بیوگرافی مجید نوروزی – Majid Norouzi

بیوگرافی مجید نوروزی

مجید نوروزی بازیگر جوان و هنرمند نوپایی است که متولد 20 فروردین 1370 می باشد و بازی را از تئاتر آغاز کرده است.

مجید نوروزی بازیگری‌ اش را با تک اجرای نمایشنامه خوانی «عنکبوت» به کارگردانی رضا جابر انصاری آغاز کرده است.

ورود او به تئاتر از سال 84  بوده است. همچنین نمایش «بازیگر تعزیه» به کارگردانی میثم یوسفی در تالار هنر هم اولین اجرای عموم او محسوب می‌شود.

مجید نوروزی در سال 96 با بازی در سریال رمضانی زیر پای مادر در نقش اشکان خوش درخشید و نقش مقابل درسا بختیاری و کامبیز دیرباز را بازی کرد که مورد توجه عموم واقع شد.

مصاحبه با مجید نوروزی

بعد از این کارها تا سال 88 که از هنرستان کمال الملک در رشته‌ی نمایش فارغ التحصیل شدم هیچ تئاتری کار نکردم که بعد از آن تحصیلات آکادمیک بازیگری را در دانشکده هنر و معماری تهران مرکز شروع کردم.

بازگشت من به تئاتر با اجرای «رابینسون کروزوئه» به کارگردانی میلاد نیک آبادی همراه بود که در سال 91 در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد و سپس آن را در سالن قشقایی تئاتر شهر اجرا کردیم و دوباره فروردین 94 این کار در سالن نمایش باران به روی صحنه رفت.

بازیگر نمایش «ولپن» در خصو آخرین بازی خود در تئاتر بیان کرد: قرار بود در تاریخ 15 بهمن برای اجرای نمایش «انگشتر ژنرال ماتریاس» به کارگردانی مهدی پاشایی حضور داشته باشم اما نمایش یک هفته مانده به شروع، کنسل و به وقت دیگری موکول شد. باتوجه به اینکه علت لغو نمایش به طور دقیق مشخص نیست، بهتر است که راجع به آن صحبت نکنیم. در این نمایش بنا بود که مرجان شیر محمدی، علیرضا مهران، مجید نوروزی، صدف نور محمد و مهدی پاشایی ایفای نقش کنند.

نوروزی در رابطه با چگونگی حضورش در عرصه‌ی بازیگری گفت: من  هم در گذشته و هم در زمان حال بسیار انگیزه داشتم و همیشه تلاش و تمرین کردم. امیدوارم تا زمانی که به بازیگری مشغولم بتوانم همیشه با انگیزه و انرژی روزهای ابتدایی باشم.

وی با بیان توصیه‌ای به تازه واردهای بازیگری اظهار داشت: تمرین داشته باشند و پیگیری کنند. در نظر بگیرند که در قدم اول باید از کارهای کوچکتر شروع کنند و کسانی که دانشجو هستند کارهای کلاسی خود را نقطه آغاز بدانند و آرام آرام به سمت با تجربه شدن حرکت کنند که در کنار تمرین‌ها، بخش تئوری هم مهم است که به عقیده‌ من باید 70 درصد تجربی کار کرد و 30 درصد باید با تئوری آشنا بود؛ تئوری شامل تمام متدها و درس‌های بازیگری می‌شود.

این بازیگر با اشاره به ملاک‌ های بازیگر شدن افزود: در بازیگری استعداد ذاتی مهم است و باید وجود باشد اما می شود در کنار استعداد کم تلاش و تمرین آن استعداد را پرورش داد.

نوروزی راجع به مسائل و مشکلات دانشجویان هنر بالاخص رشته‌ی نمایش گفت: در رابطه با این سوال مختص دانشکده هنر و  معماری صحبت می‌کنم، اتفاقی که سال‌های اخیر در آنجا افتاده پذیرش بیش از اندازه دانشجو است که باعث شده کلاس‌های درسی به شدت شلوع شود و بچه‌های تئاتر با کمبود پلاتوهای تمرین مواجه شوند و این مهم سبب شده که نتوانند آن طور که شایسته و بایسته است، کار کنند.

وی در پایان گفت: نکته‌ی دیگر در رابطه با جشنواره‌های دانشجویی است، چون هر سال دبیر جشنواره تغییر می‌کند و با یک دید متفاوت‌تری از نفر قبلی روی کار می‌آید، تمام نگاه‌های دبیر قبلی را زیر سوال می‌برد. به نظر من اگر مسئولان چهار چوب خاصی در نظر بگیرند و برای بهتر شدن همان قاعده‌ها تلاش کنند خیلی بهتر از این است که وقت صرف دیدگاه‌های مختلف شود.

لازم به ذکر است که مجید نوروزی پیش‌تر در نمایش‌های «فاوست»، «سقراط»، «وقت ناهار» و «جن بچه در حجله‌ی عریان»‌ نیز بازی کرده است.

زندگینامه مجید نوروزی

بیوگرافی مجید نوروزی

بیوگرافی و عکس مجید نوروزی

بیوگرافی مجید نوروزی

تصاویر مجید نوروزی

بیوگرافی مجید نوروزی

عکسهای شخصی مجید نوروزی

بیوگرافی مجید نوروزی

تصاویر جدید مجید نوروزی

بیوگرافی مجید نوروزی

عکسهای خصوصی مجید نوروزی

بیوگرافی مجید نوروزی

فیلم های مجید نوروزی

بیوگرافی مجید نوروزی

عکسهای اینستاگرام مجید نوروزی

بیوگرافی مجید نوروزی

تئاترهای مجید نوروزی

بیوگرافی مجید نوروزی

مجید نوروزی بازیگر جوان ایرانی

بیوگرافی مجید نوروزی

عکسهای آتلیه ای مجید نوروزی

بیوگرافی مجید نوروزی

مجید نوروزی و کامبیز دیرباز و بهناز جعفری

بیوگرافی مجید نوروزی

مجید نوروزی در نقش اشکان در زیر پای مادر

بیوگرافی مجید نوروزی

بهترین تصاویر مجید نوروزی

بیوگرافی مجید نوروزی

زیباترین عکسهای مجید نوروزی

بیوگرافی مجید نوروزی

مجموعه کامل مجید نوروزی

بیوگرافی مجید نوروزی

جذابترین تصاویر مجید نوروزی

بیوگرافی مجید نوروزی

گلچین تصاویر مجید نوروزی

بیوگرافی مجید نوروزی

مصاحبه با مجید نوروزی بازیگر

بیوگرافی مجید نوروزی

تصاویر فیلم های مجید نوروزی

بیوگرافی مجید نوروزی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا