بیوگرافی امیرحسین آرمان + عکس و مصاحبه

عکس پدر و مادر امیرحسین آرمان
عکس پدر و مادر امیرحسین آرمان

بیوگرافی امیرحسین آرمان همراه با مصاحبه و عکس

امیرحسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی است، با تخصص در کار دکوراسیون، مسلط بودن به زبان انگلیسی و روانشناسی، خواننده هم است وی مجرد است و تاکنون ازدواجی نداشته است با بیوگرافی امیرحسین آرمان در بیوگرافیها همراه باشید

شروع بازیگری

سال 1381 با شرکت در کلاس‌ های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخت و سال 83 بود که بطور حرفه‌ ی وارد عرصه سینما شد

محمدرضا شریفی‌ نیا وی را برای فیلم ازدواج به سبک ایرانی سال 83 به حسن فتحی معرفی کرد و او اولین تجربه خود را در این فیلم کسب کرد

عکس امیرحسین آرمان در مانکن

امیرحسین آرمان در مانکن
امیرحسین آرمان در مانکن

رسیدن به شهرت

با نقش کیوان سریال کیمیا در سال 1394 در نقش شهریار کامفر به یکبار به شهرت رسید، دربیوگرافی امیرحسین آرمان زمان به شهرت رسیدن وی را زمانی میتوان گفت که در سریال پریا در نقش یک فرد ایدزی بازی کرد

از این رشته به آن رشته

جالب ترین نکته بیوگرافی امیرحسین آرمان عزیز ماجرای درس خواندن او است :

رشته اصلی‌ ام در دبیرستان، تجربی بود اما می‌ خواستم هنر بخوانم

یک اشتباه کوچک کردم به جای مبانی هنرهای تجسمی دو، کتاب 1 را خواندم و امتحان تغییر رشته را از دست دادم بعد از آن، کنکور دادم و زبان قبول شدم که نرفتم بعد از این همرفتم سربازی …

بعد از سربازی یک ترم روانشناسی خواندم، بعد آن را هم ول کردم و آمدم طراحی دکوراسیون داخلی خواندم و لیسانس گرفتم

بیوگرافی امیرحسین آرمان و عکسهای جدیدش

امیرحسین آرمان پریا
امیرحسین آرمان پریا

ازدواج امیرحسین آرمان

پر جستجوترین مسئله در بیوگرافی امیرحسین آرمان عزیز بحث ازدواج و همسرش است امیرحسین مجرد است و درباره عشق میگوید:

من در زندگی شخصی ام به عشق اعتقاد دارم و عاشق شدم

اما ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده. خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر شما در سنی ازدواج کنید که عشق برای تان به وجود آمده خیلی بهتر از آن است

شغل دوم و خوانندگی

وی علاوه بر هنر بازیگری در عرصه خوانندگی و مدلینگ لباس هم فعالیت دارد،

او اولین آهنگ خود را در عید نوروز 1394 بنام آتش و دومین اثرش رو در فروردین 1395 با همکاری امیر مسعود با نام هر شب منتشر کرد

عکسی که امیرحسین آرمان در اینستاگرامش منتشر کرد

بازیگری بدون آموزش

کشش به سوی این حرفه اگر در ذات فرد باشد منجر به موفقیت می شود

تکنیک بازیگری آموختن، به حتم به بهبود نقش آفرینی کمک می کند ولی لزوم کار نیست و بی آموزش نیز می توان بازیگر موفقی بود

موسیقی

موسیقی دغدغه بسیار جدی من است و این روزها بیشتر وقتم را صرف آن می کنم، اما اگر مردم انتقاد کنند دیگر نمی‌ خوانم

من در کار هنرپیشگی همیشه پافشاری داشته‌ ام اما چون موسیقی را در کنار آن جلو می‌ برم، پافشاری آن مدلی نخواهم داشت

دعوت شبکه جم

از شبکه جم پیشنهاد کار دارم به من گفته شده در همان زمانی که سریال پریا پخش می شود، به ترکیه مهاجرت کنم و با آنها هر مبلغی که می خواهم قرارداد ببندم که من نپذیرفتم

امیرحسین آرمان در کنار پوریا پورسرخ در سریال کیمیا

فیلم های امیرحسین آرمان

سینما

  • 1396دشمن زن
  • 1395نهنگ عنبر 2
  • 1394آنها
  • 1393خبر خاصی نیست
  • 1393داره صبح میشه
  • 1393شیفت شب
  • 1392نازنین
  • 1391بشارت به یک شهروند هزاره سوم
  • 1391ساکن خانه چوبی
  • 1390دوباره باهم
  • 13٨٩من مادر هستم
  • 1389برف روی شیروانی داغ
  • 1389در امتداد شهر
  • 1388بیداری رؤیاها
  • 1388یه حبه قند
  • 1387امشب شب مهتابه
  • 1386صد سال به این سالها
  • 1385هدف اصلی
  • 1383ازدواج به سبک ایرانی

فیلم های تلویزیونی

  • سال پخشنام سریال
  • 1391–1392کلاه پهلوی
  • 1392سرزمین کهن
  • 1392پیدا و پنهان
  • 1392زخم
  • 1394کیمیا
  • 1395پریا
  • 1396مرز خوشبختی
  • ***بانوی عمارت

نمایش خانگی

  • 1397 ممنوعه
  • 1398مانکن

مصاحبه با امیرحسین آرمان

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافی امیرحسین آرمان مصاحبه اختصاصی که با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بیوگرافیها همراه باشید

امیرحسین آرمان بازیگر جوان سینمای ایران، بازیگری که چند سالی است بر پرده‌های سینما ظاهر شده است، بازیگری که دورنمای خوبی از فعالیت‌های هنری وی به چشم می‌خورد، می‌گوید از آن دست بازیگران نیست که سینما او را انتخاب کرده باشد یا او سینما را بلکه معتقد است هردو با هم منتخب یکدیگرشدند و می‌گوید که با تخصص در کار دکوراسیون، مسلط بودن به زبان انگلیسی و آموختن علم روانشناسی، بازیگری را پیشه حرفه‌ای خود کرده است و امید دارد دراین وادی خوش بدرخشد. آرمان را با چهره‌ای آرام بر پرده سینما‌ها می‌شناسیم.

چهره‌ای آرام برخلاف صدایش که پر از شور است وجوانی، شور و اشتیاقی که نوید روزهای روشن را می‌دهد، روزهای روشنی که نقش آفرینی‌های همین اولین‌های راهش خبر از موفقیت آینده را می‌دهد. صدایش از پس فاصله به گوش می‌رسد، فاصله‌ای دور از پایتخت، جایی حوالی شهر لاهیجان، همان جایی که برای بازی در فیلم «ساکن خانه چوبی» آخرین کار حسینعلی لیالستانی رفته است.

درپس صدایش صوت امواج دریا است… در فاصله مکانی دور به گفت‌و‌گو با امیرحسین آرمان نشستیم که می‌توان او را از جمله بازیگران خوب امروز و آینده دانست.

دختر بچه‌ای شش ساله است، علاقه زیادی به دایی‌اش دارد و دایی او به جبهه می‌رود‌… فیلم داستان تنهایی‌های دختر پس از عزیمت دایی‌اش به جبهه است.فیلمی که ژانر دفاع مقدس ندارد و حول‌وحوش جنگ نمی‌گذرد، دنیای خاص خود را دارد که باید دید.دراین فیلم نقش دایی دختر شش ساله را بازی می‌کنم.

این‌گونه از روایت آخرین کار خود می‌گوید؛ همان فیلمی که او را به شمال کشور کشانده است و می‌گوید که احتمال رسیدن فیلم به جشنواره فیلم فجر زیاد است. فیلمی که نقشی متفاوت از تمام نقش هایش را در آن بازی کرده است. آرمان بازیگر جوان خوش آینده سینمای ایران با گفتن از آخرین کار خود برمی‌گردد به روزهای نخست به همان روزی که تصمیم قاطع گرفت که گذشته از همه تخصص‌هایش بازیگر شود.

بیوگرافی امیرحسین آرمان همراه با مصاحبه
بیوگرافی امیرحسین آرمان همراه با مصاحبه

ازچه سالی وچه شد که نام امیرحسین آرمان میان نام بازیگران نام آشنای کشور قرار گرفت؟

سال1381 بود. با شرکت در کلاس‌های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال 83 بود که به‌طور حرفه‌ای وارد عرصه سینما شدم. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش‌آفرینی کردم.

امیرحسین آرمان درحالی از «ازدواج به سبک ایرانی» اولین کار سینمایی خود می‌گوید که نگاهی به کارهای او درهشت سال فعالیت هنری نشان می‌دهد سال 85 «هدف اصلی » سال 86 «صدسال به این سالها» سال 87«امشب شب مهتابه» سال 1388 «بیداری رؤیاها» و «برف روی شیروانی داغ» سال 1389 در دو فیلم «یه حبه قند» و «من مادر هستم» سال 90 نیز در فیلم « دوباره باهم » نقش‌آفرینی کرده است ودر حال حاضر در فیلم «ساکن خانه چوبی» مشغول بازی است که همه به نوعی از کارهای خوب سینما بوده و نمایانگر این است که با تمام جوانی درعرصه هنر هفتم آرمان می‌داند که چگونه انتخاب کند.

آموختن آکادمیک بازیگری چقدر در موفق بودن یک بازیگر مؤثراست؟

کشش به سوی این حرفه اگر در ذات فرد باشد با به بالفعل شدن منجر به موفقیت می‌شود. تکنیک بازیگری آموختن، به حتم به بهبود نقش آفرینی کمک می‌کند ولی لزوم کار نیست و بی‌آموزش نیز می‌توان بازیگر موفقی بود که نمونه از این دست بسیار است.

 بین علاقه و توانایی تفاوت بسیاری است.داشتن قدرت بازیگری و توان آن رکن اصلی است که باید به آن رسید، وقتی به این نقطه رسیدی آسوده نقش‌آفرینی می‌کنی و با مخاطب ارتباط برقرارخواهی کرد و به مرور این جنس از نقش‌آفرینی و ارتباط با مخاطب عمیق‌تر و سریع‌تر نیز می‌شود که رسیدن به مرز دلچسب بودن از دید تماشاگر از آمال هر بازیگری است که نشان از قدرت بازیگری وی دارد.

آرمان درحالی از تکنیک‌های آموزشی بازیگری می‌گوید که معتقد است به خاطر فرد خاص یا دیده شدن بازیگر نشده است بلکه همیشه در وجودش حس خوبی نسبت به حرفه بازیگری داشت که درنهایت آن را به هدف مبدل کرد و به آن رسید.رسیدنی که درابتدای راه خوب گام برداشته است و اگر چنین ادامه دهد نام آشناتر از این که اکنون است در سینما خواهد بود.

وقتی مقابل دوربین قرار می‌گیرید چگونه غرق نقشی می‌شوید که شما نیست ولی چنان ساده برخورد می‌کنید که گویی شما همانی هستید که در فیلم است؟

باید نقش را شناخت واین شناخت با مطالعه شکل می‌گیرد. مطالعه مردم که به اصل مردم شناسی برمی‌گردد. مطالعه توانایی‌ها که به قدرت خود و شناخت ازخود دارید و باید خود را به دقت از توان جسمی و کلامی و… درآینه خوب نگاه کرد تا نقش خوب آفرید، نقشی که ارتباط با مخاطب را راحت برقرار کند.

 مطالعه دیگر چگونه مواجه شدن با نقش است، این‌که چگونه به نقش بنگری و ازچه زاویه‌ای به دنیای آن ورود داشته باشی که طبیعی‌ترین بازیگری را شکل‌دهی که به دل تماشاگر بنشیند در این فضا نحوه فیلمبرداری و کارگردانی نیز نقش مؤثری دارد و این سه ضلع مثلث که از بازیگر شروع شده و با تأثیرات هدایت کارگردان و تجهیزات فیلمبرداری به هم متصل می‌شود ستون‌های یک هنرآفرینی موفق است.

آرمان این‌گونه از چگونگی نقش آفرینی‌های خود می‌گوید همان نقش‌هایی که تاکنون تکراری درآنها دیده نشده است و حتی می‌گوید در دو فیلمی که نقش سرباز را بازی کرده است و هنوز فرصتی برای اکران عمومی آنها ایجاد نشده است نیز تنها لباس سرباز برتن دارد و نقش دو انسان متفاوت را بازی کرده است که به استدلال وی هر سربازی یک فرد جدا از سربازدیگری است که کاراکتر خاص خود را دارد.

زمانی به جشنواره فجر نمانده است در این جشن بزرگ سینما شاهد چه بازی‌هایی از امیرحسین آرمان خواهیم بود؟

با بازی در فیلم «ساکن خانه چوبی» در جشنواره فیلم فجر خواهم بود.

جشنواره فجر جشن سینماگران ایران است دراین جشن بزرگ یک سال تلاش سینماگران ایران به نمایش درمی آید. دراین جشن بزرگ سینماگران دور هم جمع می‌شوند فیلم‌ها را نگاه می‌کنند و کمی در حال و هوای سینمای قدیم فرو می‌روند. سینمایی که زیاد هم از تغییر شکل آن نمی‌گذرد، ازهمان روزهایی می‌گویم که مقابل گیشه سینماها تماشاچیان در صف‌های طویل پشت سرهم می‌ایستادند تا بلیت خریده و راهی سالن‌هایی شوند که فیلم‌های ایرانی بر پرده آن به نمایش درآمده بود سینمایی که دراین چند سال اخیر از تب و تاب افتاده ولی بی‌رمق همچنان ادامه راه می‌دهد.

چرا گیشه‌ها کم فروش شدند و تماشاچیان مشتاق بی‌اشتیاق؟

باید ریشه‌ای نگاه کرد تا ریشه‌ای مشکل حل شود. کمبود سوژه‌های اثرگذار، تعداد کم سینماها، بی‌توجه‌ای به خواسته مردم و… باعث کم شدن صف کشیدن‌های مردم برای دیدن یک فیلم سینمایی است درحالی که سابقه نشان داده است اگر فیلم خوب ساخته و اکران شود مردم با همان اشتیاق برای دیدن می‌آیند و رکود فروش گیشه‌ها از بین می‌رود. این‌که فیلم‌های مناسب برای اکران با مانع مواجه می‌شوند یکی دیگر از مشکلات سینمای امروز است.

وی این‌گونه از فروش گیشه‌های سینماهای ایران می‌گوید و درادامه به اعتقاد امیرحسین آرمان این جوان بازیگر موفق سینمای کشور، اگر فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه پرفروش‌ترین فیلم امسال محسوب می‌شود تنها به دلیل نوستالژیک بودن فیلم و وجود یک سوژه ناب نبود بلکه درهمه دنیا و در تمام سینماهای جهان فیلم کودک پرفروش است. آرمان می‌گوید اگر فیلمسازی کم شود ولی با کیفیت و خوب باشد و اکران‌ها دچار گره نشود روزگار خوش سینما باز خواهد گشت.

عکس جذاب امیرحسین آرمان

ازمیان سینما و تلویزیون کدام برای «آرمان» هدف است؟

برای تلویزیون تاکنون تنها یک کار انجام دادم و آن «کلاه پهلوی» بود که آن نیز از جنس کار تلویزیونی نبود و کارگردان آن نیز سینمایی بود. تاکنون به صورت جدی به تلویزیون فکر نکرده‌ام ولی درهای ورود به این دنیا را نبسته و شاید روزی با حضوری بیشتر دراین فضا کارکردم.

نقطه اوج ازدیدگاه کنونی «آرمان» به عنوان یک بازیگر جوان که با انتخاب‌های سنجیده تاکنون موفق جلوه کرده است چیست؟

هرفردی دردنیای حرفه‌ای خود ایده‌آلی دارد و مقصودی، وقتی که پا دراین عرصه هنری گذاشتم هدفگذاری‌هایی کرده بودم که به‌هم‌ریختگی دوسال اخیر سینما نقطه‌های تعیین شده‌ام را تغییرداد ولی این به‌هم ریختگی ریتم و کند شدن مسیر رشد باعث تغییر مسیرم نشد بلکه موجب شد مقاوم‌تر به سوی هدف حرکت کنم و آن رسیدن به جایگاه خوب بازیگری در نگاه مردم والبته خودم است که تا خود از خود راضی نباشی موفقیت به سوی تو حرکت نمی‌کند.

عکسی از جدیدترین کار امیرحسین آرمان مانکن

بیوگرافی امیرحسین آرمان | بیوگرافی‌ها‌دات‌کام

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

۲۱۴ دیدگاه

  1. سلام من وقعا از امیر حسین خوشم میاد دوسش دارم ولی نمیدونم چرا ایشون تو حرف فیلمی که بازی می کنند نقشش عجولانه هست نه تنها در تلویزیونی در سینمایی هم همینطوره مثل پریا . کیمیا .نازنین……..
    و خیلی خوش تیپه و امید وارم نظر منو ثبت کنین

  2. زیبایی ظاهر اصصلا قابل انکار نیست دکستان خوبم اما مسسعله اینجاست که آدما خودشون از خودشو چیزی ندارن اگه کسی زیبایی دارد اونو خدا بهش بخشیده و خودش به دست نیاورده کاش اونقد که به ظاهر نگاه میکردیم به باطنمون هم توجه میکردیم البته قابل دیدن نیست ولی تا حالا با خودتون فکر کردید که توی دنیا چیزای مهمتری هست که من و شماها ازش غافلیم تصور کنید خدایی که بندگان زیبا آفریده و چیزای قشنگ دیگه خودش چقد زیباست پس چرا عاشق خدا نباشیم برای خدای خودمون شعر نگیم از زیباییش تعریف نکنیم واقعا چرا؟من خودم هم چهره های چذاب را دوس دارم اما هیچ وقت نباید ازاونا توی دلم یه بت بسازم و..خدای خودمو فراموش کنم این نامردیه احساس میکنم وظیفه دارم نسبت به جامعم که اگه چیزی میدونم بگم ما باید هم دیگه رو آگاه کنیمبیایید به اون چیزی دل بدیم که ارزششو داره و با تعریف بی جا از آدمای به ظاهر خوشتیپ کاری نکنیم مغرور شن ….چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید.واعظدرونی…….

  3. سلام امیرحسین جان من مطمئن نیستم که این نوشته های مارو میخونی یا نه ولی اگر میخونی میخواستم ازت خواهش کنم یه سری به مدرسه ما بزنی بابا به خدا هلاکتم تو رو ارواح خاک هرکی دوست داری بیا آدرسشم اینه جاده ورامین شهرری قلعه نو مدرسه الهام شریعت

  4. سلام آقای آرمان خسته نباشین من اهنگ جدید شما یعنی اهنگ هرشب رو دانلود کردم وهمش اونو گوش میدم مثل همیشه صداتون خیلی دلنشین، مردونه و پر از احساسه . خیلی خوشحال میشم یه روزی بتونم شما رو ببینم و باهاتون حرف بزنم تو تعطیلات قراره بخاطر عمل انگشتم بیام تهران امید وارم ببینمتون .

    1. با سلام وخداقوت خدمت شما زحمت کشان،من یکی ازطرفداران اقای امیرحسین ارمان هستم خیلی چهره وصدای ارامش بخش وزیبایی دارن.من ازبازیهای ایشون خیلی خوشم میاد وانشاءالله ایشون درصحنه خوانندگی خیلی خوش بدرخشندسلام خیلی مخصوص من رو به ایشون برسونین ولطفا به من بگین خودایشون پیاما رو میخونن اگه میخونین سلام اقای ارمان خیلی دوست داشتنی هستین خوش به حال اطرافیان سلام مرابه مادرتان برسانین راستی ادرس سایتتون رو میخواستم به امیددیدار.

  5. چرا حسادت همه جا باید باشه یعنی چی از امیرحسین ارمان تعریف شده گفتید نظرت و واسه خودت نگه دار؟؟؟؟؟ یا خانم مهناز افشار مثلا کی هست حالا که خودش طوری رفتار کرده که مردم اونطوری می گن…هرگز کسی مثل گلزار نمیشه تو سینما و خودش و حق داره بگیره همینطور امیرحسین…امان از حسادت

  6. سلام اقای ارمان اینجا سایته خودتون همه خودمونی هستن باشما میاید مدرسه مون ما عاشقتنویم به خدا پروین اعتصامی شهر ری فدائیان اسلام قربونت برم بای عشقم بوس بوس فدااااااات مدرسه مون بیایی کمیا بازی کنی. پریا پخش کنی بوس بوس خدافظ

  7. سلام امیرحسین آرمان واقعا تو کیمیا خوش درخشیده همه چی این پسر خوبه بازیش قیافش صداش که محشره فوق العادس طراحی دکوراسیون ، مسلط به زبان انگلیسی ، خواننده و … کلی کارای دیگه و ویژگی های فوق العاده ای دیگه تازشم ورزشکاره یه شعار معروفم داره هرگز نشه فراموش ورزش نشه فراموش و کار جدید آقای سهیلی زاده برا شبکه ۳ فک کنم به اسم پریا هم بازی میکنه . خلاصه این پسر بمب انرژیه امیدوارم تا آخر خوب بمونه – برید به چنلمون امیر آرمان یه سری بزنید ضرر نمیکنید مطمئن باشید . good by

  8. یعنی مردم ایران فقط بلدن شایعه هاروباورکن،بابامهنازافشاربیچاره خودش میگه شایعس که همسرم ده سال ازم کوچیکتره،بعدشم گلزارمگه چیه که میگین مهنازافشارناامیدشده ازازدواج باهاش،بخداگلزاردرحدی نیست که بشه راجبشم نظرداد،درضمن گلزاروامیرحسین آرمان رودخترای بی جنبه وعقده ای ایران معروف میکنن،واقعاخاک توسردخترای عقده ای وپسرندیده ایران.

  9. زمین به آسمون بیاد آسمونم بیاد زمین…عوض نمیشه حرف من خیلی دوست دارم همین
    وای من خیلی امیر حسین آرمان رو دوست دارم بازیش حرف نداره
    راستی کسی میدونه ازدواج کرده یانه؟ بعضی ها میگن ازدواج کرده ولی من هر چی تو اینترنت سرچ میکنم امیر حسین آرمان و همسرش به نتیجه ای نمیرسم لطفا اگه میدونید بگید چون خیلی کنجکاوم خانومش رو ببینم البته اگه ازدواج کرده باشه

  10. تو فامیلای امیرحسین ارمان اینا همشون خوشگل و خوشتیپ و خوشهیکلند تازه فهمیدم که یکی از افراد بسیار مهم و تحصیل کرده با امیرحسین نسبت فامیلی داره که خارج از کشوره اما در ایران ادم مهمی بود و بسیار معروفتر از امیرحسین ارمان….خودش که ماهتر و خوشتیپتر از همه بازیگراست

  11. اگه خواستی دعات مستجاب بشه فقط کافیه یکبار یک سه شنبه بری مسجد جمکران….من خالم مریض بود فلج شده بود مادر بزرگم رفت جمکران واسش دعا بکنه دم صبح بود از این طرف خالم صبح پاشد دید می تونه راه بره…به همین سادگی…..به همین قشنگی امام زمان شفاش داد
    من عاشق امیرحسین ارماااااااااااااااانم
    محمدرضا خواننده ۲۹ اسفند اسایشگاه سالمندان ک اجرا داشته

  12. محمد رضا که دارید می گید از ایران رفته واسه چند ماه رفته …خودم تو اینسنا گرامش دیدم فیلم شیفت شب و چیز خاصی نیست تو جشنواره از امیر سین اکران شده
    اگه خواستید دعاتون مستجاب بشه همیشه نماز اول وقت بخونید به ژدر و مادر احترام بگذارید و مردم ازاری نکنید

  13. من مریضم به تن خاطره ها…..من میان دل حسرت خوابم
    حسرت لحظه ای پروانه شدن….. پر زدن در طمع ماه شدن….نور شدن
    آهنگ زیبای دیگه از محمد رضا که حرفش اینجاست که تقدیمش می کنم به امیر حسین آرمان
    دوستت دارم به خاطر بازیها و رفتار قشنگت

  14. وقتی بیماریهای کوچیک و نادیده بگیری مشخصه که به سرطان تبدیل می شه
    با اولین اثاره درد و سوزش باید به دکتر متخصص مراجعه کرد که با گذشت زمان به تومور یا سرطان تبدیل نشه…..هنرمندها چون گرفتارند زیاد به خودشون اهمیت نمی ده..
    من عاشق امیرحسین ارمان هستم چون هیچی کم نداره

  15. چه سرطان افتاده تو قشر هنرمندان و ورزشکارا دور از جونه سالماشون
    من امیر حسین ارمان و خیلی دوست دارم با اینکه سنش از نواب صفوی و شهاب حسینی و گلزار کمتره اما خیلی ازشون بهتره از هر لحاظ
    هنوز کسی نمی دونه چه ماشینی سوار می شه و کجا زندگی می کنه ایول به با کلاسیش

  16. امیرحسین جان عاشقتم چون واقعا همه چیز تموم هستی
    در ضمن خبری شنیدم که اون محمدرضا خواننده ای که اینجا حرفشه و داره البوم می ده بیرون و دوتا اهنگ خوب هم با صدای خوبش داده بیرون قراره در مراسم تشعیع جنازه مرتضی پاشایی به همراه گروهش خضور داشته باشه تو فیس بوکش گفته
    روحت شاد مرتضی جان

  17. امیرحسین ارمان ازدواج کرده خودم عکس خودش و زنش و تو جشنواره دیدم زنش خوشگله و به هم می اومدند اصلا فکر نمی کردم متاهل باشه اما بعید هم نیست که با این همه وقار کسی به عنوان همسر تو زندگیش باشه

  18. خوب خوشگله زهرا خانوم چرا حقارت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه به زور خواستند زنش بشن من کامنتها رو خوندم همه رو دارند شعر می نویسند شما لطف کن تعبییر دیگه نکن
    دست خودم نیست که قلبم پیش تو گیره از خوبیاته که عشقت از یادم نمیره

  19. اون از من گذشت و از من برید و رفت به خاطرش این خونه مثل غربت شده
    دوستت دارم امیرحسین چون محجوبی
    محمدرضا با حافظ ناظری پسر شهرام ناظری دوسته معلومه خواننده خوبی باید باشه از این در پیتها نیست

  20. تو کنسرت فرزاد فرزین محمدرضا رو دیدم اولین خواننده ای هست که نیومده معروف شده تا حدی و مخاطب جذب کرده اون هم تو این ولوشوی بازار موسیقی…
    امیرحسین هم واقعا پسر خوب و با اخلاقی هستش من ایشون رو هم از نزدیک دیدم اصلا خودش و نمی گیره
    چه سخته دل بدی و ندونی
    بیراهه نرفته مسیر ه بی عبوره

  21. تو که تو فال منی مگه میشه از حال من بی خبر باشی
    تو که جون منی مگه می شه از حالم بی خبر باشی
    محمدرضا یک وبلاگ نمی زنه نمی دونم چرا آهنگ با بلوتوث می ده بیرون
    خودش میگه بعد ار آلبوم اما خوب دوتا از آهنگاش الان با بلوتوث اومده بیرون
    صد رحمت به امیرحسین ارمان

  22. عر و اهنگ نقاب همونی هستش که شیرین دخت جان نوشته بله من اشتباه متوجه شده بودم اما همکاری خواهر در سه آهنگ برادر دیگه جای تکذیب نداره در اولینآلبوم چون محمدرضا خوانند مورد علاقه و امیر حسین ارمان بازیگر مورد علاقه من هستش و من کارای این دو عزیز و با اینکه اونقدر ا رسانه ای نیست اما از گوشه و کنار دنبال می کنم و پیگیر هستم

  23. سوگل جان اطلاعات غلط نده درسته محمد رضا اهنگ نقاب و خونده اما متن دکلمه اینه که خواهرش خونده
    هنوز به دنبال خویش می گردم
    به دور از محاصره ی هر نقاب
    تا چهره در اینه خورشید
    شوم من ماهتاب آسمان…..
    اونکه شما می گی ماله سینا یساری هستش سوگل خانوم نه محمدرضا و دکلمه خواهرش من متن دکلمه رو نوشتم الان دیگه
    امیرحسین جان دوستت داریم ۱۰۰۰۰ تا

  24. نقاب از چهره بر دار
    به وجدانت رجوع کن
    ببین از صبح تا شام
    چه کردی با دل خود؟؟؟؟؟
    این آهنگ و که شعرش و نوشتم همون خواننده محمد رضا خونده که نو سایت قبلی امیرحسین حرفش بود با صدای دکلمه خواهرش این متن هم همون دکلمه ست
    اهنگ قشنگیه واقعا من تقدیمش می کنم به همه شما عزیزان

  25. دلواپسم بودی…………..!!!!!!!!!!
    مگه می شه باور کرد
    شیرین خانوم یک دونه باشی چقدر مهربونی که میای این همه زیبا جواب می دی
    معلومه دختره آداب دانی هستی موفق باشی خانوم
    امیرحسین ارمان دریغ از یک برگه مصاحبه در مطبوعات بابا کلاس بالا بابا بهرام بیضایی

  26. گاهی اوقات نفرین زودتر از دعا می گیره
    یک دوست داشتم چند سال با یک پسری اشنا بود رو حساب ازدواج اما پسره رفت با کس دیگه ازدواج کرد و فقط اومده بود ذهن دوست من و درگیر کنه و احساسش و به بازی بگیره بعد از دو سه سال پسره به خاطر جهنم زندگیش مجبور شد زنش و طلاق بده و جالبه درمانده اومد سراغ دوستم که فقط باعث شد دوستم یاد نفرینش بیفته
    امیرحسین خان کاش سایت به روز داشتی تا ازت خبر لحظه به لحظه داشتیم
    به هر حال شبهای قدر شبهای حاجت و دعاست

  27. این چیزی که می گم ربطی شاید به استجابت دعا نداشته باشه اما تو مجلسی بودم تو همین ایام ماه رمضان داشتند می گفتند گناه کردن و ادامه دادن اون باعث میشه حرف حق و درست دیگه رو انسان تاثیر نداشته باشه و انسان مدام اشتباهات خودش و بکنه جالبه بدون اینکه حواسش باشه حتی ممکن اون گناه یک دروغ کوچیک باشه داشت می گفت گناه حتی کوچک چقدر در درست زندگی نکردن تاثیر داره
    کسی که مدام داره اشتباه می کنه به ضرر خودش و دیگران شاید داره گناهی و تکرار می کنه که حرف حق روش تاثیر نداره و سریع باید توبه کنه
    امیرحسین جان دوستت دارم چون بازیگر خوبی هستی

  28. خوبان را باید روی چشم گذاشت
    چشمهایم بهانه ات را می گیرند کجایی؟؟؟؟؟
    رسول اکرم فرمودند وقتی خواستی دعات زود مستجاب بشه اول گره از گرفتاری کسی باز کن
    مایه اصل و نصب در گردش دوران زر است
    مدام خون می خورد تیغی که صاحب جوهر است
    برای اون مهربانی که مبتلا به سرطان شده هزران بار یا حی یا قیوم

  29. بچه ها یک جایی خوندم وقتی از خدا یک چیزی می خوای و دستت رو به اسمون واسه دعا باز شده باید به خدا امید داشته باشی که دعات مستجاب میشه اینطوری خدا زودتر خدا صدات و می شنوه و دعات مستجاب میشه هیچ اداب و ترتیبی نجو هر چه می خواهد دل تنگت بگووووو
    چون ادم ناامید دیر صداش به خدا می رسه

  30. برای کسی که برایت نمی جنگد نجنگ و اشکهایت ر ا به خاطرش پاک نکن بلکه کسی که اشک تو را در آورده پاک کن از زندگیت….. زندگی زیباست چرا که ساختن دقایقش به دست ماست
    نماز و روزه همگیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قبول حق

  31. که عشق اسان نمود اول ولی افتاد مشکلهاااااااااااااااااااااا
    امیرحسین جان دوستت داریم به خاطر همه چیزای خوبت
    در ضمن عکس تولد دو سالگی امیر علی پسر شهاب حسینی هم سرچ کنید به خاطر شعر کودک و نظر شیما جان گفتم

  32. عشقه عشقه خود عشقه که داره در میزنه
    در و باز کن که دلم واسه تو پر میزنه
    چقدر شعر کودک قشنگ بود…..پسر شیلا خداداد و دیدید ۱ سالشه تو صورتش فقط دو تا چشماش معلومه ای جانم خیلی جیگره ماشالله
    امیرحسین ارمان خیلییییییییییییییییییییییی کلاس داری که ابهت بهت داده

  33. من می خوام مثل گذشته عاشقم باشی و برگردی اینجا
    قلب من از روزی که تو رفتی گرفته چشام و رو به دنیا بستم برگرد باز اینجا
    اخر نفهمیدیم شهاب حسینی چه مشکلی داشته که رفته بیمارستان از بس هر کی رسید تو اینترنت یک چیز نوشت
    خودش گفته ۱ سال از نظر روحی و روانی اوضاع خوبی نداشتم و خستگی کاری هم بوده
    امیرحسین ارمان هم که هنوز از خودش و فیلمهاش خبر تازه ای ندیدیم و نشنیدیم

  34. چقدر شعر کودک زیبا بود
    فقط اون کودکی که تو ماهواره تبلیغ پریوم مای بیبی می کنه و برید ببینید عاشقش میشد همون که لباس مشکی و مچ بند مشکی داره با میکروفن تبلیغ می کنه
    امیرحسین ارمان کمی قاطی مردم باااااااااااااااااااااااااااااش

  35. میدونم نشنیدی از من یکبار بگم دوستت دارم
    میدونم قدر یک دنیا به احساست بدهکارم
    من از امیرحسین ارمان خیلیییییییییییییییییییییییی خوشم میاد فیلمهاش و کمابیش دیدم اما چرا تو برنامه های تی وی نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  36. دارید راجع به زن زیبای ۲۰۱۴ حرف میزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونکه من به راحتی اب خوردن سرش هوو اوردم که …..جمع کنید این بساط وووووووووووووووووووووووو.وضیعت سینما جالب نیست اصلا…..ار هر انکه به ان دلبسته ام از هر انچه که به ان وابسته ام با نگاه رو به دنیا بسته ام…..
    خسته ام من خسته ام من خسته ام

  37. وای بر من که پس از این همه رنج باز به تو می اندیشم…..به تو ای مخمل ناز…..به تو ای غنچه باز به تو ای برده مرا از خاطر….به تو ای از دل زارم غافل……بر نگون بختی خود بر شب تار که به من گفتی دوستت دارم و این جمله زود هنگام فراومشت شد….به راستی وای بر من که پس از این همه رنج باز به تو می اندیشم….امیرحسین دوستت دارم

  38. چیییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوشم باشه زیباترین زن ۲۰۱۴ میشه مادر بزرگ نوه من….دوستان قدمت یک زندگی استوارو داشته باشید فقط……والا خان و اقای امیررضا از رویا دست بر دارید خواهشا…..خوبیت نداره…. کسانیکه در صلح و ارامش به سر می برند یک قدم از دیگران و کل دنیا بالاتر قدم بر می دارند (((از جان تینچر)))) مدتهاست سینما نمیرم به خاطر همون اوضاع بازیگر و فیلمش….

  39. والا خان داداش داری راجع به مادر بچه های من صحبت می کنی!!!!!!!!!!! نگفتیم که چشم نخوریم دوستان زیباترین زن ۲۰۱۴ مادره بچه های من هستش که ایشون میشن منزل بنده یا به قول امیروزیا زنم حالا با کلاسش همسره یا خانومم…قسم بر جامه ی پاکی که از عشقت به تن کردم….که تا جان در بدن دارم فراموشت نخواهم کرد….سایت با کلاس وخوبی بود امیرحسین ارمان

  40. زیباترین زن ۲۰۴۱ که قراره با من ازدواج کنه که بابا….دیریست که دلدار پیامی نفرستاد….ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد….صد نامه فرستادم و ان شاه سوران….پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد
    خدایش امیرحسین ارمان اخره کلاسه…..

  41. چرا با من فقط با من نمیشه چلچراغ چشم تو روشن؟….چرا با تو فقط با تو نگاه من نمیشه لایق خواستن؟ شکوه جان اون خانوم که می گی واقعا زیباست اما امیرحسین با هر کس ازدواج کنه خوشبختش می کنه چون یکی از بهترین حسنهای امیرحسین اینه که به هر جا برسه تازه به دوران رسیده نیست و نمیشه و این واسه یک زن یعنی وفاداری و خوشبختی…

  42. بچه هااااااااااااااااااااااااااا عکس زیباترین زن ۲۰۱۴ ونزویلا رو دیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا زیباست…امیرحسین ارمان برو باهاش ازدواج کن…..من نه بدم نه بد ترین من نه همیشه خوب تو من نه بدم نه بدترین….

  43. یک شب مجنون نمازش را شکست…بی وضو در کوچه لیلا نشست…..عشق انشب مست مستش کرده بود….فارغ از جام الستش کرده بود…..ادمین جام مرسی از سایتت …پسر خوشگل سینمای ایران از تو هم مرسی که کمی کلاس اوردی تو سینماااااااااااااااااااااا…..دوستت دارم دوستت دارم تو رو تنها نمی گذارم…..دلتنگم دلگیرم بی تو من میمیرم…..یک روز ساده دل میبری عزیزم….یکروز قهری یکروز اشتی عزیزم….اگه پای کس دیگه وسط باشه نمی گذارم نمی گذارم….

  44. در انتظار گذر چند ثانیه
    صبر کن
    تنها برای بودن باش…..بمان
    وضیعت سینمای ایران بیشتر از لحاظ بازیگر خانوم جالب نیست بازیگرای مرد هم همه تکراری شدند فیلمنامه هم اصلا خوب نیست…نگید چرا کسی نمیره سینما….باز صد رحمت به امیرحسین ارمان اونای دیگه که کارشون ول کردن مدام از زندگی و ماشیناشون عکس میگذارند….اون هم واسه مردم گرفتار

  45. ایشون سوپراستار اینده سینما هستند کسی هم که نمی تونه بهتر از خودش و ببینه و مهلت نده به بازیگرای دیگه محدود شدن حقشه…..ولی واقعا یکی به من بگه نیوشا ضیغمی تو سینما چی می خواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شب های رفتن تو…. شب های بی ستار هست……ببین که خاطراتم بی تو پاره پاره ست……بچه ها ایام فاطمیه ست ذکر روزی صد بار یا فاطمه زهرا (س) عجیب ممد و حاجت میده به خانم زهرا هر کی توسل کرده دست خالی برنگشته……

  46. بگووووووووووو ترا که نوشت که سرنوشت مرا کاغذی سیاه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با اینکه نه فیلم خوب هست نه بازیگر آنچنان خوب موافقم بازیگرای تکراری که جالبه تو نقشاشون هم تکراری شدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بابا برنامه هفت تو چی کاره ای پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  47. وقتی رسیدی که شکسته بودم…..از همه ی ادما خسته بودم……وقتی رسیدی که نبود و میدید….. اما توش مثل معجزه بود که رسیدی…..تو همونی که ارزوی من بود……همیشه هر جا رو به روی من بود…… خوب میدونم جای تو رو زمین نیست…… خیلیه فرق تو فقط همین نیست….ادمای گذشته به کسی مثل تو میگن فرشته……فرشته نجات فرشته نجات تو جون ازم بخواه اینم کمه برات….امیرحسین ارمان تو خیلی خوبیییییییییییییییییییی از چهره مهربونت معلومه

  48. امیرحسین جاااااااااااان آهنگ شنیدیم آهنگ همین امشب فقط و…پیشنهاد میکنم دیگه خوانندگی …..گام صدای خواننده ها بعضیاشون خیلی خوبه…حالا یک شعر بگم…………..الهی به مردان در خانه ات….به ان زن ذلیل فرزانه ات …. که نشیند و سبزی کند پاک…..به انان که در بچه داری تکند… یلان عوض کردن پوشکند….به مادر زن خود بگوید مام…..به انان که دارند با افتخار….نشانه ایزونه ذی ذی هزار……الهی به آه دل زن ذلیل…به ان اشک کیوان سیبیل……به ذی ذی جماعت کند لطف خاص…..نفرما از این یوغ مارا خلاص…..به ان قرمه سبزی پزان قدر ….به آن مادران به ظاهر پدر

  49. من واقعا متاسفم برای بازیگرایی که خودشون تابلو میکنند……واقعا مهناز افشار رفته با یکی ۱۰ سال کوچکتر از خودش ازدواج کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون نواب صفوی هم اگه شایعه ای براش بوجود اومده کمی خودش مقصره…..دخترای تو کلوپش هم پاشون رو از گلیم دیگه درازتر کردند…..بازیگر نباید بی تفاوت باشه…یک دختر کم جنبه ذهنش به طرف بی تفاوتی بازیگر نمیره به نفع خودش تفسیر میکنه……سال نوووووووووووووووووووووووو مبارک

  50. یک دم گمان مبر که از خیال تو غافلم…..
    بنشستم ار خموش خدا داند و دلم
    امیرحسین واقعا خوش استیل هستش و جذاب و خوشتیپ این دیگه اگه یک کم جا افتاده تر بشه چی میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اون پسر که میگید با مهناز افشار نامزد کرده متولد سال ۶۶ هستش…..واقعا که خجالت داره در صورت صحت داشتن؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  51. اونی که عشق دیدی تو چشاش…..کاشکی تو خوب بودی باهاش…..دوستت دارم دوستت دارم یک ذره دوستم داشته باش…..آفرین علیرضا خان حرف دل خیلیا رو زدی…….سینما شده واسه یک عده بازیگر خاص که سالها تو سینما ماندگار شدند بی انکه دردی دوا بشه….باز صد رحمت به هنرپیشه های مرد…هنرپیشه های زن که فقط یکی دو نفرشون خوبند مثل شاکردوست و کرامتی……در ضمن مهناز اشار هم که با پسر معاون مطبوعاتی احمدی نزاد نامزد کرده…..مبارکه

  52. این بار اگه خدا کنه……اگه فقط نگاه کنه….من دیگه هیچ چیز نمی خوام…حرفام و باور بکنه…..بهش میگم اگه بخواد چشمام و فرشش می کنم….دل و به دریا می زنم می گم که عاشقش منم….می گم که از همه سری تویی فقط دل می بری…قلب من مال تو این تنها یادگاره….این منم که بی تو هر لحظه اش انتظاره……من میخواستم بگه این چه وضع سینماست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چقدر فیلمها ضعیف هستش بیشتر از لحاظ فیلمنامه…..اون دسته از عزیزانی که میان برنامه هفت و راجع به فیلماشون حرف میزنند با اون وضع فیلمنامه ببخشید اگه فیلم کس دیگه هم بود عمرا حتی میرفتی سینما….اون بازیگرایی مثل نیوشا ضیغمی که طرفدار انچنانی ندارند و نه بازی خوبی دارند سالها تو سینمای ایران چی کار می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چقدر جوان با استعداد دارند تو کلاسهای بازیگری هدر میرند بدون انکه کسی اینهارو بشناسه….واقعآ که….مرسی ادمین جان که نظر من و چاپ می کنی….

  53. من سکوت خویش را گم کرده ام……………..لا جرم در این هیایو گم شدم….من: که خود افسانه می پرداختم……عاقبت افسانه مردم شدم……ای سکوت ای مادر فریادها…..ساز جانم از تو پر آوازه بود…..امیرحسین خیلی برای مخاطب دیگه دور از دسترس شده بعد از این همه سال بازیگری

  54. غیرت خوب است و نگهبان عشق است…..اگر از حدود خود خارج شود تردیدهارا دامن میزند و انوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می نشیند به همین راحتی میشود همه چیز را خراب کرد….پسر خوشگل سینماییییییییییییییییییییییییی ایران و سوپراستار اینده ایران امیرحسین ارمان

  55. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار دیوانه شده بود….تو سرزمین کهن بازی کرده که این سریال تا اطلاعثانوی پخش نمیشه….رهی کوچولو وقتی بزرگ میشه امیرحسین ارمان میشه تو این سریال

  56. هر کلمه ای که از دهان بیرون می اید……مرهمی است که به زخمی می رسد یا خنجری است که قلبی را می شکافد یا نسیمی است که دریای احساسات را به تلاطم وا می دارد…پیش از گفتن تامل کنیم…..امیرحسین اینا پسر و دختر خوشگل و خوشتیپ توشون زیاده……خودش چهره اش سینمایییییییییییییییییییی تره…در ضمن گفته اصلا دوست نداره زیاد تو دید باشه و مدام از زندگی خصوصیش مصاحبه کنه…..حفاظ کشیده بین زندگی کاریش و زندگی خصوصیش

  57. خودش و میگیره چون حق داره توی ایران دختر بی جنبه خیلیییییییییییییییییییییییییییی زیاده… مگه اون دختره نبود با نواب صفوی عکس انداخت گذاشت توی اینترنت به عنوان همسرش بعد تو نظرات در حد مرگ به همسر واقعی حسام حسادت میکرده …خودش تو توهم همسر حسام میدونه بدبخت که کار به شکایت رسیده….علف هم نشدیم لااقل به دهن بزی شیرین بیایم…بچه ها من امیرحسین دوست دارم اما تیپ و موقعیتم بهش نمیخوره پس باید فقط به عنوان طرفدار براش باشم دیگه

  58. سینه ام یک دفتر تا خورده است…..واژه هایش خیس و سرد و مرده است….من نمی گویم ولی انصاف نیست….دوری ات کامل دلم را برده است….بازیگر خوب و خوش استیلی هستش میگن کلاس کاریش مثل بهرام بیضایی هستش اما کاش یک کم بیشتر بین مردم بود ….در ضمن یک خونه خیلی خوشگل هم داره با یک باغچه پر از گلهای زیبا…دوستم همسایه امیرحسین ارمانه…جالب تو محل هم خیلی کم دیده میشه

  59. اگر پند خردمندان به شیرینی نیاموزی…..به تلخی می دهد یادت فلک این پند را روزی………سایت خوب و پر مخاطبی هستش فقط چون سن و سالم از شعرهای عاشقانه گذشته این شعر و تقدیم میکنم به تمام جوانها

  60. شنیدم امیرحسین ارمان خیلی خودش و میگیره….اما باز ابهت داره….مانند شیشه شکستنم آسان بود…..دست به من نزن…این بار زخمی ات خواهم کرد…اون عکس شاهرخ خان بالای سایت خیلیییییییییییییییییییییییی تیکه هستش

  61. بی تو دلم خون میشه اگه نیاییییییییییییییییییییییییییییییی تو سینه داغون میشه…بگو کجاییییییییییییییییییییی….داد از جدایییییییییییییییییییییی….من از امیرحسین خیلیییییییییییییی خوشم میاد

  62. تو زندون خیال تو دلم پوسید یک فکری کن…….گلستون امید تو همه خشکید یک فکری کن…..جدا گشتن جدا ماندن برای تو چه آسونه….ولی من بی تو می میرم به حال من یک فکری کن …برای من یک فکری کن…..منم بیمار عشق تو پرستارم یک فکری کن……غریب و بی کس و تنهام به حال من یک فکری کن……شنیدم تو سریال سرزمین کهن هم امیرحسین بازی کرده اما تو تبلیغ ازش خبری نبود!!!!!!!!!!!!

  63. منکه پژمرده و مهجور زمستانم…..
    شاخه ام تشنه خورشید بهار
    ریشه ام منتظر شیره خاک
    باورم نیست ولی می گویم
    منتظر باید بود
    امیرحسین خوشگل و با شخصیته دوستش دارم…بازیش هم خوبه

  64. میدونم تلاش یک روز…. یک جایی اثر میکنه….. ببین تا کجا…. چه حد….. یک عاشق خطر میکنه….نبودی ببینی زمان… چقدر بی تو دیر گذشت….. تو رویای من غم نبود اما تلخ و شیرین گذشت…..پسرخوشگل سینمای ایران برات آرزوی موفقیت دارم

  65. آخرین نفساست و بی تو……دارم حس میکنم که می میرم….لااقل بذار این دم آخر از چشات همه چیز و بگیرم…….توی این لحظه خسته ی دلخوشی که تو بی نفسی منو میکشی…..کاش بهم قلب خسته ام و پس بدی…..یا به این قلب یخی تو نفس بدی….یک قطعه از مازیار فلاحی تقدیم به پسر خوشگل و با اخلاق سینمای ایران امیرحسین ارمان

  66. یک نفر با مهربونی……میاد و شبها می خونه…..واسه قلب من که قهره…..آواز آشتی می خونه…..تو اونی ای عشق…..همونی ای عشق…..واسم از فردا خوب می خونی ای عشق….واقعا چشماش قشنگه و خوشتیپه انگاری تو اخبار هم تو جشنواره امیرحسین و دیدم

  67. قرار بود بمونی کنار غرورم….نگو قسمت اینه از تو دورم…. قرار بود بیایی توی بی کسی هام….یک کاری بکنی واسه دلواپسی هام…..چقدر بغض کردم کنارم نبودی…..نبودی ببینی چقدر سوت و کورم….چقدر بی قرارم……چقدر بی عبورم….خودت نیستی اما غمت رو به رومه….می خندم به بغضی که توی گلومه…..من عاشق چشمای امیرحسینم….یک نگاه قشنگ و معصومی داره که نمیشه ساده ازش گذشت….

  68. نه من هرگز نمی نالم ….قرن ها نالیدن بس است…..می خواهم فریاد کنم….اگر نتوانستم سکوت میکنم…..خاموش مردن بهتر از نالیدن است…ابرهای غم چه بارانی است در بیرون این اتاق…ابرهای همه ی غم های تاریخ یک باره بر سرم باریدن گرفته اند….کسی نمی داند در چه غمی و بتی میسوزم و می نویسم…عشق….عشق در اوج اخلاقش به ایثار رسیده است و در اوج ایثارش به قساوت…دوستت دارم سوپراستار جوان ایران..چشم تمام حسودات کور

  69. بیا برگرد به خونه از عادتت دیر نشده….دلا دلگیر نشده تا نگام با یک نگاه تازه درگیر نشده..بیا برگرد به خونه تا هنوز فاصلمون جوون و پیر نشده…اخه شبها جای خواب تو نگام دریای آبه نامه ای گه گفته بودی من نخوندم هنوز هم لای کتابه….دوستت دارم امیرحسین امیدوارم در جشنواره باشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    از طرفدارای پرو پا قرصتم

  70. هیچ وقت نگو رسیدم ته خط……اگر هم احساس کردی رسیدی ته خط به یادت بیار که معلم کلاس اولت گفت نفطه سر خط…پسر خوشگل سینمای ایراااااااااااااااااااااااااااااااااااان عاشقتم

  71. یکروز دل به خودش گفت دیگه بسه این همه مصیبت دیگه بسه این همه فراق یار کشیدن….دیگه بسه این همه عاشق شدن و زخم عشق کشیدن….پس بهتره از این به بعد سنگ بشم و از اون روز به بعد دل ; سنگ شد و رفت بین سنگها نشست ولی بعد از چند روز… عاشق یک سنگ دیگه شد…..امیرحسین ارمان با خواننده ها زیاد معاشرت میکنه من اغلب با خواننده ها دیدمش تو رستوران ….باشگاه بیلیارد و ….چقدر هم ماشالله خوشتیپ و قد بلنده

  72. خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نظرات در این سایت دیر ثبت میشه مدیر سایت…فکر نکنم ثبت کردنش این همه مشکل باشه…هفته به هفته شما نظرات و ثبت میکنید

    1. سلام

      دوست عزیز تایید کردن نظرات سخت نیست روزانه هم بررسی و تایید میشه اما مسئله اینجاست که تعداد نظرات خیلی زیاده و امکان تایید همه نظرات نیست چون متاسفانه بعضی از دوستان از جملات و عباراتی استفاده میکنن که در شان هنرمندان نیست

      بنابراین همه نظرات باید با دقت کامل خونده و بعد تایید بشه

      ممنون از توجه و پیگیری شما

      موفق باشید

      بیوگرافی ها

  73. آدمها خیلی زود همراه قدیمیاش را فراموش می کنند درست مثل زمانی که باران بند می اید و خیلی ها چترهایشان را جا میگذارند…………………پسرخوشگل سینمای ایران دوستت دارم

  74. هزار ساله که رفتی………………من هنوز پشت شیشه ام موهات و باد برده عطرش جا مونده پیشم…..با وجود امیرحسین ارمان در سینما با این تیپ و چهره عالی به نظر من سینمای ایران در خاورمیانه و حتی فراتر میتونه حرفی برای گفتن داشته باشه بازیش هم خوبه…..چون بازیگرای زن که اصلا در سینما چنگی به دل نمیزنند جز شاکردوست و تینا آخوند تبار بازیگرای مرد دیگه هم دیگه دارن پا به سن میگذارند

  75. بچه ها قرار شد تو این سایت هم شعر نوشته بشه که…..از بس خوابت را دیده ام دیگر نمی گویم خوابم می اید می گویم یارم می اید….پسر خوشگل سینمای ایراااااااااااااان شب یلدا تبریک

  76. چی شد ۴ قسمت بیشتر تو پیدا و پنهان نبودی امیرحسین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راست گفت مهان فیلم نازنین قشنگ بود..بشارت هم فیلم تازه و قشنگی بود ادم به خدا و توجه خدا نزدیکتر میشه…بی ایمانی یعنی پوچیه مطلق

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا