بیوگرافی کامل بوراک حکی + عکس

بیوگرافی کامل بوراک حکی + عکس

 

 

بوراک حکی ( Burak Hakki ) متولد ۲۳ می سال ۱۹۷۲ در استانبول کشور ترکیه است. رشته تحصیلی وی در دانشگاه اقتصاد بوده و قبل از ورود به عرصه بازیگری در سالهای ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۳ به کار مدلینگ مشغول بوده و اتفاقا در این کار به شهرت فراوانی دست یافته و در یک کیلیپ از آهنگ های سیبل خواننده زن ترکیه ای هم حضور داشته است.

شروع حرفه بازیگری او از سال ۲۰۰۱ کلید خورد. و با توجه به شهرتش عنوان مدل در این عرصه هم خیلی سریع پیشرفت کرد و توانست سریال های تلویزیونی زیادی را در کارنامه اش ثبت کند.البته این بازیگر ترکیه ای سه فیلم سینمایی هم در سوابق خود دارد ولی بیشتر به خاطر سریال های تلویزیونی اش شناخته شده است.

بازیگر نقش حسین کنان در سال ۲۰۰۶ با دختری به نام سما سیمسک  ( Sema Simsek )ازدواج کرده و از او دارای یک فرزند پسر است که در سال ۲۰۰۸ به دنیا آمد، البته این زوج در سال ۲۰۱۲ از یکدیگر جدا شده اند.

بوراک حکی در ایران به خاطر بازی در سریال از بوسه تا عشق که از یکی از شبکه های ماهواره ای پخش میشود شناخته می شود اما بعد از مرگ شخصیت یوسف در سریال شمیم عشق به این سریال اضافه میشود که خبری خوبی برای طرفدارانش هست.

بوراک حکی در سال ۱۹۹۴ به عنوان بهترین مدل ترکیه انتخاب شد.

در سال ۱۹۹۵ در مسابقات بهترین مدل جهان که در استرالیا برگزار میشد نفر اول شد.

در مسابقه تونس ترکیه که در سال ۱۹۹۷ برگزار می شد به عنوان بهترین مدل انتخاب شد.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. من بوراک حکی رااندازه جونم دوست دارم حاظرم به خاطرش جونمو بدم امیدوارم یک روز ببینمش هرجاکه باشی دوست دارم هرشب به خاطر دوری بوراک حکی گریه می کنم تازه می خواستم به خاطردوریش خودکشی کنم من فقط به امیددیدن توزنده هستم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا