سایت بیوگرافی ها یکساله شد

سایت بیوگرافی ها یکساله شد

 

سایت بیوگرافی ها یکساله شد

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که میتوان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست

و هم در میان این روزهای شتاب زده عاشقانه تر زیست

میلاد تو، معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

 

*یکسالگی وبسایت بیوگرافی ها مبارک*

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی "بیوگرافی ها"

سالروز آغاز به کار وب سایت "بیوگرافی ها" را به گردانندگان این وبگاه و علاقمندان به بیوگرافی و کاربران محترم سایت تبریک و شادباش میگوییم.

روز 24 فروردین ماه 92 بود که با شور و شوق وصف ناپذیری اقدامات اولیه فعالیت سایت انجام شد و با عشق فراوان و ایده ای نو پا به دنیای مجازی گذاشتیم و بر آن شدیم که با ثبت بیوگرافی افراد مشهور در زمینه های مختلف پاسخگوی نیاز کاربران باشیم.

"بیوگرافی ها" با هدف ایجاد محیطی گرم و دوستانه و با توکل به ایزد منان شروع به کار کرد و با سعی و جدیت فراوان تلاش شد تا اطلاعات کامل و جامعی از هنرمندان و مشاهیر ایرانی و خارجی گردآوری شود و در اختیار کاربران فهمیم "بیوگرافی ها" قرار گیرد.

با لطف و عنایت پروردگار در مدت زمان کوتاهی سایت از نظر بازدید و محبوبیت به جایگاه خوبی دست یافت و شاهد رشد و پیشرفت روز افزون وبگاه بودیم.

در طول یکسال گذشته به علت استقبال کاربران برای گفتگو با شخصیت های محبوبشان بخشی به نام "ثبت اشعار و دلنوشته ها برای شخصیت های محبوب" در سایت ایجاد شد که عزیزان میتوانند نوشته های خود را برای همیشه ماندگار کنند.

همچنین به علت استقبال زیاد از عکس های شخصی و خانوادگی هنرمندان و مشاهیر، اخیراً بخش "گالری عکس" سایت نیز شروع به کار کرده است و مدام در حال به روز رسانی می باشد.

عزیزانی که تمایل به درج بیوگرافی خود در این تارنما دارند میتوانند به بخش "ارسال بیوگرافی" مراجعه کنند و بعد از مطالعه کامل، اطلاعات خود را ارسال کنند تا در اسرع وقت در سایت درج شود.

در این میان از حمایت کاربران عزیز سایت که با پیام ها و نظرات محبت آمیز خود به ما دلگرمی دادند٬ صمیمانه تشکر می‌کنیم و امیدواریم که با تلاش بیشتر این روند همچنان ادامه داشته باشد و روزی برسد که اولین مرجع بیوگرافی جزو برترین سایت های ایران باشد.

از همه عزیزانی که با ثبت لینک بیوگرافی ها در وبلاگ و وبسایت خود حامی ما بودند و سعی در معرفی "بیوگرافی ها" به دوستان خود داشتند کمال تشکر را داریم، همچنین از دوستانی که با انتشار مطالب سایت همراه با ذکر منبع قدردان تلاش ما بودند سپاسگزاریم.

عزیزانی که تمایل دارند در جریان مطالب، مصاحبه ها و سایر اخبار بیوگرافی ها قرار گیرند به "خانواده بزرگ بیوگرافی ها" بپیوندند.

چنانچه تمایل دارید حامی بیوگرافی ها باشید و به پیشرفت و گسترش این تارنما کمک کنید لطفا سایت را با عنوان "بیوگرافی ها" لینک کنید و مطالب دلخواه را با نام و لینک سایت انتشار دهید. همچنین میتوانید بنر "بیوگرافی ها" را در وبلاگ و وبسایت خود قرار دهید.

امید است که در سال جدید بتوانیم نواقص گذشته را برطرف کنیم و با تلاش و همت بیشتر به معرفی هنرمندان و افتخارات این مرز و بوم بپردازیم و پاسخگوی محبت بیکران کاربران سایت باشیم.

 

به امید روزهای سپید، به امید اوج گرفتن ….

به امید جاودانه شدن…. و به امید صدمین سالگرد بیوگرافی ها

*یکسالگی وبسایت بیوگرافی ها مبارک*

مدیر سایت بزرگ بیوگرافی ها

 

******************************************************

 

بنرهای حمایت از بیوگرافی ها :

 

سایت بیوگرافی ها

 

سایت بیوگرافی ها

 

سایت بیوگرافی ها

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا