بیوگرافی مهدی آرامیده – Mahdi Aramideh

مهدی آرامیده

مهدی آرامیده (زاده 18 فروردین 1357 کاشان) مهندس عمران و خواننده ایرانی است.

تولد : 18 فروردین 1357

کاشان

ملیت : ایرانی

زندگی

مهدی آرامیده متولد 18 فروردین 1357 درکاشان مهندس عمران و مجرد در یک خانواده 4 نفری است. پدرش رئیس بانک تجارت و مادرش مدرس زبان انگلیسی است. او از سال 1377 به تهران آمد و مرتبط با تحصیلاتش در زمینه ساختمان شروع به فعالیت نمود و بطور آماتور موسیقی و خوانندگی را ادامه داد و با اصرار زیاد مرحوم ناصرعبدالهی درسال 81 به خوانندگی حرفه ای روی آورد و در سال 86 توسط حمید فولادی با رحمت اله وطن دوست (آهنگساز) آشنا شد که ثمره این آشنایی ترانه” دل غافل” بود که پس از اخذ مجوز از شورای شعر و موسیقی سازمان صدا و سیما از آن پس بصورت جدی و رسمی کار خود را آغاز نمود.

 چون به سفرعلاقه زیادی داشت از سال 1384 در سعادت آباد آژانس مسافرتی سیلک سیر را تاسیس نمود و در کنار کار در دو رشته دروازه بانی فوتبال و ووشو فعالیت داشت.

در سال 1389 پس از فوت پدرش یک مدت از کارهای هنری فاصله گرفت ولی با دلگرمیهای مادرش دوباره به خوانندگی و تهیه آلبوم ادامه داد.

در حال حاضر کارهای :

دل غافل – طلوع ناگهان – اجر صبر- منو ببر- خوب من – مژده عید – ایران من (از رحمت اله وطن دوست)

بازی انتظار(از مجید رضازاده) و دوراهی (از پیام هوشمند)

از وی آماده انتشار است که در رادیو و تلویزیون نیزچندین مرتبه پخش شده است.

این آثار در سال 1393 در قالب آلبوم ” دل غافل ” منتشر خواهد شد. وی برای ضبط این آثار با شاعرانی همچون (جهانگیر شعبانی و ایرج قنبری و طهمورث پورشیرمحمد و محمد کاظمی و ترانه مکرم و صبا صالحی)  و موزیسین های بنام ایران (پیام طونی- میثم مروستی – علی وایمان جعفری پویان – پرویز وزیری – فیروز ویسانلو – بابک شهرکی – مجید واسفی – حامد فولاد قلم – همایون رحیمیان و محمد اسلامی همکاری داشته است که انشالله مورد تایید هموطنان قرارخواهد گرفت.

منبع : اختصاصی بیوگرافی ها (بیوگرافی ارسالی)

عکس مهدی آرامیده

مهدی آرامیده

بیوگرافی و عکس مهدی آرامیده

مهدی آرامیده

تصاویر مهدی آرامیده

مهدی آرامیده

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا