بیوگرافی میسی ویلیامز – Maisie Williams

بیوگرافی و عکس میسی ویلیامز

میسی ویلیامز (متولد 1997 آوریل 15) یک بازیگر انگلیسی و رقصنده است.

تولد : 1997 آوریل 15

بریستول، انگلستان

شغل : بازیگر، رقصنده

سالهای فعالیت : 2011 تا کنون

زندگی و حرفه

میسی ویلیامز در ۱۵ اپریل سال ۱۹۹۷ در انگلستان به دنیا امد. او در سامرست بزرگ شد و در مدرسه ی Norton Hill در میدسامر نورتون به تحصیل پرداخت. او در سال ۲۰۱۱ در نقش اریا استارک ، یک دختر از خانواده ای اشرافی که همه او رابا پسرها اشتباه می گرفتند، در مجموعه ی تلویزیونی بازی تاج و تخت محصول شبکه ی HBO به ایفای نقش پرداخت.

این اولین نقش او بود و همچنین او اولین نقشی رابازی کرده بود که در ان یک کودک کسی را در فیلم می کشد. بازی او در این نقش تحسین بسیاری از منتقدین را به همراه داشت. بازی او در فصل دوم این سریال تحسین های بیشتری را برای او به همراه داشت. در سال ۲۰۱۲ شبکه ی HBO میسی را به عنوان نامزد دریافت جایزه ی امی برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن معرفی کرد.

در سال ۲۰۱۲ او برنده ی جایزه ی پورتال برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن و همین طور بهترین بازیگر جوان شد . میسی در سن ۱۵ سالگی جوان ترین بازیگری شد که توانسته در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن جایزه بگیرد. در مارچ سال ۲۰۱۳ او نامزد دریافت جایزه ی بازیگران جوان برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن جوان در مجموعه های تلویزیونی شد.

در سال ۲۰۱۲ میسی در نقش لورن کالیگ در مجموعه ی تلویزیونی The Secret of Crickley Hall محصول شبکه ی BBC به ایفای نقش پرداخت. او همچنین در یکی از قسمت های برنامه ی Funny or Die با نام The Olympic Ticket Scalper ظاهر شد . میسی در سال ۲۰۱۲ در فیلم مستقل Heatstroke و در سال ۲۰۱۳ در فیلم Gold بازی کرد.

او همچنین در سال ۲۰۱۳ در فیلم کوتاه Corvidae در نقش جی به هنرنمایی پرداخت . میسی هم اکنون در حال بازی در فیلم علمی تخیلی We Are Monsters در نقش لورنا تامپسون است که در سال ۲۰۱۴ اکران خواهد شد.

میسی ویلیامز و مجموعه بازی تاج و تخت

نام شخصیت : آریا استارک

نام و تلفظ انگلیسی : Arya Stark /ˈɑrɪə ˈstɑrk

فصل ها : ۱-۳

آریا استارک دختر کوچک لرد ادارد استارک و بانو کتلین است. همیشه مانند پسرها می‌خواهد تا استفاده از اسلحه را بیاموزد تا اینکه گل دوزی یاد بگیرد. گرگ او “نایمریا” نام دارد. پس از دستگیری پدرش ادارد استارک او با کمک مربی رقص خود، “سیریو فورل” موفق به فرار از دست لنیسترها می‌شود. او در ادامه به کمک مامور سربازگیری نگهبانی شب، “یورین” به صورت یک پسر یتیم تغییر قیافه می‌دهد به این امید که بتواند او را به وینترفل برگرداند.

از این زمان به بعد نام او به آری تغییر پیدا می‌کند. در فصل دوم کاروان یورین مورد حملهٔ نیروهای لنیسترها تحت فرمان شاه جافری؛ که برای پیدا کردن و کشتن حرامزادگان رابرت (شاه پیشین) اقدام کرده‌اند؛ قرار می‌گیرد. او پیش از گرفتار شدن “جاکن هاگار” و دو نفر دیگر را آزاد می‌کند و جان آنها را نجات می‌دهد. او و سایر افراد گرفتار شده از کاروان یورین را به “هارنهال” می‌فرستند.

در هارنهال زندانیان و گرفتارشدگان را به طور روزانه شکنجه می‌دهند و می‌کشند. هنگامی که تایوین لنیستر به هارنهال می‌رسد، فرمان می‌دهد تا کشتن اسرا متوقف کنند و پس از اینکه به دختر بودن آری پی می‌برد، او را به عنوان ساقی و مسئول پر کردن جام شرابش با خود می‌برد. تایوین به سبب زیرکی آریا با او رابطهٔ دوستانه‌ای برقرار می‌کند درحالی که از هویت اصلی او ناآگاه است. آریا دوباره با جاکن روبرو می‌شود و جاکن به او پیشنهاد می‌کند که او سه نفر را انتخاب کند تا در برابر اینکه او جان سه نفر را نجات داده، بکشد. دو نفر اولی که آریا بر می‌گزیند، “تیکلر”، شکنجه گر هارنهال و “سر آرموری لورچ” هستند.

لورچ کسی است که آریا را در حین خواندن یکی از نقشه‌های جنگی تایوین گیر انداخت و می‌خواست تایوین را آگاه کند. جاکن این دو نفر را می‌کشد. مدتی بعد پس از اینکه آریا در پیدا کردن جاکن برای کشتن تایوین ناکام می‌ماند و تایوین برای برای جنگ با راب از هارنهال خارج می‌شود. آریا خود جاکن را به عنوان سومین نفری که باید کشته شود انتخاب می‌کند ولی به جاکن قول می‌دهد که از خواسته‌اش صرف نظر کند اگر جاکن به او،”گندری” و “هات پای” کمک کند تا آنها از هارنهال خارج شوند. پس از اینکه موفق به فرار می‌شوند، جاکن یک سکهٔ آهنی به آریا می‌دهد تا هر وقت خواست جاکن را احضار کند آن را به هر کسی اهل “براووس” که خواست بدهد و به او بگوید:”والار مورگولیس”. (همه فنا پذیرند)

عکس کودکی میسی ویلیامز

بیوگرافی و عکس میسی ویلیامز

عکس میسی ویلیامز بازیگر انگلیسی

بیوگرافی و عکس میسی ویلیامز

بیوگرافی و عکس میسی ویلیامز

بیوگرافی و عکس میسی ویلیامز

عکسهای جدید میسی ویلیامز

بیوگرافی و عکس میسی ویلیامز

تصاویر میسی ویلیامز و زندگی نامه

بیوگرافی و عکس میسی ویلیامز

تک عکس میسی ویلیامز رقصنده انگلیسی

بیوگرافی و عکس میسی ویلیامز

عکسهای میسی ویلیامز با گریم

بیوگرافی و عکس میسی ویلیامز

عکسهای جالب و دیدنی از میسی ویلیامز

بیوگرافی و عکس میسی ویلیامز

میسی ویلیامز به همراه سگش

بیوگرافی و عکس میسی ویلیامز

عکسهای میسی ویلیامز در بازی تاج و تخت

بیوگرافی و عکس میسی ویلیامز

تصاویر با کیفیت HD از میسی ویلیامز

بیوگرافی و عکس میسی ویلیامز

والپیپر میسی ویلیامز در بازی تاج وتخت

بیوگرافی و عکس میسی ویلیامز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا