بیوگرافی شهرام محمودی – Shahram Mahmoudi

بیوگرافی شهرام محمودی

شهرام محمودی والیبالیست ایرانی، متولد 1367 در کرج اصالتآ اهل میانه است، او در حال حاضر عضو باشگاه والیبال متین ورامین است. محمودی سابقه بازی در تیم های آیدانه چالدران، پیکان، پتروشیمی بندر امام، آلمینیوم هرمزگان و باشگاه والیبال کاله مازندران را دارا است.او برادر بهنام محمودی است.محمودی قبل از والیبال، دروازه بان تیم فوتبال نوجوانان پیکان بود و بعد به والیبال رو آورد.

نام کامل : شهرام محمودی خاتون آبادی

زادروز : 29 تیر 1367

زادگاه : میانه، ایران

قد : ۱۹۸ سانتی متر – وزن : ۹۵ کیلوگرم

باشگاه کنونی : متین ورامین

شمارهٔ پیراهن : ۱

پُست : پشت خط زن

زندگی

والیبال را از حدود سن 9 سالگی و مسابقات بین مدارس شروع کرده است ؛ تیم های نوجوانان وجوانان پیکان اولین حضور حرفه ای وی در والیبال بوده و اولین دستمزدش را در همان تیم با مبلغ 25 هزار تومان در 15 سالگی اش دریافت کرده است.

اولین تیم سوپرلیگی وی تیم آیدانه ی چالدران یکی از سه نماینده آن روز های استان آذربایجان غربی بود که بعد ازآن هم در تیم های پیکان تهران، پتروشیمی ماهشهر، آلومینیوم هرمزگان وکاله ی آمل سابقه عضویت داشته است ؛ راهنما و مشوق وی در زندگی والیبالی اش برادرش، بهنام محمودی لژیونر سابق والیبال کشورمان بوده است و به گفته ی خود شهرام ، برادرش راه را به او نشان میداده است که چطورتمرین کند و از نظر تجربی و روانی نیز همواره کمک وی بوده است. شهرام محمودی اوقات فراغت خود را بیشتر درخانه و درکنار همسر و خانواده اش میگذراند و همچنین گاهی نیز برای سوارکاری به باشگاه دوستش سری میزند. غذاهای مورد علاقه ی او آبگوشت و قرمه سبزی است و یک فرد احساسی و مهربان است و سعی می کند به دیگران کمک کند.

حرفه

او توسط بهروز عطایی به کاله آورده شد و به خاطر بازی های خوبی که از خود به نمایش گذاشت توسط ولاسکو به تیم ملی والیبال ایران دعوت شد و در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۲ ستاره تیم ملی ایران بود، شهرام محمودی به عنوان یکی از بازیکنان کاله در بازی های آسیایی جام باشگاه های آسیا حضور داشتو به عنوان بهترین اسپک زن قهرمانی باشگاه های آسیا سال ۲۰۱۲ معرفی شد و پس از یک سال حضور در کاله به متین پیوست. محمودی در جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۳ از ستارگان تیم ملی ایران در این رقابت ها بود. محمودی در سال ۲۰۱۴ با متین ورامین به قهرمانی باشگاه های آسیا رسید و با درخشش خود به عنوان باارزش ترین بازیکن این رقابت ها انتخاب شد.

مصاحبه با شهرام محمودی بازیکن میانه ای تیم ملی والیبال ایران

لطفآ یک بیوگرافی کوتاه از خودتو برامون بگید؟

شهرام محمودی هستم متولد 29/4/67 در کرج. اما اصالتآ ترک زبان و میانه ای هستم. در یک خانواده پر جمعیت دارای 3 برادر و 2 خواهر هستم.و از 10 سالگی مینی والیبال را شروع کردم.

سابقه بازی در چه تیم هایی را دارید ؟

آیدانه چالدران – پیکان – پتروشیمی – آلمینیوم هرمزگان و کاله مازندران

چه شد که شهرام محمودی به کاله پیوست ؟

بعد از پیشنهادات متعددی که از باشگاه های مختلف داشتم با در نظر گرفتن شرایط و تمامی مواردی که برای پیشرفت وجود دارد باشگاه کاله را در نظر گرفتم و میخواهم در این تیم با حمایت تماشاگران خونگرم آملی دوباره به تیم ملی برگردم.

چه خبر از برادرتان بهنام محمودی و آیا برای حضور در کاله با ایشون مشورت کردید ؟

سلامتی…بعد از انجام 3 عمل جراحی بر روی زانو های خود از دنیای حرفه ای خداحافظی کرد و الان برای خودش تمرین سبک میکند.و برای دکترای تربیت بدنی اقدام کرده است و بعد از رد کردن چند پیشنهاد خوب سوپر لیگی الان مربی تیم امید های کرج است. 100 درصد با ایشون مشورت کردم تا حدی که هنگام امضای قرارداد کنار من بود و یکی از کسانی که مرا به حضور در آمل ترغیب کرد بهنام بود.

بزرگترین آرزوی ورزشی شهرام محمودی چیه ؟

سلامتی خانواده و بازی در لیگ ایتالیا

با شنیدن این کلمات اولین چیزی که به ذهنت میرسه برای ما بگو:

شهرام محمودی:مصمم و با تعصب

غذای مورد علاقه: قورمه سبزی

مهد والیبال ایران : آمل و ارومیه و گنبد

ورزشی غیر از والیبال: تنیس و اسکی و اسب سواری

فوتبال: تراکتورسازی

کاله:خیلی قوی

شهر آمل:خیلی زیبا

هواداران کاله : متعصب و خونگرم

خوشتیپ ترین والیبالیست ایران: همه والیبالی ها خوشتیپ هستند

ولاسکو: بزرگ ولی …

تیم ملی والیبال : در شرایط خیلی خیلی حساس

بهروز عطایی: جوان و قوی و توانا

عکس شهرام محمودی

بیوگرافی شهرام محمودی

بیوگرافی و عکس شهرام محمودی

بیوگرافی شهرام محمودی

عکسهای شهرام محمودی والیبالیست ایرانی

بیوگرافی شهرام محمودی

زندگینامه شهرام محمودی + عکس

بیوگرافی شهرام محمودی

تصاویر دیدنی از شهرام محمودی

بیوگرافی شهرام محمودی

سری جدید عکسهای شهرام محمودی

بیوگرافی شهرام محمودی

گالری عکس شهرام محمودی عضو تیم ملی والیبال ایران

بیوگرافی شهرام محمودی

شهرام محمودی و همسرش

بیوگرافی شهرام محمودی

عکس همسر شهرام محمودی والیبالیست ایرانی

بیوگرافی شهرام محمودی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

۶۴ دیدگاه

  1. سلام من زاده میانه هستم تا ۲۴ سالگی هم میانه بودم الان کرج زندگی میکنم و به آقا شهرام تبریک میگم و خوشحالم که همشهری منه و تونسته برای کشورم ایران و شهرم میانه که خیلی دوستش دارم افتخار آفرینی کنه و خوشحالم شهرام که یه میانه ایی به تمام عیار هست یادش نرفته و همه جا با افتخار میگه اهل میانه است و مثل یوسف کرمی میانه ایی بودنش رو انکار نمیکنه که بگه من اهل کرج هستم . میانه ما خیلی زیباست کوهاش باغ و روخونه و روستاهای زیباش که شهرام اهل روستای خاتون آباد میانه هست اگه تونستین از میانه دیدن کنید من خیلی خوشحالم که اتوبان تهران تبریز از میانه رد نشد چون اونوقت میانه هم مثل شهرهای دیگه تبدیل به زبا له دانی میشد. آقا شهرام امیدوارم همیشه موفق باشی و آخر و عاقبت خوش. ساق یاشا میانلی

  2. واییییییییییی چقد بیکارید اومدید نظر میدین راجبه شوهره مردم, یکیش خودم حخخخخخخخ,چرا بحث میکنین؟ینی اونقد ارزش داره اوقاتتونو تلخ میکنین؟ اونم سره کی ؟،سره یه نفر ک نه کامنتاتونو میبینه و نه بابته اینکه عاشقشین بهتون مدال اهدامیکنه یا اصلا زنشو ول میکنه و میاد شمارو میگیره,اینقد باعث خنده ی خاص و عام نشین توروخدا,منم اهل میانه هستم و همشهریه محمودی ولی دیگه خودمو جر نمیدم براش والااااااااااا,

          1. اتفاقا درست میگن داری شورشو در میاری.آدم اینقدر حسود و لوس؟هر چقدر عشقم عشقم بگی مطمئن باش آقا شهرام سوگند خانم رو ول نمیکنه که بیاد تو رو بگیره.حال آدمو بهم میزنی بیچاره کسی که میاد با تو ازدواج کنه!

  3. سلام آقای محمودی بازیتون خیلی خوبه ولی واقعا حیف شد به خاطر پاتون نمیتونید با بازی با برزیل و روسیه بازی کنید امیدوارم زود خوب بشید در ضمن خانوماااا آقای محمودی زن نداره خوبیت نداره این حرفا رو میزنید خجالت بکشید

  4. با عرض سلام خدمت آقا شهرام گل من هم مثل شما والیبالیست هستم خواستم بگم خیلی قشنگ بازی میکنید امیدوارم زودتر بهبودی کامل و بدست بیاورید و ما مجدداً شاهد بازیهای قشنگ شما باشیم. با آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما و سایر دوستان

    1. تصمیم خودت رو بگیر! بالاخره داداشته یا عشقته؟اگه گزینه اولیه که هیچی اگه گزینه دومه به عرضت برسونم که ایشون زن داره!دخترایی که هی عشقم عشقم میکنین خجالت هم خوب چیزیه دوست دارین یک نفر دیگه به شوهرتون(اگه دارین) بگه عشقم؟ یکم خجالت لطفا!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا