بیوگرافی الهه حصاری – Elahe Hessari

الهه حصاری

الهه حصاری (متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۲ تهران) بازیگر جوان ایرانی است.

زمینه فعالیت : سینما

تولد : ۱۸ مرداد ۱۳۶۲

قزوین

ملیت : ایرانی

پیشه : بازیگر

سال‌های فعالیت : ۱۳۸۶ – تاکنون

الهه حصاری متأهل و دارای لیسانس تربیت بدنی است. وی در دوره دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره کلاسهای بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است. اولین حضور او در سینما در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم «نطفه شوم» بود. وی علاوه بر بازیگری مربی باشگاه ورزشی نیز می‌باشد.

فیلم سینمایی

نقش نگار (۱۳۹۲)
قاعده تصادف (بهنام بهزادی، ۱۳۹۱)
شماره بیست قطعه بیست ردیف بیست (۱۳۹۰)
انتهای خیابان هشتم (علیرضا امینی، ۱۳۹۰)
آزاد راه (عباس رافعی، ۱۳۹۰)
بیتا بی بیتا (مهرداد فرید، ۱۳۹۰)
زنان ونوسی، مردان مریخی (کاظم راست گفتار، ۱۳۸۹)
زن‌ها شگفت انگیزند (مهرداد فرید، ۱۳۸۹)
عروسک (ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۸)
تاکسی نارنجی (ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۷)
نطفه شوم (کریم آتشی، ۱۳۸۶)

پخش خانگی

شوخی کردم (مهران مدیری، ۱۳۹۲)
قلب یخی سری سوم (۱۳۹۲)

مصاحبه با الهه حصاری

– چگونه وارد عرصه بازیگری شدید؟

الهه حصاری: عشق اصلی من ورزش است همچنین تحصیلات آکادمیک من هم تربیت بدنی است اما هرگاه فیلمی تماشا می‌کردم که از بازی بازیگرش لذت می‌بردم با خودم می‌گفتم که ای کاش این نقش را من بازی می‌کردم. با موافقت و همراهی همسرم در کلاس‌های بازیگری ثبت نام کردم و یکسال و نیم دوره‌های بازیگری را در کنار ابراهیم وحیدزاده گذراندم و تمام اتفاقاتی که دوست داشتم در کلاس‌های بازیگری برای من رخ داد.

– کلاس‌های بازیگری تا چه‌ اندازه به شما کمک کرد؟

الهه حصاری: می‌توان به جرات گفت آنچه که در کلاس‌ها تدریس می‌شد را در کار عملی مشاهده کردم و توانستم از آموزه‌های کلاس در هنگام فیلمبرداری استفاده کرده تا راحت‌تر نقشم را بازی کنم.

– چطور برای نقش گندم در فیلم “عروسک” انتخاب شدید؟

الهه حصاری: پیش از بازی در فیلم “عروسک” ساخته ابراهیم وحیدزاده نقش کوتاهی را در فیلم “تاکسی نارنجی” بازی کرده بودم و با شناختی که آقای وحیدزاده از من داشتند. نقش گندم را در فیلم “عروسک” به من پیشنهاد دادند و گفتند گندم همان الهه است با همان خصوصیات به طوری که لازم نیست برای ایفای این نقش بازی کنی، کافی است که در فیلم تنها خودت باشی.

– از چه لحاظ شخصیت گندم همان الهه حصاری است؟

الهه حصاری: گندم دختر شیطون و شری است که در عین دارا بودن این خصوصیات بسیار ساده و زودباور است، گندم به شدت عاشق است به طوری که اگر طرف مقابلش کار اشتباهی انجام دهد به دلیل سادگی، بچگی و عاشق بودن می‌تواند به راحتی او را ببخشد و ماجرا را فراموش کند.

– داستان گندم چیست؟

الهه حصاری: گندم دختر ۱۹ ساله‌ای است که به تازگی به تهران آمده و در خوابگاه دانشجویی زندگی می‌کند که با حسام نواب صفوی آشنا می‌شود و ماجراهایی برایش اتفاق می‌افتد.

– بازی در “عروسک” را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

الهه حصاری: به اعتقاد من کار هر پروژه‌ای می‌تواند کلاس بازیگری باشد به‌طوری که از تمام افراد گروه برای ارایه بازی بهتر می‌توانی مطالب زیادی را فرا بگیری، در این فیلم حسام نواب صفوی به دلیل تجربه بازیگری که داشت خیلی به من کمک کرد تا بتوانم بازی بهتری ارایه دهم به طوری که در برخورد اول انتظار برخورد منفی داشتم اما خوشبختانه آن چنان آرامشی به من دادند که راه بازیگری در این فیلم برای من هموار شد.

– آیا علاقه‌مند به بازی در تلویزیون هم هستید؟

الهه حصاری: من عاشق پرده سینما هستم و با وجود اینکه حضور در تلویزیون شهرت بیشتری را در پی دارد اما ترجیح می‌دهم کار بازیگری را در سینما ادامه دهم.

– سخن آخر؟

الهه حصاری: شانس بزرگی که برای شروع بازیگری آوردم این بود که کارم را با گروهی شروع کردم که شرایط کار در آن بسیار مساعد بود و من از این لحاظ بسیار خوش شانس بودم.

عکس الهه حصاری

الهه حصاری

زندگینامه الهه حصاری

الهه حصاری

عکسهای جدید الهه حصاری بازیگر ایرانی

الهه حصاری

آرشیو تصاویر دیدنی الهه حصاری بازیگر

الهه حصاری

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا