بیوگرافی کامل مرجان محتشم + عکس

بیوگرافی کامل مرجان محتشم + عکس

 

 

مرجان محتشم متولد ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

زمینه فعالیت : بازیگر سینما و تلویزیون

ملیت : ایرانی

تولد : ۱۳ اسفند ۱۳۴۸

تهران

 

زندگی

محتشم برای اولین بار و به طور حرفه‌ای سال ۱۳۷۶ با سریال «بهشت گمشده» به کارگردانی کامران قدکچیان وارد عرصه هنر شد، اولین تجربه تلویزیونی‌اش به سریال حقیقت آیینه به کارگردانی اسماعیل میهن‌دوست بر‌می‌گردد. عمده شهرت او،به دلیل ایفای نقش در سریال پس از باران و در نقش شهربانو بوده‌است.

 

اظهارات جنجالی

مرجان محتشم در خصوص کم کاری خود می گوید : من در اوج دوران بازی گری ام هم بارها عنوان کرده بودم که بازیگری نیستم که تنها ماندن در عرصه بازیگری را سرلوحه اهدام قرار دهم و بخواهم به هر قیمتی بازی کنم. متاسفانه برخی از بازیگران با تن دادن به روابط نا مشروع برای خود جایگاهی در سینما دست و پا می کنند. کاری که من حاضر شدم به قیمت حذف شدنم از عرصه بازیگری به آن تن ندهم. مرجان محتشم می افزاید: متاسفانه برخی از بازیگران هستند که برای محبوبیت کاذب و بودن در عرصه این بی اخلاقی ها را بدون در نظر گرفتن نقش خدا در زندگی به جان می خرند.

 

بیماری

مرجان محتشم سال ۹۱ با یک بیماری سخت دست و پنجه نرم می کرد و در حالی که در تامین هزینه های درمان خود با مشکل مواجه شده بود گفته: من حتی در حال حاضر از داشتن یک دفترچه بیمه هم محروم هستم و در حال حاضر تنها با طراحی داخلی ساختمان امرار معاش می کنم.

 

فیلم‌شناخت

تله فیلم یا فیلم تلوزیونی

    ستاره من (۱۳۸۷)

    نامادری (۱۳۸۷)

 

سینمایی

    رز زرد (۱۳۸۱)

 

مجموعه تلویزیونی

    بهشت گمشده (۱۳۷۶)

    پس از باران (در نقش خانم کوچک (شهربانو)(۱۳۷۹))

    ریحانه (۱۳۸۳)

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

۷ دیدگاه

  1. من واقعا برای سینما و تلوزیون با این همه ادعا متاسفم که همچین بازیگر قدرتمندی وجود داره اما باید خونه نشین باشه. و در عوض هی از ابن فیلم های بی سر و ته تکرارز نشون می دن که واقعا خسته کننده هست . آدم وقتی پس از باران می بینه لذت میبره . من از خانم محتشم تشکر می کنم به خاطر بازی فوق العاده ایشون و امید وارم تو یک فیلم خوب دیگه ببینیمشون.

  2. خانم محتشم جای شما در سینما و تلویزیون خالی است شما حتی از خیلی از بازیگران معروف زیبا تر و خوش چهره تر هستید و چقدر زیباست که نقش خداوند را در زندگی خود پر رنگ می بینید امیدوارم همیشه موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا