بیوگرافی کامل کیوانچ تاتلیتوگ + عکس

بیوگرافی کامل کیوانچ تاتلیتوگ + عکس

 

 

کیوانچ تاتلیتوگ در سال ۱۹۸۳ و در ۲۷ اکتبر در خانواده ای فقیر و در شهر آدانا ترکیه به دنیا آمد. او در خانواده ای به دنیا آمد که ۴ دختر و پسر دیگر هم داشتند. خانواده اش با تلاش زیاد او را برای تحصیل به یک مدرسه خصوصی فرستادند و در آنجا بود که استعداد کیوانچ در رشته ورزشی بسکتبال شکوفا شد و در این راه به سرعت پیشرفت کرد ولی در ادامه به خاطر بیماری پدرش مجبور شدند به استانبول نقل مکان کنند.

البته بازی بسکتبال تمام نشده بود و پیشرفت کیوانچ تاتلیتوگ در بسکتبال تا آنجا پیش رفت که موفق شد به باشگاه فنرباغچه ملحق شود و این رشته را به صورت کاملا حرفه ای دنبال کند.

حرفه مدلینگ در فرانسه باعث شهرت کیوانچ تاتلیتوگ شد و او موفق شد تا در سال ۲۰۰۲ جایزه بهترین مدل ترکیه از آن خود کند و به مسابقات جهانی راه یابد.

کیوانچ تاتلیتوگ شدیدا با حرفه ای مدلینگ مشغول بود ولی در مصاحبه هایی گفته بود که از بچگی به بازیگری و سینما هم علاقه مند بوده تا این که روزی از ترکیه با او تماس میگیرند و از وی برای بازی در سریال دعوت میکنند و به این ترتیب کیوانچ تاتلیتوگ به ترکیه برمیگردد و بازی در اولین سریالش رو شروع میکند.نام این سریال “نور” بود.

کیوانچ تاتلیتوگ در نقش های مختلفی ایفای نقش کرد که از آن جمله نقش کوتاهی در سریال موفق ایزل بود ولی مطرح شدن او در دنیای بازیگری بعد از ایفای نقش محند در سریال “عشق ممنوع” و درسال ۲۰۰۹ اتفاق افتاد که او توانست پروانه طلایی بهترین بازیگر را از آن خود کند.

بعد از عشق ممنوع حجم کارهای پیشنهادی به کیوانچ تاتلیتوغ خیلی زیاد شد و او توانست در سریال زیادی نقش اول را ایفا کند که از آن جمله سریال “کوزی گونی” است که در حال حاضر در ایران بینندگان زیادی دارد.

کیوانچ تاتلیتوگ در سریال کوزی گونی در کنار ایکو کارایال و بوگرا گولسوی ایفای نقش میکند.

کیوانچ تاتلیتوگ ۱۹۰ سانتی متر قد دارد و در ظاهر خود چشمانش را خیلی دوست دارد چون به نظرش چشمهایش زیبا هستند.

بازیگر نقش کوزی در سریال کوزی گونی به رابطه ای که با یک نگاه آغاز شود اعتقادی ندارد و هنوز مجرد است.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

۱۷ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا