خدمات سالن های زیبایی

همواره یکی از مهم ترین دغدغه های انسان زبیایی و حفظ سلامت ظاهر است و این مسئله در طول چند دهه اخیر به جدی ترین حالت خود رسیده است، در واقع سالن های زیبایی این روز ها خدماتی بیش از صرفا پوست و مو را ارائه می دهند و در این عنوان قصد داریم چند مورد از خدمات سالن های زبیایی زنان را مورد بررسی قرار دهیم. بخصوص گزینه هایی که در اولویت اول قرار دارند.

گریم و میکاپ و استایل دهی عروس یکی از اولین مواردی است که برای هر سالن زیبایی در اولویت قرار دارد و به عنوان اصل مهم برای تشخیص یک سالن زیبایی از آن یاد می شود، خدماتی چون برطرف کردن نقص های صورتی و پوشاندن انواع لکه و همین طور زخم روی صورت گفته تا میکاپ های بروز که در کشور های مختلف استفاده می گردد و پس از نمایش در بروشور و کاتالوگ ها طرح نهایی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رزرو آنلاین سالن زیبایی و آرایشگاه در سراسر ایران

البته که برای برخی از موارد و آرایش ها نیاز به توضیحاتی برای قبل از روز و یا شب عروسی است و آن ها نیز با دقت توسط مسئول سالن زیبایی به مشتری منتقل می شود.

میکاپ چهره و خدمات رنگ و مش

قطعا بخش جدی و مهمی از زیبایی مردان و زنان را در کنار پوست مو تشکیل می دهد و رسیدگی به این بخش از بدن و سر نیز نیازمند اطلاع از برخی متد ها و نکات است. در سالن های زیبایی خدمات رنگ و مش ارائه داده می شود که البته خود چند مرحله مهم دارد.

نخست باید در مورد رنگ مو ها که امروزه بسیار توسط خانم ها از سلیقه های متفاوت استفاه می شود به خوبی تعیین شود، به طور مثال با هر نوع فرم و صورت و یا سنی چه رنگ مویی سازگار خواهد بود. بخصوص این که مش نیز خود از اصول خاصی پیروی خواهد کرد و قطعا هر نوع مشی نیازمند یک ترکیب رنگ مو است.

در کنار این گزینه ها یکی از پرطرفدار ترین برنامه های هر سالن زیبایی زنانه، کاشت ناخن است، در واقع کاشت ناخن از نظر خانم ها و بلند بودن آن نسبت به حد متعارف یکی از ویژگی های اصلی برای محک زدن زیبایی است.

ضمن این که پودری، کاشت ناخن اکلریلیک، کاشت ناخن میکس در سالن ها انجام خواهد شد و بسته به سلیقه مشتری باید به بهترین شکل ارائه گردد.

کراتینه و اکستنشن مو

کراتینه مو در واقع استفاده از همان ماده ای است که در موجب می شود مو های آسیب دیده، سوخته و همین طور پر از موج به صاف ترین شکل درآمده و در واقع دیگر یکی از دغدغه های اصلی و نگرانی های شما برای هر بار خارج شدن از خانه استفاده مکرر و خسته کننده از اتو و سشوار نباشد که به خودی خود مو ها را دچار آسیب های طولانی می کنند.

در یک مرحله مو ها توسط صافی صاف شده و در نهایت نیز توسط مواد با کیفیت از برند های معتبر کراتینه و تقویت انجام می گردد.

تخصص کادر در یک سالن زیبایی از جمله مهم ترین فاکتور هایی است که باید توسط شما بررسی شود. اکستنشن مو نیز مناسب کسانی است که فرصت کافی برای بلند کردن مو های خود را ندارند و می خواهند برای مهمانی ها بخش مهمی از زیبایی آن ها موی بلند باشد، خدمات تخصصی پیوند مو به روش اکستنشن چند سالی است که در کشورمان رایج است و در واقع می تواند عامل مهم برای بهبود ظاهر باشد.

اصلاح و هاشور ابرو

برای خانم ها ابرو نیز به عنوان یکی از اعضای مهم صورت است که برای آن وقت زیادی صرف می کنند، این روز ها استفاده از هاشور و البته تتوی ابرو نیز بسیار رایج است و اگر مطابق استاندارد های جهانی آرایشگری انجام شود می تواند ظاهر شما را دگرگون سازد.

بخصوص مواردی چون قرینه سازی اندازه ابرو ها، تقویت ابرو های کم پشت و موارد این چنینی باید در یک سالن زیبایی با دقت بالا انجام گردد تا مشتری از خدمات ارائه شده رضایت کامل را داشته باشد.

زیبایی پوست و استفاده از انواع نرم کننده ها نیز مرحله ای مهم از بهبود وضعیت بافت پوست صورت و تقویت نقاط زیبای چهره و محو کردن نقص در سالن های زیبایی است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا