بیوگرافی کامل آزاده صمدی + عکس

بیوگرافی و زندگینامه آزاده صمدی 

آزاده صمدی زاده 17  دی ماه ۱۳۵۷ در شهر لاهیجان است. او تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی در رشته تئاتر در دانشگاه سوره به پایان رسانده است. بعد از اتمام تحصیلاتش یک دوره کلاس بازیگری را زیر نظر پرویز پرستویی در کلاس های بازیگری کارنامه می گذراند.

زادروز : ۱۷ دی ۱۳۵۷

لاهیجان

آزاده صمدی اینستاگرام : azadehsamadi_

ملیت : ایرانی

پیشه : هنرپیشه

همسر سابق  : هومن سیدی

آزاده صمدی قبل از عمل
آزاده صمدی قبل از عمل

آزاده بعد از مدتی که تئاتر کار می کرد برای سریال راه بی پایان به کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد. بعد از بازی در این سریال به شهرت زیادی دست پیدا کرد.  در بیوگرافی آزاده صمدی جالب اینجاست که با هومن سیدی به طور همزمان به شهرت رسیدند.

آزاده صمدی و همسرسابقش
آزاده صمدی و همسرسابقش

آزاده صمدی و همسرش

اطلاعات زیادی از نحوه آشنایی این دو بازیگر وجود ندارد ولی به احتمال زیاد آشنایی این دو بازیگر در بین بازی در سریال راه بی پایان شکل گرفته است. این سریال در بهار ۱۳۸۶ پخش شد و در سال ۱۳۹۵ ساخته شده بود که احتمال میرود سال آشنایی این زوج ۱۳۸۵ باشد.

این زوج هنری در سال ۱۳۸۶ ازدواج کردند و طبق شایعه ها حاصل ازدواجشان یک دختر است البته تا به حال عکسی از فرزندشان منتشر نشده است. این زوج پس از ۷ سال زندگی مشترک متاسفانه از هم جدا شدند. اولین واکنش را هومن سیدی نشان داد و در اینستاگرامش توضیح داد که از همسرش جدا شده است.

آزاده صمدی و هومن سیدی
آزاده صمدی و هومن سیدی

طلاق آزاده صمدی از هومن سیدی 

هومن سیدی در اینستاگرامش  نوشت : دوستان عزیز بی شک زندگی من هم مانند هر کدام از شما از مسائل خصوصی و کاملا شخصی تشکیل شده است. دوست ندارم راجع به مسائل خصوصی صحبت کنم اما فقط به خاطر احترام به مخاطبانم باید به اطلاعتون برسانم که مدتیست از خانم آزاده صمدی جدا شده ام و زندگی مشترک ما به پایان رسیده است.

آزاده صمدی در خوب بد جلف
آزاده صمدی در خوب بد جلف

بعد از این ماجرا آزاده صمدی هم در مصاحبه ای به جدایی اش عکس العمل نشان داد و گفت : چه کسی گفته است طلاق یک شکست بزرگ در زندگی است ؟ تمایل ندارم کسی در زندگی خصوصی و شخصی ما دخالت کند.

آزاده صمدی اینستاگرام
آزاده صمدی اینستاگرام

زندگینامه

او همسر هومن سیدی (بازیگر و کارگردان) است. صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان به شهرت رسید.

او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند. در تئاتر «بی‌شیر و شکر» حمید امجد ایفای نقش کرد. سپس در تله‌تئاتر «دریاروندگان» محمد عاقبتی بازی و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی «راه بی‌پایان» همایون اسعدیان انتخاب شد.

آزاده صمدی ازدواج
آزاده صمدی ازدواج

آزاده صمدی در فیلم کوتاه «۳۵ متری سطح آب» و «دندان آبی» هومن سیدی (همسرش) به تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مجید علی‌حسینی و «هیچکس با هیچکس سخن نمی‌گوید» امیر فرشاد ابراهیمی و میترا حجار نیز بازی کرده‌است.

بیوگرافی آزاده صمدی
بیوگرافی آزاده صمدی

وی در دوران انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۸) از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود.

فیلم های آزاده صمدی 

مجموعه تلویزیونی

•             حیرانی (۱۳۹۱)

•             سی امین روز (۱۳۹۰)

•             گاوصندوق (۱۳۸۸)

•             راه بی‌پایان (۱۳۸۶)

تئاتر

•             بی شیر و شکر (حمید امجد)

•             دریا روندگان (محمد عاقبتی)

•             روایت ناتمام یک فصل معلق (هومن سیدی)

فیلم کوتاه

•            سی و پنج 35 متری سطح آب (هومن سیدی)

•             دندان آبی (هومن سیدی)

•             هیچکس با هیچکس سخن نمی‌گوید (امید بنکدار و کیوان علی محمدی)

فیلم ویدیویی

•             آفریقا – (هومن سیدی) ۱۳۸۹

جوایز

•             دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن (بخش آثار ویدیویی) از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم آفریقا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا