بیوگرافی سحر احمدپور – Sahar Ahmad Pour

سحر احمدپور - Sahar Ahmad Pour

زندگینامه سحر احمدپور

سحر احمدپور، بازیگر زن جوان ایرانی می باشد. وی فارغ التحصیل کاردانی نقاشی ایرانی (نگارگری) بوده و ۲۲ سال دارد. نخستین تجربه بازیگری او در فیلم ”چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت” به کارگردانی وحید جلیلوند بوده که در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. شایان ذکر است که این بازیگر پیش از این نه تنها تجربه بازیگری نداشته، حتی در هیچ کلاس بازیگری نیز حضور نیافته است. جهت حضور در این فیلم، یکی از اقوام وحید جلیلوند او را معرفی می کند و کارگردان پس از تأیید چهره او جهت حضور در این فیلم، سه بار از او تست بازیگری گرفته که در نهایت مورد قبول قرار می گیرد.

اصلی ترین موضوعی که باعث شهرت این بازیگر جوان شده است، حضور محجبه او در اماکن عمومی و سینمایی از جمله جشنواره های مختلف بوده که این موضوع در محافل گوناگون، نظرات مختلفی را در برداشته است. در ادامه جدیدترین عکس های این بازیگر جوان و با حجاب را ملاحظه فرمایید.

مصاحبه با سحر احمدپور

سحر احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: برای حضورم در این فیلم، یکی از اقوام وحید جلیلوند مرا به ایشان معرفی کردند و همین جا لازم است از ایشان هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

او ادامه داد: تا به حال هیچ گاه حتی کلاس بازیگری نرفتم و تجربه حضور در هیچ اثر هنری را نداشتم، اما در این اثر جلیلوند در ابتدا چهره‌ام را مورد تائید قرار  داد و بعد از آن سه بار تست دادم و قبول شدم. باید بگویم در وهله اول بیشتر معصومیت چهره‌ام برایشان اهمیت داشت.

این بازیگر افزود: کارگردان این فیلم به نوعی روی باور پذیر شدن بازی‌ها تاکید داشت، چراکه مشکل ستاره برگرفته از دل جامعه است و همه ما شاید در زندگی‌های روزمره خودمان بارها و بارها با چنین معضلاتی مواجه بوده باشیم و یا اینکه در اطرافیانمان شبیه او را دیده باشیم.

او درباره نگرانی از بابت حضور در اولین فیلمش گفت: شاید نگرانی داشتم، اما همه آنها را فراموش کردم آنهم به این خاطر که می‌خواستم با کارگردان خوبی مثل وحید جلیلوند همکاری کنم. تا به حال فیلم های این کارگردان را زیاد دیده بودم و هم بازی و هم کارگردانی‌شان را بسیار دوست داشتم.

وی در ادامه بیان داشت: در حین پروسه تولید خیلی خسته شدم آنهم به این خاطر که اولین کارم بود و تا به حال تجربه این چنینی نداشتم و هم اینکه با فنون کاربردی این حرفه به خوبی آشنا نبودم.

احمدپور افزود: هر چه الان دارم لطف خداوند بوده و بعد اینکه باید از پدر و مادرم بابت حمایت و حضورشان تشکر کنم و در نهایت از وحید جلیلوند. باید بگویم حضورم در این فیلم به نوعی نعمتی برای من به شمار می‌رفت.

او درباره اینکه خانواده با بازیگر شدن‌تان مخالفتی نداشتند، گفت: نه، حتی اولین بار در قالب شوخی به پدرم گفتم می خواهم بازی کنم و ایشان به این خاطر که به جلیلوند اعتماد کاملی داشت هیچ مخالفتی نکرد.

وی درباره آینده بازیگری اش نیز بیان داشت: برخی از افراد از بازی ام تعریف کردند، من هم نمی گویم که دیدگاه آنها را قبول ندارم، بلکه نگاه های خودم را به خوبی می‌شناسم و سطح توقعم از خودم خیلی بالاتر از اینهاست اما راضی هستم به رضای خداوند.

احمدپور ادامه داد: مشغول تحصیل در مقطع لیسانس بودم که پیشنهاد این کار به من شد. 22 ساله‌ام و رشته خودم نقاشی است.

این بازیگر درباره علاقه‌اش به بازیگری در کودکی افزود: یادم است، در کودکی جلوی آیینه می‌ایستادم و حرف می‌زدم،اما زمانیکه به یک بلوغ فکری رسیدم اصلا به بازیگر شدن فکر نمی‌کردم تا اینکه پیشنهاد دادند ایفاگر نقش ستاره شوم.

وی با اشاره به سوالی که خیلی ها این روزها می‌پرسند، گفت: مادرم یک بار از من پرسید که چطور توانستی بازی کنی؟ من هم در پاسخ به سوال ایشان گفتم: زمانیکه از دوربین بدتان بیاید سعی می‌کنید که مدام از آن دوری کنید و این موضوع هم درباره من در این فیلم کاملا صادقانه بود و باعث شد بازی خوبی را به گفته دیگران ارائه دهم. چراکه بهترین نوع بازی این است که دوربین را نگاه نکنید.

احمدپور درباره اولین سکانس حضورش در فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» گفت: اولین سکانسم جلوی دوربین استرس داشتم، اما این استرس ایفای نقشم را خراب نمی‌کرد.در اصل بیشتر به دنبال یادگیری و ایفای نقش واقعی و نزدیک به واقعیت بودم.

وی درباره آینده بازیگری اش گفت: شاید قبل از تصویربرداری و حضور در این فیلم می‌دانستم که می‌خواهم در آینده بازی کنم یا نه، اما در حال حاضر کمی محکم‌تر می‌گویم که شاید بعد از این نقش دیگر بازی نکنم مگر اینکه وحید جلیلوند اثری را بسازد.

احمدپور درباره پوشش ظاهری اش گفت: من همیشه چادر می‌پوشم. شاید یکی از دلایل برای انتخابم در این فیلم هم همین موضوع بود چرا که ستاره چادری بود.

او درباره ادامه بازی کردن خود و اینکه آیا این موضوع منوط به  کاندید شدنش در جشنواره فجر هست یا نه،گفت: اگر قرار باشد کاندید شوم قطعا به خاطر بازی کردن در فیلم وحید جلیلوند بوده و در ادامه اینکه مطمئن نیستم بعد از این بتوانم نقش های دیگرم را به این خوبی ایفا کنم چراکه گروه در بازی یک بازیگر بسیار تاثیر گذار است.

زندگینامه سحر احمدپور

سحر احمدپور - Sahar Ahmad Pour

عکس سحر احمدپور در جشنواره فیلم فجر

سحر احمدپور - Sahar Ahmad Pour

تصاویر سحر احمدپور با حجاب برتر

سحر احمدپور - Sahar Ahmad Pour

بیوگرافی و عکس سحر احمدپور

سحر احمدپور - Sahar Ahmad Pour

سحر احمدپور بازیگر جوان ایرانی

سحر احمدپور - Sahar Ahmad Pour

آلبوم تصاویر سحر احمدپور

سحر احمدپور - Sahar Ahmad Pour

عکسهای جدید سحر احمدپور

سحر احمدپور - Sahar Ahmad Pour

سحر احمدپور با پوشش چادر در جشنواره فیلم فجر

سحر احمدپور - Sahar Ahmad Pour

گالری تصاویر سحر احمدپور

سحر احمدپور - Sahar Ahmad Pour

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام سحر جان با اینکه فیلمی که بازی کردی رو ندیدم اما بهت توصیه می کنم بازیگری رو ادامه بده واقعا یه انقلابی به پا کردی تو بازیگرای خانم انصافا ایولا داری سحر جونم * البته این جمله رو با احترام به تمام بازیگرای خانم گفتم* به کسی جسارت نمی کنم*

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا