بیوگرافی کامل شیوا خسرو مهر + عکس

بیوگرافی کامل شیوا خسرو مهر + عکس

 

 

شیوا خسرو مهر متولد آذر ماه سال ۱۳۵۰ است ، یک خواهر و دو برادر دارد و خودش فرزند اول خانواده است ، از کودکی با تئاتر آشنا بوده چون پدرش در این عرصه حضور داشته  و فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا بوده، شیوا خسرو مهر علاوه بر بازیگری در زمینه  داستان نویسی هم فعالیت دارد ، در کلاسهای امین تارخ هم حضور داشته ، اولین حضورش بر روی صحنه سال  ۷۹ در تله تئاتر به سوی دمشق به کارگردانی استاد سمندریان بوده است.

اولین حضورش در سینما در سال ۸۱-۸۲ در فیلم سینمایی عروس مهتاب به کارگردانی خسرو ملکان بوده ، از مجموعه فعالیتهای او می توان به بازی در تئاترهای: کاوس خیابان هفدهم ، مجلس نامه ، انگشتری ژنرال ماسیاس ، حریر سرخ صنوبر و … و فیلم های سنمایی مثل کارنوال مرگ ، سایه وحشت ، امپراطور ، ورود به صحنه جرم ممنوع ، سنگ کاغذ قیچی ، مخمصه ، عروسی مهتاب ،عشق فیلم و .. و سریالهای محله تهرونی ها ، خط شکن ، نرگس ، یلدا ، اسلحه سرد ، ستاره سهیل ، میهمانان غریب خاک ، بوی غریب پاییز ، داستان پاییزی ، جاودانه ، تا رهایی ، قلب یخی و ….اشاره کرد.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. من یک بار شیوا خسرو مهر رو تو کلاسهای ازاد اموزشگاه دیدم.رفتارش در شان یه هنرمند نیست.اصلا خوشم نیومدازش.اما خدا کمکش کنه.من بخاطر شیوا خسرو مهر و زیبا بروفه ثبت نام کردم.خانوم بروفه رو اصلا ندیدم.وبخاطر رفتار زننده خسرو مهر دیگه کلاس نرفتم/امیوارم خود شیوا خسرو مهر این نظر رو بخونه.رفتار خانم خسرو مهر اصلا خوب نیست.امیدووارم۱روز بفهمم خوب شده و به منم بگه.من برای همه ایرانیا افتخار ارزو میکنم.میخوام تو دانشگاه کارگردانی بخونم.به امید روزا بهتر..

    1. آقای ساسان رشیدی عزیز . میدانم ابراز نظرتان راجع به خانم شیوا خسرو مهر از سر سوءتفاهم و شاید از سر توقعی باشد که از قشر هنرمندان داریم ولی هنرمندان قبل از اینکه هنرمند باشند انسانند و مثل همه انسانها اشتباه کار و گناهکار و در کل هیچکس کامل نیست . دوست نازنین من هم مثل دهها یا شاید میلیونها نفر دیگر این خانم را فقط بعنوان هنرمند میشناسیم و از اخلاق و رفتار و خیلی نکات زندگی ایشان کوچکترین اطلاعی نداریم ولی انتقادی که به نظر شما دارم اینست که اگر میخواهید کسی را مورد قضاوت دیگران قرار دهید باید اولاً حق دفاع به او بدهید و در ثانی قضات ( خوانندگان) را در شرح کامل گفتگوها و رفتارها قرار دهید . شاید شما بخیال اینکه ایشان هنرمندند و باید اجتماعی باشند برخوردتان بسیار خودمانی بوده و یا شاید شما حرمت و شان یک خانم را رعایت نکردید و یا …….. که منجر به رفتاری خشن و زشت از ایشان شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا