بیوگرافی مرتضی پاشایی – Morteza Pashaei

مرتضی پاشایی (زادهٔ ۲۰ مرداد ۱۳۶۳) خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ ایرانی است. او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد. پاشایی در ۱۳ آبان ۱۳۹۳ به علت شرایط وخیم بیماری بستری شد و او پس از ده روز در بامداد آدینه بیست و سوم آبان در همان بیمارستان از دنیا رفت.

نام اصلی : مرتضی پاشایی

تولد : ۲۰ مرداد ۱۳۶۳

تهران، ایران

درگذشت : 23 آبان 93

تهران بیمارستان بهمن

خاستگاه : ایرانی

سبک‌ها : پاپ فارسی

سازها : گیتار و پیانو

سال‌های فعالیت : از ۱۳۸۹ تا کنون

بیوگرافی از زبان خودش

مرتضی پاشایی هستم متولد ۱۳۶۳/۵/۲۰ ساکن غرب تهران (آریا شهر) و در حال حاضر دانشجوی رشته گرافیک هستم از دوران کودکی همیشه نسبت به موسیقی یه حس خاص و مبهمی داشتم.

و میدونستم که یک روز باید همین راه رو دنبال کنم.در سن ۱۴ سالگی موسیقی رو با زدن گیتار شروع کردم ولی درحین کار با مخالفت خانواده مواجه شدم.

ولی بازم با پای فشاری های خودم و علاقه ای که به موسیقی داشتم سر از کر باز نزدم وهرگز پشیمون از ادامه راه نشدم.و به این کار ادامه دادم.و خوب الان چند سالی هست که دیگه این کارو به صورت حرفه ای دنبال میکنم و اصولا تمام وقتم رو صرف این کار میکنم تا بتونم بهترین کار با کیفیت عالی بیرون بدم و به هیچ عنوان کارم رو سطحی دنبال نمیکنم.

بیشتر موزیک های خارجی گوش میدیم علاقه زیادی هم به مصاحبه کردن ندارم. دوست آروم و بی سرو صدا بیام بالا برخلاف دیگران خصوصیات اخلاقی من یا همیشه خیلی آروم هستم یا خیلی شوخی میکنم. با هرکسی نمی تونم بسازم خیلی حساس هستم.

آغاز فعالیت هنری مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی از سال ۱۳۸۹ با انتشار اینترنتی قطعات خود شروع به کار کرد،او با قطعه یکی هست به شهرت رسید. مرتضی پاشایی را پیرو سبک شادمهر عقیلی و محسن یگانه می‌دانند. مرتضی پاشایی در پاییز سال ۱۳۹۱ با انتشار آلبوم یکی هست به جمع خوانندگان آلبوم دار پاپ ایران پیوست. به اعتقاد خیلی از کارشناسان مرتضی پاشایی پدیده سال موسیقی پاپ فارسی بود.

آلبوم‌های مرتضی پاشایی

یکی هست: نخستین آلبوم مرتضی پاشایی که در سال ۱۳۹۱ منتشر شد. این آلبوم دارای ۱۲ قطعه است. ترانه سراهای این آلبوم، مهرزاد امیر خانی و علی بحرینی هستند. آهنگسازی این آلبوم را خود مرتضی پاشایی انجام داده و کار تنظیم را نیز مرتضی پاشایی و میلاد ترابی انجام داده‌اند.

تک آهنگ‌های مرتضی پاشایی

-روز برفی (همراه با محمدرضا گلزار) -ادعای عشق (نسخه غیر رسمی) – عصر پاییزی – بغض (تقدیم به بنیامین بهادری) – جاده یک طرفه – نفس – به گوشت میرسه – بزار بگم – چند روز – چشمای من – چطور دلت اومد – دل من دل تو – دروغ دوست داشتنی – عشق من – گریه کن – ماه من – من و ببخش – مثل شیشه – میخوام بگم – می‌میرم – تقصیر – تو فکرتم – تو راست میگی – یادته – یکی هست – زیادی – شاید بپرسی -ستایش -گل بیتا -روتو برگردون -حالا اومدی -تورفتی -گل اطلسی -بزار بگم -ماه من -قسم -آدم کش -ادم آهنی

بیماری مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی خواننده پاپ کشورمان مدتی است که با یک بیماری سخت دست و پنجه نرم می کند وی بر اثر بیماری گوارش مدتی در بیمارستان بستری شد  و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مرتضی پاشایی به دلیل بروز برخی مشکلات جدید از اوایل هفته گذشته در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است تا تحت نظر تیم مجرب پزشکی اش قرار بگیرد. پاشایی از اوایل امسال به دلیل بیماری داخلی ای که داشت، تحت نظر پزشکان بود و با شیمی درمانی و پرتو درمانی سعی کرده هر چه زودتر سلامتی خود را باز یابد.

بستری شدن مجدد این خواننده در بیمارستان باعث شد از اواسط این هفته چهره های زیادی به ملاقات او بروند تا بتوانند ضمن اطلاع از آخرین وضعیت جسمانی این خواننده، روحیه و انرژی مثبت فراوانی را روانه او نمایند. در روزهای گذشته چهره هایی چون محسن چاوشی، سیروان خسروی، علی لهراسبی،‌ زانیار خسروی، شهاب رمضان، امیر یگانه، بهنام صفوی، امید حاجیلی، روزبه نعمت اللهی، عماد طالب زاده، معین راهبر و… بر بالین این خواننده حاضر شده اند و با حضورشان روحیه مبارزه را به پاشایی منتقل کرده اند.

مرتضی پاشایی نیز عصر دیروز در گفتگویی کوتاه گفت: «امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم. از همه مخاطبان موسیقی می خواهم دعا کنند. هر چند اعتقاد دارم همه چیز دست خداست.»

گفتنی ست در تمام روزهایی که این خواننده در بیمارستان بستری است چهره هایی چون مصطفی پاشایی (برادر مرتضی پاشایی)، پیمان عیسی زاده، حامد قاسمی، مهرزاد امیرخانی و… با حضور ۲۴ساعته در بیمارستان مربوطه تلاش می کنندکه این خواننده بتواند در بهترین حالت ممکن تحت نظر پزشکان باشد.

«مهدی کرد» (مدیر برنامه های پاشایی) به همراه پدر و مادر این خواننده بنا به نذری که ظاهرا از اوایل امسال بوده، محرم امسال را عازم کربلا شده اند تا برای شفای این خواننده در این ایام پر فیض دعا کنند.

درگذشت مرتضی پاشایی

به گزارش بیوگرافی ها به نقل از خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران، “مرتضی پاشایی” خواننده‌ی پاپ صبح جمعه (۲۳ آبان‌ماه) در بیمارستان “بهمن” تهران دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی یکشنبه (۲۵ آبان‌ماه) از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

“مرتضی پاشایی” متولد سال ۱۳۶۳ بود و از چندی پیش به‌دلیل بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شده بود.

آلبوم‌های “گل بیتا”، “یکی هست” و “اسمش عشقه” تا کنون از او انتشار یافته است.

مرتضی پاشایی خواننده جوان کشور که از چندی پیش به علت تشدید بیماری اش در بیمارستان بهمن بستری شده بود، درگذشت. پیکر وی از بیمارستان به سردخانه منتقل شده است.

وی خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی پاپ بود که از سال ۱۳۸۹ با انتشار اینترنتی قطعاتش نزد مخاطبانش معرفی شد و سپس در پاییز ۹۱ با انتشار رسمی آلبوم «یکی هست» به جمع خوانندگان مجوزدار پاپ پیوست. وی از سال ۹۲ با بیماری سرطان مبارزه می کرد که در نهایت این خواننده متولد سال ۱۳۶۳ از ۱۶ آبان سال جاری به دلیل وخامت اوضاع جسمانی در بیمارستان بستری و در نهایت صبح روز ۲۳ آبان ماه فوت کرد.

سایت کیک و شیرینی و بیوگرافی ها درگذشت این خواننده جوان را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.

گزارش مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری مرحوم مرتضی پاشایی

در حالی که طبق اعلام قبلی قرار بود مراسم تشییع مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ از ساعت ۹ صبح  امروز در مقابل تالار وحدت آغاز شود، از حدود ۸ صبح جمع کثیری از هواداران وی در محل مراسم اجتماع کردند.

به گزارش خبرنگار عصرایران مراسم تشییع مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ، قرار است تا دقایقی دیگر از مقابل تالار وحدت به صورت رسمی آغاز شود.

هم اکنون جمع کثیری از هواداران وی در محل برقراری مراسم اجتماع کرده اند و ترانه های وی را همخوانی می کنند.
به دلیل برگزاری مراسم با وجود اقدامات و  تدابیر ترافیکی و انتظامی ماموران برای برقراری نظم، ترافیک سنگینی در معابر منتهی به تالار وحدت ایجاد شده است.

با توجه به ازدحام بسیار زیاد و انتشار شایعه انتقال پیکر مرحوم پاشایی به بهشت زهرا برخی در حال ترک مراسم به سمت بهشت زهرا هستند.

مراسم رسمی دقایقی پیش آغاز شد و به مناسبت ایام محرم یکی از مداحان در حال مرثیه سرایی است.
جمعی از هنرمندان دوستان و اهالی موسیقی در این مراسم حضور دارند.

***

قرائت پیام تسلیت وزیر ارشاد

در بدو شروع مراسم تشییع مرتضی پاشایی پیام تسلیت علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرائت شد.

در  این پیام آمده است خبر درگذشت هنرمند توانای موسیقی کشور باعث تاسف و تاثر گردید. پاشایی همانطور که برای موسیقی مردمی توانایی خود را به منصه ظهور رساند در قلوب مردم نیز به شایستگی ماوا داشت.

در ادامه علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد به ذکر خاطره ای از مرحوم پاشایی پرداخت.

***

همخوانی محمد علیزاده با مردم

گفتنی است، محمد علیزاده، بنیامین محمد رضا گلزار، سید جواد هاشمی، فرزاد حسنی، محمد علیزاده، سیروان خسروی، زانیار خسروی، بهنام صفوی، سیاوش خیرابی، شیلا خداداد، بهنام صفوی، مجید شهریاری و دیگر هنرمندان از مهمانانی هستند که هم اکنون در محوطه تالار وحدت حضور دارند.

تعداد زیادی از هنرمندان نیز در میان ازدحام جمعیت که بخشی از آن‌ها دوستداران این خواننده بودند که از شهرستان‌های مختلف به تهران آمده‌اند، متوقف شدند و نتوانستند در مراسم داخل محوطه‌ تالار وحدت حضور یابند.

همچنین محمد علیزاده خواننده معروف و از دوستان مرتضی پاشایی در جایگاه قرار گرفت تا برخی از ترانه های مرحوم پاشایی با حضور هواداران وی زمزمه شود. ترانه هواتو کردم که به گفته علیزاده مرحوم پاشایی به آن بسیار علاقه داشت نیز همخوانی شد.

در حال حاضر ترانه جاده یکطرفه توسط محمد علیزاده و هواداران مرتضی پاشایی در حال اجراست.

***

در ادامه پدر مرتضی پاشایی در جایگاه قرار گرفت و ضمن تشکر از طرفداران مرتضی پاشایی گفت: پزشکان مرتضی را یک سال پیش جواب کرده بودند اما با دعاهای شما یکسال دیگر زندگی کرد و این یک هدیه از طرف خداوند بود.

پدر مرتضی پاشایی در ادامه به مداحی و مرثیه سرایی پرداخت و به مناسبت ماه محرم روضصهه حضرت علی اکبر را خواند.

گفتنی است با توجه به ازدحام جمعیت بی نظمی هایی نیز در مراسم ایجاد شده و ده ها نفر با عبور از نرده های تالار وحدت وارد تالار شدند تا به پیکر مرتضی پاشایی نزدیک شوند.

هم اکنون بنیامین در حال ترانه خواندن است.

***

با توجه به ازدحام جمعیت مجری برنامه اعلام کرد که پیکر مرتضی پاشایی از درب دیگری به طرف قطعه هنرمندان بهشت زهرا در حال انتقال است و جمعیت نیز هم اکنون با همخوانی ترانه های مرتضی پاشایی در حال حرکت به سمت بهشت زهرا هستند.
گفتنی است اعلام این برنامه از طرف مجری برنامه باعث ایجاد همهمه و اعتراض مردم شد.

برخی روزنامه ها ویژه نامه هایی به مناسبت درگذشت پاشایی با پوسترهایی از وی منتشر کرده بودند.

برخی از دوست داران پاشایی برای وداع با او از شهرستان ها به تهران آمده بودند و در مراسم حضور داشتند.

حضور اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان از دیگر ویژگی های این مراسم بود.

پوستر های مرتضی پاشایی که مزین به گل های مریم بود در دست افراد دیده می شد. برخی دیگر از مردم به شکل دست نویس برخی از ترانه هایی را که پاشایی خوانده شده بود روی کاغذ نوشته بودند. «باز خاطرات تو همین حوالیه/ حالم همینه و یه چند روزیه جای تو خالیه/ اسمت نوشته رو غبار شیشه/ دلی که بی تو باشه دل نمیشه»،«میم مثل مرتضی»، «مرتضی … چه پرواز باشکوهی!»، «کاش می‌شد صدایت را بوسید»، «نگران منی»، «یکی هست، که دیگه نیست …»، «یکی هست… که همیشه هست» و «نگو خسته شدی»‌ یکی از همین دست نوشته‌ها بود که با صدای بلند زمزمه می‌شد.

پیکر مرحوم مرتضی پاشایی دقایقی قبل وارد قطعه هنرمندان بهشت زهرا شد و هم اکنون مراسم تدفین در حال برگزاری است.

انتقال پیکر پاشایی به سردخانه

پیکر زنده یاد مرتضی پاشایی به دلیل ازدحام جمعیت و ترافیک شدید هنوز در قطعه هنرمندان دفن نشده است.

با توجه به ازدیاد جمعیت و ترافیک شدیدی که در مبادی ورودی بهشت زهرا به ویژه قطعه هنرمندان به وجود آمده تاکنون امکان دفن این هنرمند میسر نشده است.

برگزارکنندگان مراسم تدفین تصمیم دارند طی ساعات آینده و یا فردا نسبت به خاکسپاری این هنرمند فقید اقدام کنند.

گفته می شود با توجه به طولانی شدن روند تدفین مرتضی پاشایی به علت ازدحام،پیکر وی مجددا به سردخانه منتقل شده است.

محمدحسین توتونچیان کنسرت‌گزار این خواننده‌ی موسیقی پاپ به ایسنا گفت: ازدحام جمعیت تشییع‌کننده‌ی پیکر پاشایی در بهشت زهرا (س) به اندازه‌ای زیاد بود که ما حتی نتوانستیم پیکر او را به قطعه‌ی هنرمندان برسانیم.

او ادامه داد: امروز پس از تشییع پیکر این خواننده از مقابل تالار وحدت، به سمت بهشت زهرا (س) حرکت کردیم، اما ساعت‌ها در ترافیک ماندیم.

او افزود: در این شرایط، ترجیح دادیم که پیکر این هنرمند بار دیگر به سردخانه منتقل شود تا در موقعیت بهتری، مراسم خاکسپاری انجام شود. البته تأکید داریم که زمان خاکسپاری اصلا در رسانه‌ها اعلام نشود.

عکس مرتضی پاشایی

زندگینامه مرتضی پاشایی خواننده محبوب ایرانی

عکسهای مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی

تصاویر مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی

مجموعه کامل مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی

گالری عکس مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی

مجموعه تصاویر مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی

آرشیو عکسهای مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی

عکسهای شخصی مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی

تک عکس مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی

همه تصاویر مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی

زیباترین تصاویر مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی

پدر مرتضی پاشایی

پدر مرتضی پاشایی

مادر مرتضی پاشایی

مادر مرتضی پاشایی

عکس مریم قاسمی و مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار

مریم قاسمی

عکسهای مریم قاسمی نامزد مرتضی پاشایی

مریم قاسمی

مریم قاسمی طراح لباس مرتضی پاشایی در بیمارستان

مریم قاسمی

عکس دونفره مرتضی پاشایی و نامزدش مریم قاسمی

مریم قاسمی

مریم قاسمی و لیلا بلوکات در مراسم تشییع مرتضی پاشایی

مریم قاسمی

مریم قاسمی و سید جواد هاشمی در مراسم تشییع مرتضی پاشایی

مریم قاسمی

تصاویر همسر مرتضی پاشایی

مریم قاسمی

تسلیت سایت بیوگرافی ها

مرتضی پاشایی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

۱۴۲ دیدگاه

  1. من عاشق مرتضی پاشایی هستم من واقعا قبل از گوش دادن به اهنگهای اون اعتقادی به احساس و عشق نداشتم اما از وقتی که اآهنگاشو گوش میدم یه جوری این احساس تو دلم ایجاد شد خدا تو رو بیامرزه مرتضی جان..

  2. بازم دلمون گرفته تو این نم نم بارون چشامون خیره به نور چراغ تو خیابون خاطرات گذشته مارو میکشه اروم چه حالی د اریم امشب به یاد تو زیر بارون………………………………………………………………………………………………… خدا حافظ فرشته ……………………….یک سال گذشت…………………علی طباطبایی هم کنارت هست ازش خوب مراقبت کن هردوتاتونو کمتر از خد ا بیشتر از جونم دوست د ارم

  3. سلام قبل از هر چیزی میخواستم بگم که خیانت به یه عشق پاک تاوان سختی داره باتمام وجود عاشقش بودم اما در نهایت بی غیرتی خیانت کرد و حلقه ی یکی دیگه رو توی دستاش دیدم ای کاش مرد میدانست که میتواند شاه دنیای یک زن باشد نه سردار سپاهی که احساساتش را در هم میشکند….
    شما بگید با یه خیانت بزرگ بازم باید عاشق بود و پای معشوق وایستاد؟؟؟؟؟

  4. خیلی متاسفم که بیوگرافی شادمهر عقیلی رو تو سایت نمیذارید……..
    ینی نقش شادمهر تو موسیقی پاپ کمرنگ تر از اون دسته خواننده های بی نام و نشان(البته منظورم مرتضی عزیز نیس) که تو سایت میذارید هست؟

  5. به شما نمیرسم من چون شما خود بهشتید…چی بگم وازه نمونده همه رو شما نوشتید …من خاکی تو زمینم شما اوج اسمونید ببارید تو قصه میگن شما خیلی مهربونید… تقدیم به کسی که با صدایش به دل های شکسته دانه ای از امید رویانید واوکسی به جز مرتضی عزیز نیست .. بچه ها باورتون میشه سه ماه دیگه تولدشه وما نمیتونیم تبریک بگیم؟ ولی شاید رفتنش برای خودش و همه ما بهتر باشه چون خدا بهتر از همه صلاح ما رو میخواد بالاخره هممون رفتنی هسنیم چه بخوایم چه نخوایم

  6. سلام.اول از هر چیز میخوام یه چیزی بگم به اونایی که خیلی برام عزیز هستن میخوام بگم که خیلی دوستشون دارم و هیچ وقت فراموششون نمیکنم حتی اگر روزی اونا رو از دست بدم چون همیشه اون ها توی قلب من هستن وقلبم رو بادنیا هم عوض نمی کنم چونکه عزیز ترین کسای زنگیم توی قلبم هستن.من توی زندگیم فقط یکبار مرتضی پاشایی رو از نزدیک دیدم و بعد از اون تلفنی که باعث افتخارمه هیچ کس به جز اون من رو نمیشناسه و همینطور اخلاقم رو.من به اون میگفتم داداش به خاطر اینکه من ۱۵ سال بیشتر ندارم و اون هم سن داداشم هستش . داداش مرتضی امیدوارم هرجای دنیاکه هستی گل لبخند روی لبت پژمرده نشه.از طرف خواهر کوچکت توی اهوازکه وقتی تنهاش گذاشتی دلش قد یه دنیاشکست و چشماش به دریای خون تبدیل شد.چطور دلت اومد بری بعد هزار تا خاطره تاوان چی رو من میدم اینجا کنار پنجره

  7. سلام من فقط می خوام به همه دوستان بگم برام دعا کنین که هرچی زودتر برم پیشش شاید حتی لیاقت اینم ندارم چون اون یه فرشته بود اما احساس می کنم دارم تحللیل میرم ای کاش بود از زندگیش لذت میبرد؛ای خدا فقط ببرتم خواهش می کنم۰۰۰

  8. وااااااااااااااقعا که . بنده قبلا که به این سایت تنها یه روز نمی اومدم روز بعدش کلی نظر می دیدم ولی حالا یه ماهی میشه که نیومدم چون دلم خون میشدو دو سه تا نظر میبینم یعنی به این زودی فراموش شد بعد به خودتون میگین هوادار . نرگس خانوم کجایی؟ ماریانا خانوم شما چی اقا بسرها . وااااااااااااااااااااااققققققققققققققعععععععععععععاااااااااا ککککککککککککککههههههههه

  9. چرا مرتضی تو این سن سرطان گرفت اصلا کسی فکر کرد همه گفتن رفت ولی کسی نگفت چرا من میگم موسیقی مرتضی را کشت چون بی وقفه وشدید آن رادنبال کرد آن هم موسیقی پاپ به اعصابش فشار شدیدی آمد وبالاخره به سرطان تبدیل شد او حتی دردوران بیماری هم استراحت نکرداین یک واقعیت است امیدوارم خداوند بزرگ او را بیامرزد ودر بهشت ش اوراجای دهد ودیگر شاهدچنین اتفاقا ت تلخی نباشیم

  10. لعنت به اون عصر پاییز که رفتی زیر خروارها خاک اون صدا خیلی حیف بود حالا حالا ها بره بغضم گرفته ولی هر چی گریه میکنم بازم آروم نمیشم آخه چرا او?مظلوم مهربون باشخصیت خوش صدا چی بگم رفت دیگه رفت و آتیش جهنمو انداخت به جون ما واقعا نمیشه فراموشش کرد

  11. یکی هست.که امشب ی ملت واسه اون میخونن ولی اون خوابه نمیخوایم بدونه واسه اونکه قلب مااین همه بیتابه. ی تابوت ی مشت خاک ک الان شده همدم این دله دیوونه. ی چشمی ک خیسه پرازاشکه وکسی دیگه اونونمیبینه.ی روزهمین جاصبح یه جمعه یدفه گف داره میره چیزی نگفتیم اخه نخواستیم روحشوغصه بگیره….گریه میکردیم وقتیکه میرف میدونستیم که ارومه اون دیگه رفته دیگه نمیشه واسه این دل بخونه.یکی هس تواین شهرکه امشب واسه اون مینویسمواون خوابه.ی قلبی ک امشب زیرخرمنی ازخاکه………………………………………
    تقدیم ب همکارگلم مرتضی……………

    1. سلام مریم جان من تو رو خیلی خوب درکت میکنم چون با این سن کمی که دارم عزیز های زیادی رو توی زندگیم از دست دادم وتا مرز نابودی رفتم اما سعی کردم که با این مسئله کنار بیام. ازت خواهش میکنم نقطه ضعف خودت رو به دیگران نشون نده و نذار که ازت سوء استفاده کنن امید وارم که از دستم ناراحت نشده باشی چون دوست دارم این حرف رو بهت میگم خواهش میکنم کمی صبور باش

  12. آسمانی شدنت مبارک،خوش بحالت من خودم یک خواننده ونوازنده ام بیشتر درکت میکردم،ولی احساس بیان آهنگهات بقدری زیاد بود که تمام خواننده ها هم حتی به صدات قبطه میخوردن،ای کاش زودتر وارد موسیقی رسمی پاپ ایران میشدی؛

  13. من به عنوان یک انسان و یک ایرانی و یک پدر به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم و امیدوارم خداوند به آنها صبر و قدرت تحمل این مصیبت را بدهد.
    هرچند به عنوان خواننده ایشان را در حد متوسط هم نمیدانم اما به طرفدارانش احترام می گذارم هرچه که بود پسر خوب یک خانواده محترم بود و عزیز خانواده گرامیش خدایش رحمت کند.
    نظر من در مورد هنر ایشان مهم نیست من نظر خودم را گفتم ولی او نشان داد که در میان مردم برای خود جایی باز کرده است و شاید همین تسلی خاطی باشد برای خانواده گرامیش.
    روحش شاد.

    1. با سلام خدمت شما بابا ک گویا بویی از انصاف نبردید ..نمیدونم شما به چه صدایی م
      یگید قشنگ…اخه صدای مرتضی نه تنها متوسط نیست بلکه خدایی تو ایران رو دست نداره.ولی خب هر کس یه سلیقه داره(شمام بد سلیقهD:) هر چند شما تو دوران هایده و مهستی و …موندید.

  14. سلام . من افغانی هستم و به همه ایرانی های عزیز وبخصوص خانواده محترم مرتضی پاشایی تسلیت میگم. البته خودم باور نمیکرم و وقتی خبر فوتش را شنیدیم و رنجی که ایشون کشیدن باور کنید خودم و تک تک فامیلمان برایش اشک ریختیم و باید بگم که تو افغانستان هم خیلی ها طرفدار ایشونند و براشون اشک ریختند اضلا غیر قابل باوراست حیفش.

  15. بچه ها باورتون میشه مرتضی دیگه نیست چون من باورم نمیشه ازروز جمعه تا حالا کارم گریه هستش …………. این دنیا خوشی ندیدی اما خدای مهربون اون یکی دنیا جاتو راحت میکنه نترس تنها نیستی هممون به زودی به تو منحلق میشویم ……….. روحش شاد و یادش گرامی باد امبراطور قلب ها.

  16. سلام به همه ی طرف دار مرتضی پاشایی

    من در تاریخ ۱۵/۰۸/۱۳۹۳ از تلویزیون ایران شنیدم خیلی ناراحت شدم وتا ۱ساعت گریه کردم.وهنوز که هنوزه پیراهن سیاه رو از تنم نکنده ام چون عاشق مرتضی بودم با این که صورتشو ندیده بودم باز هم دوستش دادشتم وخواهم داشت تا عبد. این شعر تقدیم به مرتضی پاشایی
    تسلیت به طرفداران مرتضی پاشایی
    مرتضی جان
    ای کاش می دانستی مرز خواستنم تا به کجاست
    وای کاش می دیدی قلبی را که فقط

    برای تو می تپد
    اینچند روزه همه جای دنیا به خاطر تو گریه کردند که ثابت کنند طرفدار تو هستند .
    باتشر از کلوپ ملوان

  17. سلام ب همتون……………همه ی طرفدارای مرتضی عزیزم………………
    من هنوز نمیتونم باورم کنم ک مرتضی جونم رفته…….
    مرتضی جونم ب گوشت میرسه حالا ک بعد تو چی شد حالم
    چجوری گریه میکنم ک از تو دست بردارم
    نشد گریه کنم پیشت نخواستم بد شه رفتارم
    نمیخواستم بفهمی تو ک چقد دوست دارم
    دلم واسه دلت میسوخت برای قلب درگیرت
    هر روز تو گریه هام میگم تو رفتی و من موندم
    سرم و گرم میکنم ک از یادم بره یادت
    ولی بازم شبا تا صبح تو رو تو خواب میبینم
    نمیدونستی اینا رو نبایدم ک میگفتم
    تو رو میشنیدمت هر روز ولی هرگز نمیدیدم………………………………………..
    تقدیم ب روح پاکت
    همیشه ماندگاری بهترینم……………………………………….

  18. ای وای منو باش که باتمام خانوادمون امشب برای مرتضی نماز وحشت قبر خوندیم منظورم نماز شب اول قبره اصلا معلوم نیست خاک شده یا نه به هرحال الهی بمیرم برا جوونیش دعا میکنم اون دنیا روحش بهشتی باشه دیگه از موسیقی بیزارم

  19. وایییییی ……خداااااااا تابستون میرفتیم شمال همش آهنگاشو گوش میکردیم.باورش خیلی سخته!خیلی ساده بود یه حالت مظلومی داشت!!حسابش با بقیه خوانندگان جدا بود.آهنگاشو که گوش میدم یاد خاطراتم میوفتم جاده ی شمال،جنگلای عباس آباد،ویلا،شب کنار دریا.خدا به همه ی طرفدار ها و خانواده آقای مرتضی پاشایی صبر بده!:'(

  20. مرتضی پاشایی
    روحش شاد و یادش گرامی من که طرفدارپاپ هستم واقعا هیچ خواننده ای رو ندیدم که ترانه هاش اینقدر با روح ادم بازی کنه و روح مرده ی خیلیا رو زنده کنه خودش که رفت اما یادش همیشه تو دل همه ی ما هست

  21. نمیدونم بعضی وقت ها آدم چیزهای میشنوه که باورش نمیشه .من هنوز مرگ برادر عزیزم مرتضی رو باور نکردم.خدایا ب حق اشکای که یک ملت برای مرتضی ریختن مرتضی رو ببخش و بیامرز و وارد بهشتش کن . خدیا ب خانواده اش و هوادارانش صبر بده .خدایا مواظب برادرم باش.

  22. سلام من ازوقتی شنیدم که حاله آقای مرتضی پاشاهی بده خیلی ناراحت شدم هرشب براش دعامیکنم امیدوارم حالش خیلی زودخوب بشه به امیدروزی که دوباره مرتضی جون سلامتیشوبه دست بیاره دوست داریم مرتضی جون

  23. میگم زیاد دعوا نکنید دیشب خوابشو دیدم گفت خیلی دوسم داره وبه دخمل دیگه ای فکر نمی کنه خوب که شد همین روزا میاد سیندرلارو که بنده باشم بهتون معرفی می کنه جانمی مرتضی جان چقدر ماهی گلی دلت دریاست

  24. سلام. واقعا که. دخترا عجب کارایی میکنن. یعنی عین فاجعه. یعنی اقا پاشایی یه دختری یهش بگه عاشقشم. مباد ازدواج میکنه باهاش. فکر نکنم. خودتونو سنگین نگه دارید. منم دوسش دارم. یعنی بیام وسط جلف بازی در بیارم. مگه میشه. فقط خودتونو خراب مبکنید پیشش. عشق دلیه نه گفتنی. دلش شاید یکیو بخواد. واقعا خودتونو سنگین نگه بدارید. خداحافظ همتون. شب خوش

  25. برای اون سری ازدوستان که هیچی نمیدونن و ادعای طرفداریشونم میشه بگم که اقای پاشایی بیماری داشتن ولی الان حالشون خوبه ودارن روزبه روزبهترمیشن وازسد بیماری گذشتن.
    لطفا شایعه پراکنی نکنین و چیزی که دلتون میخواد روننویسین چون واقعیت همیشه اونی نیس که دوس داریم

    مرسی ازهمه

  26. سلام
    فقط میخواستم بگم البته دیدگاه خودم رو دارم شرح میدم بکسی برنخور وناراحت نشن طرفدارهای
    عزیز صدای آقای زمانی خیلی زیبا تر از آقای پاشایی است .
    صدای آقای حامد زمانی تکه و همانند ندارد دربین خواننده های پاپ کشورمان .

  27. نرگس خانم به خیال خودت گفتی هم فال هم تماشا پسر مردم از خجالت آبش کردی.اگه عاشقشی باید تو دلت نگه بداری نه بیانش کنی.عینهو عجل معلق رفتی گفتی هلو برو تو گلو.ببینم تا حالا چند بار عاشق شدی.بقول رضا ،مرتضی انحصاری نیست مال همه است.بنده ی خدا رو بندازن بین شما دخترای مثلا عاشق که تیکه بزرگش گوششه.آقا مرتضی مرید قلبو روح هممون شما اینارو ببخش دلشون خوشه به همین علاقه های دو روزه دیگه.

  28. باسلام به همه ی پاشاییها .بله ایشون در سلامت کامل به سر میبرن نگران نباشید عمر دست خداست انشاالله که مرتضی جان هم سالهای سال سایه اش بالای سر پاشاییها باشه .لطفا اگر ایمیل مرتض پاشایی رو دارید بفرستید ممنون.

  29. زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد وسرنوشت اون رو توقلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گا باشد گل یاسمنم تولدت مبارک ..مرتضی باشایی خواستم اولین کسی باشم که تولدت رو تبریک بگم راستی یه روز بعد تولد تو تولد من هست خوشحال میشم که بخونی و بهم تبریک بگی…

  30. ماریانا خانوم الکی حرف نرن مرتضی عشق منه من واسش میمیرم ۱۵ اردیبهشت که به کرمانشاه اومده بود هر ۷ سانسشو رفتم من بدون مرتضی میمیرم تازه بهش گفتم عاشقتم قربونت گفت تو لطف داری عزیزم بعد من گفتم زندگیمی از خجالت سرخ شد آی فداش

  31. من که عاشقشم خیلی دوسش دارم با صداش زندگی میکنم 🙂
    اقای پاشای مجرد است ازدواج نکرده
    بیماریشونم درست سرطان کبد اگر اشتباه نکنم ولی به گفته ی خودشون با انرزی که از هواداراش میگیره حالش داره روز به روز بهتر میشه
    ایشالا که حالش خوب خوب بشه . دوسش دارم خییییییییییییییییییییییییییییییییلی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا