دارم افتاد من به سبک خودم عاشق میشم راستی دیگه اسم ارسلان یا هر BOY دیگه ای رو نمیخوام بشنوم مزخرفات رو کنار بذارین چون ترلان هیچ وقت همچین کاری نمیکنه و من اونو ………

  35. من عاشقتم ترلان ای همه کسم عشقم نفسم کاش مال من بودییییییییییییییییییییییییییییییییی جیگرمن قلب من به خداااااا اگه عشقم یه طرفه نبود صددرصد طرح ازدواج باهات میریختم گل من بی قرارتم فقط میخوام درونم خالی کنم و بگم : خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  36. واقعا که شما ها چقدر حسود هستید این همه دختر با لباس های باز اریش غلیظ ریخته بیرون اون وقت شما ها به ترلان میاین گیر میدین اصلا خودتون بزاریدجای ترلان ببیاید اینجا و این نظر هارو ببینید چه حالی پیدا می کنید (دختره خیلی زشته… بچه هست خیلی… همه اش ارایش میکنه… ریخت و قیا فه نداره… ..) خودم خیلی ها رو دیدم که یا همسن ترلان هستن یا یک یا دو سال کوچکتر که ارایش های خیلی غلیظ و زننده داشتن

  37. با سلام به همه من الان که داشتم این نظرات رو می خوندم متوجه یه چیز با نمک شدم اونم اینه که هر وقت یه پسری کامنت گذاشته که ترلان پروانه رو دوست داره .بعد اون هفت هشتا دختر زدن تو ذوقش یعنی بگی نگی یکمی حسودیشون شده اگه موافق نیستید برید نگاه کنید

  38. نظرمن اینه که خدایش خوشگله ولی ایا دنیا رو شما تو همین خوشگلی خلاصه میکنید بعضی از زشتا چیزایی دارن که امثال ترلان ندارن ایا شما همه چیزو تو قیافه ترلان می بینید اشتباه نکنید ترلان اولش زحمت کشیده دومش شاید دغ دغه هایی که ترلان داره ما نداشته باشیم امیدوارم همه عزیزانی که ارزوی ترلان شدن دارن ترلان بشن وبرای ترلان خانم هم علو درجات عالی رو از ایزد منان خواستاریم دیگه حسودی بسه راست میگم

  39. لامصب کاریش نمیشه کرد زیبایی عاشقتم من بی اذب نیستم ولی اگه تو شبکه های اجتماعی اکانت داری مردونه ایدیتو بده بد نیستی ولی خوبی دوست دارم زیبایی ولی بدون پسرای خوشگل تر از تو هم سنت زیاده خاطرتو می خوام لایک داری عزیز

  40. ترلان بچه بودی خوشگل تر بودی الان دماغت قوز دراورده جلف شدی خواهشا دیگه از نیم رخ از خودت عکس نگیر وشماها که ننظر میدید تا کسی میگه ترلان خوشگل نیست نزارید رو حساب حسودی خوب خوشگل نیست چی کار کنیم

  41. میخواستم فینگلیش بنویسم ولی مث اینکه نمیشه!!!
    به نظر من اصلآ خوشگل نیست الان شما برید تو بهره چهرش معلومه که همش آرایشه!!!
    من موندم چه کسانی به این میگن خوشگل!!!
    البته توهین نباشه!!!قصد توهین نداشتم فقط نظرمو دادم!!!

    1. نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
      اصلا………..
      اگه واقعیت باشه ایشا ا… خوشبخت بشن
      اگه نباشه که هیچی مجرد بمونید بهتر
      ولی ارسلان این کارو نمیکنه میدونم…

  42. طرلان من موندم ارسلان تورو چه جوری پسندیده تو خیلی ارایش میکنی تازه بعضی جاها لنزم میزاری سعی کن ارایش نکنی خودت باشی من ۱۳ سالمه ۴ سال از تو کوچیکترم ولی دلیل نمیشه بهت هیچی نگم که.

  43. من تا الان کلا دوتا کامنت گذاشتم
    شماها دوستان چقدر بیکارید!
    خسته نشدید!
    گفتم اگه بیام تو این سایت شاید دو سه نفر کامنت گذاشتن ولی وقتی دیدیم اصلا باور نکردم
    ای بابا
    خوش به حال ترلان که اینقدر طرفدار داره

  44. سلام دوستان عزیز وترلان خانم!
    مرگ مرتضی پاشایی هنرمند عزیزمان را به همه شما تسلیت عرض میکنم
    من نظری درمورد ترلان خانم ندارم!
    نمیخوام باهاش دشمن بشم و نمیخوام زیاد ازش تعریف کنم
    اونم مثل ماهاست شاید اگه بهش بگیم زشته ناراحت شه و اگه زیاد ازش تعریف کنیم مغرور بشه
    از خوندن شما ممنونم

  45. وای وای ترسیدیم{اما دخترا یکم حجالللللللللت داره نگاه کردین به این پسره اسمش چیه همو عقده ایی ها سععععیددددد که بیاد اینطوری بگه خااااک}}}}} اقای سعید محترم ممنون میشم حرف مفت نزنی اوکی داداش

  46. نمیدونم اخرسر از دست دخترایی مث شما چیکار کنم من هفته ای نیم ساعت میرم بیرون دخترا مث ادم ندیدها میان تو رو ادم درسته خیلی خوشگلم ولی برا خودشون به اندازه ی نوک سوزن ارزش قائل نیستن.ولی خداییش ترلان خوشگل که داریین اینجوری بهش حسودی میکنین مگه ن؟
    شما پسرا هم خجالت بکشین مگه دخترا ارزش دوست داشتن رو دارن خودشم تو این زمونه

    1. خدایش توشاید شانس داری ولی من اهل دروغ نیسم ادم باید حرف حق رو بگه واسه من همچین چیزی اتفاق نیفتاده حتی جواب سلامم رو هم ندادن به خدا .. از من که خوشتیپ تر نمیشی ؟؟من خودم تیپم به صدتا پسر مث تو می ارزه اگه قرار باشه دخترا عاشق یک پسر بشن من خودم بهترین گزینه ام؟؟ تورو میخوان چیکار

  47. سلام ای بابا خب چیکارش دارید اگه خوشکله یازشت که دست خودش نبوده یعنی اومده به خداگفته خدا این شکلم کن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/انقدبه کارخداایراد نگیریدباریکلااااااااااااااااااا
    عزیزانم

  48. متنفر نیستم ازش ولی عاشقشم نیستم.
    نه خیلی زشته نه خیلی خوشگل.معمولیه.خوبه.بد نیست.
    ولی سنش میخوره بیشتر باشه.اصلا بهش نمیاد یه سال از من کوچیکتر باشه.
    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    راستی یه چیزه دیگه میخوام بگم ربطی به این بحث نداره ولی دلم نمیاد که نگم…امشب تیم ملی والیبالمون با آرژانتین بازی داره ازتون خواهش میکنم که برای پیروزی و موفقیت بچه ها دعا کنید. ممنون.یا علی.
    قهرمان ایرانی رقیباشو به زانو در میاره.

  49. قشنگ اونی هست که پاک باشه…اصلا به ترلان میاد که متولد ۷۸باشه؟ترلان از من فقط ی سال بزرگتر….ولی ببین قیافشو بخدا من سنشو نمیدونستم وقتی دیدم نوشته متولد۷۸هستش بخدا کوپ کردم من وقتی عکساشو دیده بودم فک کردم۲۰،۲۲هستش…نمییگم قیافش زشته نه!خوشگله ولی اصلا نه قیافش به سنش میخوره نه رفتارش به سن و شخصیتش…

  50. بازیش در حد ,خوبه. شاید موسیقی بهتر کار کنه. من واسش ارزوی موفقیت دارم. ضمنا. کسی از زندگی سخصیش خبر نداااره نگین چقد مغروره. به نظرم جا واسه کار زیاد داره و اینکه پدر مادرش پشتشن . g L U C K

  51. خیلی زشت شده و تازه ترلان خیلی بی حجابه بازیگر ها باید الگو ی مردم باشن اما اون بر عکسه ترلان جان یه نصیحت خواهرانه زن یک جواهره باید حجابشو حفظ کنه یه کم حجابتو حفظ کن اگه این کارو بکنی دیگه مطمئا باش هیچ کس به دروغ نمیگوید تو با ارسلان ازدواج میخواهی بکنی

  52. من از ترلان بدم نمیاد و براش آرزوی موفقیت دارم فقط نمیدونم چرا اینقد سن نشون میده من فک میکردم خانم حداقل متولد ۷۳ باشه اینکه هم سن منه منم اذر ۷۸ ام ….

    واقعا چهره ی خانوم بیشتر زا سنش نشون میدهههه ..!!!!!!!

  53. سیلام من ترلانو خیلی دوست دارم هم سن هستیم تازه من ازش بزرگترم فروردینی ام ولی من دوسش دارم از بچگیش که فیلم بازی میکرد خوشم میومد ازش امیدوارم هرجا که هست موفق باشه
    بچه های عزیز ببخشید اگر از ترلان پروانه بدتون میاد چرا روش عیب میذارید بگید خوشمون نمیاد والا
    هر کسی یه زیبای داره…….وبلاگ خوبیه

  54. ای بابا چقدر مردم حسود و بیکار پیدا میشه به شما چه اصن یا قشنگه یا زشته واقعا برا اینجور آدمای حسود متاسفم چش دیدن ندارین تا میبینین یکی یکم پیشرفت کرده سریع بش حمله میکنین چقد ربیکارید

  55. کاش این نظرارو خودشم بخونه من اولا عاشق ترلان بودم ولی الان ازش متنفرم
    اینقدر عکس های با ناز و اداشو گذاشت توسایت که عشق من عاشقش شد وعکساشو
    گذاشت تو پس زمینه گوشیش اونم به جای عکس من
    این انصاف نیست از دستتون به خدا شکایت خواهم کرد

          1. حالا اونش به خودم مربوطه که بسوزم یا نسوزم این به تو اصلا مربوط نیست از این به بعد تو هیچ جا خودتو دخالت نده زشته

          2. در رابطه با نظرت دو حالت وجود داره یا خیلی بد سلیقه ای یا سال تا سال فیلم نگاه نمی کنی

      1. عطیه جان حوصله داری اینقد نظر میدی هرجا میرم حد اقل یه نظر دادی میخوام رکوردتو بشکونم.تو که اینقد بلدی یه سوال ؟؟؟ا هرچی میخوام ایمیلم رو باز کنم باز نمیشه چیکارکنم ؟میگن به خاطر تحریم قط شده راسته ؟ خواهر گلم راهنمای؟؟؟؟؟؟؟

  56. سلام،عزیزم به هیچ کدوم محل نذار،اهمیت نده،یه دخترهمیشه بایدمغرورباشه چه خوشگل چه زشت!!البته هیچ دختری تو دنیا زشت نیست،به هیچکس توجه نکن اصلا سن تو وظاهر توبه هیچکس مربوط نیست غرورت روهم حفظ کن قوی باش قدرخودت روبدون هیچ کس لیاقت داشتن تو رونداره این پسراهم که اینجانوشتن عاشقتن چاخان میکنن همشون مثل همن به هیچ کدوم توجه نکن همشون اولش همین رومیگن ولی بعدش به همه چیزت کاردارن انگارمالکت شدن،دوست دارم..من واقعاراست میگم دوست دارم..خیلی گلی منم یه دخترم مثل خودت مغرور وخوشگل،،منم متولدخرداد۷۸هستم توازم بزرگتری،،قربونت ،،

    1. چی مزخرف نباف چی چی رو چاخان میگن به خداوندی خدا من عاشقشم در ضمن به این راحتی ها هم ول کنش نیسم چون میخوام که فقط مال من باشه و ……….این قلبمهه اگه ایشون منو قبول کنم من همین الان پشت در خونشونم به خدا

  57. بابا چرا این ترلان این شکلی شده بچه بود خیلی خوشگل بود الان خیلی زشت شده از چی این خوشتون میاد شبیه اگه این خوشگل باشه تمام دخترای عالم فوق العاده خوشگلن تازه این عکسایی که اینجا گذاشتن مال الانش نیست من یه روز دیدمش دماغش خیلی بزرگ شده و درکل قیافش یه جوریه شده

  58. بروبکس ییییییی کشته ما رو شخصیتتون کشته مارو تربیتتون کشته مارو اون ادبتون بابا بیخیال یه دختر بچه که دیگه انقدر پاچه خواری نداره اوسکولا اخه این پسرای نادون تا کی میخوان منت این امثال این دختر بچرو بکشن بابا جون مادرتون بیخیال ابرو هرچی پسره بردین من به عنوان یه پسر از خجالت اب شدم

  59. وووووووووای این عشق منه من یک سال ازش بزرگ ترم ولی از بچه گی که دیدمش عشقم شده و همیشه دوستش دارم و هر وقت فیلمی بازی می کنه به یک روز نمی کشه اون فیلمو میبینم با این که بازیگره ولی به ما محل نمیده ولی باز من دوستش دارم و همیشه تو قبلم من جا داره

  60. سلام .اولندش این ترلان خیلی جذابه بعدشم من خیلی دوسش دارم ب چند دلیل یکی همشهریمه یکی هم سنمه یکی دیه هم خوشگله و قیافش رو دوس دارم .ترلان پرچمه هرچی شیرازی رو برده بالا ایولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

  61. سلام .اولندش من کلا ازش خیلی خوشم میاد.بعدم خیلی دوسش دارم چون همشهریمه (شیرازیه)و یکی هم همسنمه و۵۰روز هم ازم کوچیکتره .و واقعا باید افتخار کنم ک یه همشهری ب این خوبی دارم

  62. من واقعا براى همتون متاسفم هم دختراى حسود هم پسراى بدبخت خجالت بکشید خودتونو جمع کنید به خدا واسه همین این کشور هنوز پیشرفت نکرده واسه این که ایرانیا از این سن تو این خط هان برید یکم از بچه های هم سن خودتون تو کشورای دیگه خجالت بکشید اییییییییییی

  63. سلام ترلان جان. من متولد ۷۵ هستم و بازیگری رو خیلی دوست دارم ولی واقعا نمیدونم از کجا شروع کنم . اگه میدونی خواهش میکنم بهم بگو .من فکرنکنم این متن روبخونی اگه خوندی تورو خدا کمکم کن .مرسی – – راستی اونایی که تو نظرات مخالفت بودن به یه خال موت نمیرسن
    @@
    ^
    بهنام

  64. …………………چی بگم والا…منم همسن ترلانم…اصن بهش نمیاد۷۸ باشه….واااااااااااای من عاشق بازیگری هستمممممممم و دارم میرم کلاس….خیلی خوووووووووبه…..ترلان موفق باشی ……اها راسی من عاااااااااااااااااااااااااااااااااشق اررررررررررررررررسلاااااااااااااااااااااااااااااااانم اصن یه دونس….

  65. سلام خدمت ترلان جونم ترلان جون منم الان ۱۴ سالمه ولی انگار ما دوتا خواهر دوقلوییم خیلی شبیه منی منو هرکس تو خیابون میبینه خدا وکیلی راست میگما میگیره عکس میندازه ازم امضا میگیره که شما ترلان پروانه اید بعد میفهمن که اشتباه گرفتن به جون خودم راست میگم خیلی دوست دارم ابجی دوقلوی خودم خدا نگهدار

    1. سیلام…منم مثل تو عاشق بازیگریم اگه میخوای بازیگر بشی و استعدادشو داری به نظر من به دورش میتونی به این حرفه دست پیدا کنی یکی از طریق کلاس های بازیگری که این از هر راهی هتره و دومیش هم پارتی که فک میکنم زیاد کار جالبی دیگه الان تو این حرفه نباشه برو کلاس بازیگری ثبت نام کن تو روزنامه کلاس هارو معرفی کرده
      موفق باشی…..

    1. از بس ارایش کرده اینجوری شده اتفاقا خیلی هم بهش میاد دختر عموی من هم سن اینه اما بدون ارایش خیلی هم قیافه ش زیباتر از اینه تازه اون خودش هم چشمای سبز تیره داره که فوق العاده ست ولی به حر حال هرکی یه چیزی داره

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا