بیوگرافی نازنین کریمی – Nazanin Karimi

بیوگرافی کامل نازنین کریمی

زندگینامه نازنین کریمی 

نازنین کریمی متولد مرداد ماه سال ۱۳۶۱ است ، وی لیسانس تئاتر با گرایش بازیگری دارد و مدت زیادی را مشغول تمرین واجرای تئاتر بوده است. مدت ۴ سال است که بطور جدی کار تصویر را شروع کرده و با تله فیلم “یک، دو، سه” به کارگردانی محمد خراط زاده به دنیای تصویر رو آورد و بعد از آن، تله فیلم “آبی مه آلود” و “وقت خوب ماندن” و فیلم های سینمایی “قصه های زندگی” و “دختر شاه پریون” را بازی کرده است.

 فیلم شناسی

سارا (۱۳۷۱)

برج مینو (۱۳۷۴)

فریاد در شب (۱۳۸۲)

دختر شاه پریون (۱۳۸۹)

یک دوسه (۱۳۸۹)

دختران حوا (۱۳۹۱)

ابی مه الود

وقت خوب ماندن

قصه های زندگی

مصاحبه با نازنین کریمی

اصالت هنر با ارزش تر از شهرت است

“نازنین کریمی”، با اینکه تا پیش از بازی در سریال “دختران حوا”، تجربه های سینمایی و تله فیلمی دارد، اما این سریال، فضای بسیار خوبی را برای نشان دادن اس…تعداد وی فراهم کرده است.گذشت زمان نشان داده که بازیگران با استعدادی که از مدیوم تلویزیون به سینما راه یافته اند، توانسته اند بازیگران ماندگاری شوند و جریان چنین حرکتی نیز به عینه مشاهده شده است.کریمی جزو آن دسته از بازیگرانی است که توانسته در این سریال، بازی فراتر از تصوری از خود به نمایش بگذارد.

خانم کریمی، به عنوان سوال اول، کمی از سوابق فعالیت های هنری تان برای ما بگویئد.

من لیسانس تئاتر با گرایش بازیگری دارم و مدت زیادی را مشغول تمرین واجرای تئاتر بوده ام.مدت ۴ سال است که بطور جدی کار تصویر را شروع کرده ام .با تله فیلم “یک، دو، سه” به کارگردانی آقای محمد خراط زاده به دنیای تصویر رو آوردم و بعد از آن، تله فیلم “آبی مه آلود” و “وقت خوب ماندن” و فیلم های سینمایی “قصه های زندگی” و “دختر شاه پریون” را بازی کردم تا امروز که در سریال “دختران حوا” حضور دارم.

چطور شد به تیم بازیگران سریال “دختران حوا” دعوت شدید؟

پیشنهادهای زیادی بابت بازی در سریال داشتم اما دوست داشتم که با یک انتخاب درست، وارد مدیوم تلویزیون شوم.برای تست بازی در این سریال، به دفتر آقای سهیلی زاده رفتم و خدا را شکر که انتخاب شدم چون همیشه دوست داشتم که با ایشان کار کنم.

آقای سهیلی زاده چه ویژگی ای دارد که شما دوست داشتید در کار ایشان بازی کنید؟

به نظر من ایشان کارگردان با جسارتی هستند که قدرت ریسک کار کردن با بازیگرهای جدید را دارند و به ما که تازه می خواهیم وارد شویم، اطمینان می کنند و تا حالا هم جواب این اطمینان را گرفته اند.باید قبول کرد که هر کسی، این کار را نمی کند؛ چه ویژگی ای از این بالاتر.

بازی در کنار بازیگران باسابقه، این ترس را در شما به وجود نیاورد که ممکن است نتوانید توانائی هایتان را آنطور که باید، نشان دهید؟

بازی در کنار بازیگران پیشکسوت و توانمند، دنیایی از تجربه است و باعث خوشحالی من که توانستم در کنارشان باشم اما واقعیت این است که من، هم به کارگردانی آقای سهیلی زاده ایمان داشتم وهم به توانایی های خودم اطمینان.من سالها روی بازیگری تمرکز داشتم و با سواد و تمرین زیاد به اینجا رسیدم پس مطمئن بودم که از عهده نقش بر می آیم.

مدیوم تلویزیون برای بازیگران بسیاری که توانایی هنری دارند، سکوی پرتاب بسیار مناسبی است؛ شما با توجه به گل کردن این سریال در میان مردم، تا چه میزان به بالا رفتن جایگاه تلویزیونی و سینمایی خود امیدوارید؟

اساساُ من هیچ کاری را به عنوان سکوی پرتاب نمی بینم؛ وظیفه من این است که در هر کاری، خوب بازی کنم و از عهده نقش برآیم.برای من اصالت هنر، باارزش تر از شهرت است اما به هرحال تجربه ثابت کرده که کارهای حسین سهیلی زاده برای بازیگران جدیدش سکوی پرتابی بوده والان هم با این استقبال مردم، فکر می کنم که این اتفاق برای ما هم خواهد افتاد.

به نظر شما، چه دلیلی موجب شده تا “دختران حوا”، تا این اندازه مورد استقبال مردم قرار بگیرد؟

لطف خداوند در درجه اول، توانایی ها و تجربه آقای سهیلی زاده و شعور مخاطب ایرانی.

از نظر شما “دختران حوا”، می تواند کار ماندگار و قابل اتکایی در پرونده آقای سهیلی زاده باشد؟

آینده را به آیندگان بسپارید چرا که زمان پاسخ این سوال را خواهد داد.ایشان کارهای مهم و ماندگار در پرونده شان، زیاد دارند و امیدوارم که این کار هم این چنین باشد.

عکس های جدید نازنین کریمی 

نازنین کریمی اینستاگرام
نازنین کریمی اینستاگرام
نازنین کریمی بازیگر
نازنین کریمی بازیگر
نازنین کریمی بیوگرافی
نازنین کریمی بیوگرافی

بیوگرافی نازنین کریمی بازیگر ایرانی

نازنین کریمی - Nazanin Karimi

عکس نازنین کریمی

زندگینامه نازنین کریمی بازیگر ایرانی

تصاویر جدید نازنین کریمی

نازنین کریمی - Nazanin Karimi

عکسهای شخصی نازنین کریمی

نازنین کریمی - Nazanin Karimi

زندگینامه نازنین کریمی بازیگر زن ایرانی

نازنین کریمی - Nazanin Karimi

عکسهای شخصی نازنین کریمی

نازنین کریمی - Nazanin Karimi

بهترین مجموعه تصاویر نازنین کریمی

نازنین کریمی - Nazanin Karimi

عکسهای آتلیه ای و جدید نازنین کریمی

نازنین کریمی - Nazanin Karimi

تصاویر دیده نشده از نازنین کریمی

نازنین کریمی - Nazanin Karimi

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا