بیوگرافی آرمین تشکری – Armin Tashakkori

بیوگرافی آرمین تشکری

آرمین تشکری زاده سال ۱۳۶۵ است و والیبال خود را زیر نظر موسی زرین آغاز کرده است.اولین باشگاه او تیم مخابرات همدان بود و بعدها با درخشش در این تیم به تیم شهرداری می پیوندد.

زادروز : ۱۳۶۵

زادگاه : همدان، ایران

قد : ۱۹۸

باشگاه کنونی : باریج اسانس کاشان

شمارهٔ پیراهن : ۱۶

پُست : مدافع وسط / سرعتی زن

تشکری با شهرداری همدان در لیگ برتر حاضر و سپس با منحل شدن این تیم به تیم سنگ آهن می رود و بعد آن به پیشگامان کویر یزد می رود. دو سال هم برای گذراندن خدمت سربازی سابقه حضور در سایپا را در کارنامه اش دارد. بازی های درخشان او در پیشگامان خولیو ولاسکو مجاب می شود که وی را به تیم ملی دعوت کند و در لیگ جهانی ۲۰۱۳ حضور موفقی در تیم ملی ایران داشت. او در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۱۴ در آسیا به عنوان بهترین مدافع معرفی شد.

ماجرای والیبالیست شدن

تشکری بارها در دوران ابتدایی و دبیرستان بین دو راهی والیبال و فوتبال قرار می گیرد تا اینکه موسی زرین در سال‌هایی که تشکری اهداف بزرگی در سر می پروراند یک سیلی آبدار به آرمین تشکری زده و خطاب به او می گوید: “تو برای والیبال ساخته شده ای”.

باشگاهی

شهرداری همدان آغاز او در رده باشگاهی بود و سپس با منحل شدن این تیم به تیم سنگ آهن پیوست و بعد به سایپا البرز رفت و بعد از سایپا با پیشگامان کویر یزد قرار داد بست و بازی های قابل توجه ای را به نمایش گذاشت و بعد از حضور در پیشگامان به باریج اسانس کاشان پیوست.

افتخارات

بهترین مدافع روی تور مسابقات انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۱۴

قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۳

عکس آرمین تشکری

بیوگرافی آرمین تشکری

بیوگرافی و عکس آرمین تشکری

بیوگرافی آرمین تشکری

عکس های آرمین تشکری والیبالیست ایرانی

بیوگرافی آرمین تشکری

تصاویر استقبال از آرمین تشکری

بیوگرافی آرمین تشکری

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

۱۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا